duminică, 16 noiembrie 2014

Ce ne spun cozile de la sectiile de votare din diaspora?

       Suntem in 2014. Blogul meu este simplu si accesibil tuturor. Mai mult, incearca sa dea solutii simple-si de aceea uneori greu de aplicat (cel putin pentru prima data)- pentru a ne fi noua, tuturor mai usor.

      In toata campania electorala si in aceste ultime 2 saptamani nu am amintit nimic despre  scena politica a tarii noastre. Am initiat doar o serie de rugaciuni de grup-in mediu astral- pentru ajutorul spiritual al noastru, al fiecaruia in parte ca si pentru protectia si  sprijinirea acestui pamant cu nume de Romania.
 Acum cand zarurile sunt aruncate, imi pot permite-fara a fi judecata sau condamnata ca am  schimbat sensul blogului- sa fac unele observatii. Care sunt evidente dar care pot scapa constiintei noastre tocmai pentru ca sunt prea vizibile.

     Alegerile de anul acesta nu au fost simple alegeri de presedinte ca in alti ani! Suntem in 2014. Au fost alegeri pentru neamul care se pierde. Pentru pamantul care sufera. La propriu (vezi postarea despre "discutia mea cu raul Siret).


      In ploaie, in frig, cu 2-3 ore mai devreme au venit la sectiile de votare din Munchen, Berlin, Paris ori Londra, romanii sa voteze. Cozi formate din mii de oameni asteapta sa intre sa-si exercite  rolul de roman si de om responsabil din perspectiva spirituala. Da, neprezentarea la vot, indiferent ca este vorba de alegeri la nivel local sau pentru presedintele tarii -cu atat mai mult in acest caz!- este o mare responsabilitate spirituala. 

       Suntem fii ai "cetatii" asa cum se spunea in antichitate. Facem parte din ea si o reprezentam. Este datoria noastra sa exprimam cum vrem sa ne fie viata in cadrul acestei "cetati". De aici avem termenul si actual de "cetateni". 

       Romanii de dincolo de granite ne arata cat de important este pentru ei acest pamant, aceasta tara. Ne arata ca nu de placere au plecat-nu sunt "caini cu colaci in coada" pe unde sunt ei-dar nu au uitat radacinile pe care le au. Nu s-au pierdut printre straini. Nu poti sa-si uiti radacinile. Daca o faci, te sufla cel mai mic vant si te dezintegreaza.

         Romanii de dincolo de granitele tarii ne-au aratat ca-i intereseaza ce se intampla cu tara lor pentru ca nu au fugit de ea; nu au parasit-o, vor sa revina de drag ...acasa. Pentru ca tot aici este pentru ei "acasa".

        Romanii de dincolo de granite, ne-au aratat ca starea de comoditate nu le este specifica si ei au fost invatati sa lupte pentru tot ce vor sa obtina. Nu asteapta ca altul sa decida pentru ei. 

        Romanii de dincolo de granitele tarii ne-au dat o puternica si speciala lectie de  responsabilitate, de curaj, de respect pentru ceea ce-i al tau.

       Romanii de dincolo de granite ne-au aratat adevarata iubire de tara, grija pentru viitorul ei si nu vorbe spuse la televizor. 

       Romanii de dincolo de granite ne-au amintit de luptatorii nostri care au iubit acest pamant si al carui glas l-au ascultat si au invins de fiecare data. Pamantul acesta nu a tradat niciodata pe ce-l ce l-a respectat si ingrijit. Oamenii au tradat alti oameni. Pamantul/natura de aici, nu. Acum se echilibreaza/ se razbuna si ea pentru cat am distrus-o. Si incearca sa se echilibreze. Doar ca echilibrul Naturii inseamna in acest moment dezechilibrul nostru.

       Romanii de dincolo de granitele tarii ne-au amintit de cuvintele Scripturii care spun : "Sa-i dai Cezarului ce-i al Cezarului si lui Dumnezeu ce-i al lui Dumnezeu."  Si nu voi spune aici ca totul este al Lui Dumnezeu. Adevarat. Dar ne-a dat si Legi dupa care sa ne guvernam. Sa alegem singuri. Dar sa alegem.


      Omraam Aivanhov spunea ca " Universului/lui Dumnezeu nu-i plac caldutii. El vrea sa decidem de care parte suntem. Nu sa stam intepeniti in loc." Da, nu-i plac caldutii. Pentru ca asta inseamna stagnare, apa mocirloasa, statuta si moarte.  Iar Viata este miscare! Energie in miscare!

        Sa le multumim romanilor de dincolo de granitele tarii ca ne-au aratat ce inseamna UNITATE. Ca ne-au amintit ca avem demnitate pe care TREBUIE sa o manifestam.
          Sa le multumim pentru lectia de iubire de neam si pamant pe care ne-au dat-o. Sa le multumim ca ne-au....trezit.


          Fie ca Dumnezeu din fiecare din noi sa fi fost auzit de sufletele noastre.

 Sa ne rugam zilele acestea sa se intample ceea ce este cel mai bine pentru noi ca neam si nu doar pentru noi ca persoana.


                                             
                 Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.

sapphires7


3 comentarii:

  1. Adevarat , ROMANII din Diaspora sunt ROMANI.Isi iubesc tara mai mult decat sustine Ponta,nu ne-am uitat originile si nu ne-am pierdut identitatea. Nu suntem curve si hoti cum sustine premierul....suntem oameni care au avut sansa sa traiasca decent trimitand bani acasa ,astfel incat si altii sa traiasca decent.Sunt psiholog......in tara castigam 200 e,aici,in Germania castig de 10 ori mai mult.....pentru asta am aales sa plec.Nu imi este usor....dar pentru viitorul copilului meu mananc si pietre!Ma bucur ca am putut contribui cu votul meu...din initiativa proprir!Nu m-a dus nimeni cu autocarul la vot...am mers cu masina mea ,pe banii mei, la 120 km de casa,la Consulatul de la Bonn.Acolo erau masini parcate pe raza de 3 km in jurul Cosulatului ,politia germana directionand traficul. Coada era de 1,5 km,pe 4 randuri la ora 9......si plouaaaa!Dar am reusit si vom castiga in seara asta un viitor pentru tara noastra!IUBESC ROMANIA!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ca ati reusit sa votati. Este dreptul vostru, al nostru, drept pentru care, in urma cu ani, au murit oameni. Daca ironizam un instrument atat de important al manifestarii noastre ca oameni in aceasta viata, vom avea tot noi de suferit. Este ca un sacrilegiu. Ca o ofensa adusa memoriei stramosilor.
      Este o IDEE. Pentru o IDEE poti muri. Tu ca om, la un anumit moment, vei dispare. IDEEA, nu.
      La fel de important este sa nu ne invrajbim intre noi:romanii din tara cu cei din Diaspora. Ingerii nostri sa vegheze si sa ne sustina. Rugati-va sa primim ceea ce este cel mai bine pentru toti si in primul rand pentru pamant si neam.
      sapphires7

      Ștergere
  2. Viața poate fi complicată și crede-mă, viața a jucat o mulțime de trucuri asupra mea, nu cred niciodată în voodoo sau casting vraja, deși am citit câteva cărți despre ele. Un bărbat special numit Dr. Ajayi îmi dovedește că castingul voodoo / vraja este real și există. Ma numesc Sarah si am 45 de ani cu trei copii si un barbat iubitor ca sot. timp de 8 luni bune am fost într-o stare deprimată pentru că soțul meu s-a trezit într-o anumită dimineață și a ieșit din casă cu o parte din haine fără nicio explicație, l-am așteptat să se întoarcă acasă în acea zi, dar nu era unde să fie găsit, i a sunat și a spus că nu mai este interesat de căsătoria noastră sau de copii, acest lucru mi-a fost răcit pe piele și am fost în stare de șoc pentru că nu-mi amintesc că am avut nicio problemă, am aflat ulterior că a fost cu o altă femeie, toate discuțiile iar efortul de a-l face să se întoarcă acasă a fost un eșec, se comportă ca și când nu mă mai cunoscuse până acum. Citeam un articol pe un site web când am văzut o mărturie a unei femei care susține că doctorul Ajayi a ajutat-o ​​să-și rezolve problemele familiei și ea a renunțat la contactul său. Am ales contactul și i-am trimis un mesaj de război, dr Ajayi, i-am explicat problemele mele, a spus că nu trebuie să-mi fac griji că totul va fi bine. Am îndoieli în legătură cu asta, dar mi-am luat în minte să dau o lovitură. Mi s-au spus anumite lucruri de făcut pe care le-am făcut, știi că la 3 zile de la turnarea vraja într-o dimineață am auzit o bătaie la ușă, soțul meu stătea afară, a spus că nu știe ce face și nici nu-mi amintesc cât timp a rămas în afara casei, sunt foarte fericit să-mi revin soțul și mulțumesc merg dr. Ajayi caserul vrăjitor, de când l-am contactat, viața mea a mers fără probleme și vreau oameni acolo parcurgând starea mea anterioară pentru a avea un ajutor rapid de aceea îmi împărtășesc mărturia. Așadar, dacă traversați orice fel de dificultate în viață, contactați Dr. Ajayi prin e-mail: drajayi1990@gmail.com sau Whatsapp: +2347084887094 și vă veți bucura că ați făcut-o.

    RăspundețiȘtergere