duminică, 30 noiembrie 2014

Semnele din viata noastra si cum ne putem ajuta copiii

      


LA MULTI ANI! fericiti si luminosi, tuturor celor ce aveti drept Protector al numelui pe Apostolul Andrei.

       Multumesc! Multumesc tuturor celor care au deschis postarea in care va rugam sa votati proiectul asociatiei noastre prin care incercam sa strangem fonduri ca sa realizam cat mai multe ecografii de san. Am dovedit printr-un proiect similar desfasurat in Ploiesti ca ESTE NECESAR acest demers, pentru ca ESTE RELEVANT.

      Poate ca este grea procedura de votare sau celelalte proiecte sunt votate in special de tineri adolescenti, pentru ca nu putem spune ca suntem competitivi din acest punct de vedere.

      Totusi, avand in vedere faptul ca TOTUL se petrece cu un motiv, sunt convinsa ca lucrurile se vor desfasura EXACT asa cum trebuie sa fie.

      Si am sa exemplific-s-ar putea sa repet pentru unii dintre voi:anul acesta am dat un examen pentru care m-am pregatit. Nu era esential pentru viitorul sau cariera mea. Era mai mult-consideram eu- ca o promisiune fata de mine pe care n-am dus-o la indeplinire. Initial, mi-a fost frica de examen. EXTREM de frica. Am facut un EFT ( Tehnica de Eliberare Emotionala), am inteles de unde aveam aceasta frica, am vindecat-o si am inceput sa invat DE DRAG. Cu foarte multa placere si spor.  Am simtit ca in acel moment, cand  am vindecat frica, am luat examenul. Acel moment a fost de fapt examenul meu. Rugasem si pe Ingeri sa ma ajute sa iau examenul. Eram linistita interior. Semn ca lucrurile sunt bine asa cum sunt. 

    La examen cand am vazut subiectele, am avut o pata neagra in memorie. Nimic nu-mi aminteam. Desi dimineata  am avut clar in minte  subiectul nr.3 de pe lista si care, l-am gasit la pozitia 3 pe  foaia de examen! Am simtit ca nu mi se permite sa lucrez. Nu m-am mai opus. Stiam ca nu voi trece. Dar eram foarte calma in interior?!?

      Cu o seara inainte de afisare, am avut un vis care mi-a spus care este rezultatul. Totusi, rational nu intelegeam. Pentru ca toate semnele imi spusesera ca va fi favorabil. Dupa 40 de zile, am avut visul in care mi s-a aratat un drum alb-stralucitor, luminos si la distanta de cativa cm, unul asemanator. Si mi s-a spus ca mi s-a dat un Dar asemanator, la fel de important, in aceeasi perioada, altadata.

       Si-am inteles. Tot in aceeasi luna dar cu cativa ani mai devreme, am luat un examen care mi-a trasat destinul actual. Si la care am simtit ajutorul Divin. Am inteles. Totul se desfasoara cu un sens mai ales cand ceri ajutorul.

      Vreau acum sa exemplific cum ne putem ajuta copiii. Marti m-a sunat prietena mea din Germania sa-mi spuna ca cel mic are febra. Dar ca el a anuntat-o de luni seara ca va face febra. 
Dialog:"Mama, eu fac febra.
 - De unde stii?
 - In cap la mine este ausci (in sensul de au! frige! asa spune el despre ceva fierbinte)".

      N-a ignorat spusele lui pentru c-a invatat sa asculte ce spune copilul. Am invatat-o sa-i faca masaj cu o crema pe baza de eucalipt si sa insiste pe picioare si maini. Eliberand de la  talpa catre degete si de la incheietura mainii catre degete. Dimineata a mers la medic si avea  bronsita. M-a intrebat ce reprezinta. Raspunsul meu : "Copilul nu s-a acomodat cu "atmosfera" din Germania. Este o alta structura si la nivel de suflet nu a acceptat locul in care se gaseste. Si aerul este mai umed decat in zona noastra. Dar in primul rand, respinge atmosfera locului. " A intrebat ce sa faca.
Raspunsul meu:" Cand doarme (atunci se asimileaza cel mai bine informatiile pe care le transmiti cuiva  la nivel inconstient), cere-i iertare sufletului lui ca a trebuit sa-l iei din locul de nastere, roaga-l sa -l ajute pe copil sa se acomodeze si spune-i ca-l iubesti. In primul rand cere-i sufletului copilului iertare." 

         A facut-o. De a doua zi, evolutia starii de sanatate a fost  coplesitor alta. Tusea a rupt puternic, el a fost vioi, total schimbat. Noaptea a dormit neintors, chiar daca a avut ceva febra si i-a pus un supozitor, n-a simtit nimic si s-a odihnit. Acum in schimb, este mult mai  energic decat de obicei. De ce? Toata energia care a stat blocata de  neaccepare, care nu s-a manifestat pentru ca era o "usa inchisa" la nivelul sufletului, acum a izbucnit. La fel se intampla cu energia fizica neconsumata in perioada copilariei/adolescentei si care ne obliga (ea trebuie sa se reverse pe undeva!) sa facem gesturi infantile sau adolescentine, la varste adulte. Spre ex. sa vrem o motocicleta la 28 de ani, desi avem masina  ultra sofisticata, dar nebunia de la 17 ani a ramas undeva in eter, pe langa noi.

       Trebuie doar sa fim constienti de ceea ce simtim si sa intelegem exact ce vrea sufletul sa ne spuna.

      In general, afectiuni ale aparatului respirator apar atunci cand omul respectiv nu accepta, nu se acomodeaza unui anumit...aer. Unei anumite atmosfere. Poate fi vorba de "aerul" societatii in care traieste -la modul general- sau a unui spatiu geografic. Nu are legatura cu atmosfera fizica! De asta, de multe ori apare judecata pe care o emitem fata de "viciile, hotia, prostia societatii actuale."  Cand ne trezim ca asa gandim, sa ne intrebam: Eu, ce fac pentru a schimba ceva in cadrul acestei societati? Cat aport personal aduc la "purificarea" ei? prin actiunile, sentimentele, CUVINTELE mele? 






    Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.

sapphires7







2 comentarii:

  1. Adevarat........am invatat sa imi ascu;lt copilul,instinctul si pe tine,desi au fost momente in care nici nu vroiam sa aud ce spui....asta pentru ca interior simteam,rezonam si stiam ca ai dreptate,dar ego-ul se opunea.ITI MULTUMESC SI TE IUBESC pentru ca m ai suportat,pentru ca ai avut incredere in potentialul meu si pentru ca m ai ajutat sa fiu femeie, mama,om,SUFLET LINISTIT. ITI MULTUMESC CA EXISTI SI CA NU MA LASI SA MA PIERD....

    RăspundețiȘtergere
  2. Cuvintele sunt Dumnezeu exprimat. L-am simtit puternic cum revarsa prin iubirea si caldura ta. Eu iti multumesc.

    sapphires7

    RăspundețiȘtergere