duminică, 23 noiembrie 2014

Un anunt pentru miercuri, 26.11.2014

      Miercuri, 26 noiembrie a.c. la ora 18.00, cei ce sunt din Ploiesti -sau reusesc   sa ajunga si de la Bucuresti- va astept la Casa de Cultura a Sindicatelor, sala 17.

      Nu as insista, dar mai ales pentru cei ce-ati fost si in celelate doua saptamani, vreau sa va ofer un cadou cu ocazia Nasterii Pruncului. 

      Am mai spus ca  ceea ce fac-de cand ma stiu- a fost facut in acord cu Vocea Sufletului/ a Intuitiei. O prietena mi-a  spus odata ca ea n-a mai intalnit pe cineva care sa  urmeze atat de mult, impulsul interior.

     Da, mi s-a intamplat sa ma intreb de ce? trebuie sa fac ceva anume; cu timpul am renuntat si am inteles: PENTRU CA  ARE UN ROST. Chiar daca atunci, pe moment eu nu vedeam acel rost.

     Asa si acum; am simtit sa ofer ceva care sa va fie de folos  pentru voi sau celor apropiati. Si inca odata, afirm ca eu am verificat rezultatele.  Poate ca sufletul meu imi spune sa impart cu ceilalti din ceea ce eu am. Este o forma de a darui. Conform invataturii  Scripturii: "In dar ati luat, in dar sa dati".

      Apoi, daca doriti, la randul vostru, veti putea face acelasi dar celor dragi voua. 

      In concluzie, sunt bucuroasa ca un copil care a aflat ca va veni Mos Craciun, dar nu vreau sa stric surpriza. Ne vom bucura impreuna.


Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.

sapphires7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu