luni, 3 noiembrie 2014

De ce ar trebui sa cerem ajutor Divin

      Unii poate agreeaza ideea de a-si indrepta gandul catre Divinitate, Univers, Ingeri, Sfinti sau oricui din lacasul Luminii. Dar poate ca altii nu accepta. Rationalul, logicul, este atat de bine exprimat in viata proprie incat nu-si gaseste loc si o idee....nebuneasca. Desi, termenul de nebunesc in acest context ar fi fost agreat si acceptat  in urma cu 10-12 ani. Acum cand si stiinta si  spiritualitatea si misticismul aduc dovezi ca "acele idei nebunesti" nu sunt chiar nebunesti,  ar fi o ignoranta sa  nu le iei in seama.

      Si totusi, un rational ar avea nevoie si de o explicatie sau un argument stiintific care sa-l determine ca in  situatii de rascruce de viata, in situatii critice, sa recurga la metode alternative fata de  stiinta pura pentru a iesi din impas. 

    Astazi in timp ce lucram eu printre eprubete, m-am....luminat. Am inteles si de aceea va impartasesc rezultatul. 

      Dimineata, prietena mea din Germania m-a sunat spunandu-mi ca la ora 10.00 ora Romaniei, va avea o sedinta importanta pentru care --fiind prima de acest gen-, are emotii. Si sa ma gandesc la ea. Cei care imi solicita astfel ajutorul, inseamna ca vor sa ma rog pentru ei. Si m-am rugat pentru ea astfel: "Arhanghel Mihail, te rog trimite soldatii tai de Lumina sa taie legaturile de energie negativa/ karmica, dintre S. si toti cei cu care ea se intalneste astazi. Multumesc."

      Dupa o ora cand s-a incheiat intalnirea, m-a sunat si mi-a spus cat de bine a decurs. I-am spus cum m-am rugat. Mi-a spus ca si ea a cerut ajutorul Arhanghelului Mihail asa cum am scris eu intr-o postare mai veche cand l-am rugat sa ajute pe o prietena ce avea un control de la Bucuresti. La fel a afcut acum, doar ca n-a stiut sa ceara taierea legaturilor. 

        De ce este important sa cerem? Legea lui Einstein arata legatura dintre energie si masa. Dar cand dispare masa, ramane doar energia pura. Informatia adica. Legea lui arata ca noi suntem energie pura.

      Cand ne intalnim pentru prima data cu cineva-indiferent de context si relatie- inseamna ca trebuie reglat ceva. Fie avem de platit ceva, fie suntem recompensati de Viata, oricum, intalnirea are UN ROST mai presus de ceea ce se vede si se cunoaste in acest plan.
    Cand eu cer sa se taie orice legatura energetica negativa de fapt, eu cer sa se faca curat  din punct de vedere energetic intre mine si omul/oamenii cu care ma intalnesc. Abia ATUNCI putem avea o relatie -profesionala, personala- plecata de la .....zero.  Fara datorii. Atunci, in acel moment o CREAM PENTRU PRIMA data. Altfel, daca lasam lucrurile sa se desfasoare, ele isi vor urma programul karmei si exista mari sanse sa suferim pana ne achitam sau ni se achita politele restante. Cerand sa fim sprijiniti este ca si cum chemam zugravii-este meseria lor- care vor face curat in casa noastra si abia apoi ne mutam si noi.

     Este posibil ca orgoliul omenesc sa se iteasca pe deasupra capetelor noastre si sa spuna: Dar ce, eu nu pot sa ma descurc singur? Ce, ei nu sunt tot oamenii? Am invatat la curs de dezvoltare personala ca pot sa nu am emotii cand ma intalnesc cu o autoritate, daca imi imaginez pe acel om cum sta pe w.c. Tot om este si el."

   Da. S-ar putea sa functioneze dar sigur nu vor fi rezultate pe termen lung. Teama interioara va ramane si se va activa cand iti doresti mai putin, iar datoria karmica nu va  fi achitata sau stearsa.

      Rezultatul intalnirii prietenei mele, elogiile pe care le-a primit, ii apartin. Sunt reale si adevarate. Dar asta pentru ca ea s-a exprimat ca cea REALA si ADEVARATA.  Curatata din punct de vedere energetic de orice energie negativa, a putut sa se exprime ea, asa cum este. Da, a fost ajutata. Dar nu a facut altcineva treaba in locul ei. Pentru ca nici eu, nici ea, n-am cerut sa lucreze ingerii pentru ea. 

   In concluzie: putem da adevarata noastra valoare in exterior atunci cand suntem NOI INSISI. Si putem fi noi, doar cand suntem......puri.

     Un alt exemplu de raspuns la rugaciune. Duminica pe la ora 14.30 voiam sa ies dintr-un drum de tara in DN1. Circulatia este ucigatoare pe acest drum-si la propriu si la figurat. Trec masini catre si dinspre Valea Prahovei cu viteze cu mult peste 80 km/h.

    Stiam ca foarte greu poti taia autostrada pentru a te incadra pe banda unu de mers. Asta pentru ca nu sunt vitezomana. Vedeam cum trec cu viteza fulgerului masinile prin fata mea. Cand mai aveam vreo 500 m, m-am rugat: "Arhanghel Mihail, te rog trimite soldatii tai de lumina sa faca  liber pe sosea, asa incat eu si masina mea sa trecem in siguranta. La fel si toti ceilalti participanti la trafic. Multumesc".  Am simtit ca merg mai incet. Ca si cum ma calmasem mai mult  decat eram. Gandul care m-a...strafulgerat a fost ca este necesar putin timp de reactie pentru ca ingerii sa poata lucra.

       Cand am ajuns la vreo 5-6 m de autostrada, am vazut ca  nu este nimeni pe sosea pana departe in zare. Nici intr-un sens nici in altul. Nu ma dumiream. Era nefiresc. Avusesem niste experiente dure in situatii similare. Am intrat pe DN, am avut timp sa ajung pe banda unu si abia dupa ce am parcurs cativa metri m-a ajuns din urma o masina pe banda 2. Apoi au inceput sa vina si din sens opus masini.

         Ati putea sune: o simpla coincidenta. Oare? Verificati. Dar cu incredere. Pentru ca daca ceri ceva dar te indoiesti sau ti-e teama ca nu primesti obiectul cerut, da, nu-l vei primi, pentru ca frica ta blocheaza,  energetic vorbind, manifestarea ce-ar duce la indeplinirea dorintei. Da, pentru ca mai puternica decat furia este frica. Psihologia moderna are un corolar care spune: frica paralizeaza imaginatia.

        Si da, priviti in jurul vostru. Dar si in interior. Sunteti multumit de ceea ce vedeti? Si ce faceti pentru asta/ Un prim pas ar fi sa fiti cat mai mult timp si cat mai des niste persoane armonioase. Curate din punct de vedere energetic.


   O foarte simpla metoda de curatare energetica si accesibila timpului pe care-l traim, si oricarei varste, este ascultarea muzicii care  face sa vibreze chakrele superioare.   Acea muzica ce NU ne face sa vibram de la stomac in jos.Va ofer  mai jos  o alternativa. 


      Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubiriri.

sapphires7


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu