duminică, 17 noiembrie 2013

Rugaciunea de iertare

Pentru ca suntem la inceputul unei perioade de transformare-perioada de post a Craciunului va trezi in fiecare dintre noi Copilul adormit. Toti vom deveni mai zambitori, mai senini, mai generosi -chiar fara un motiv anume. Dar.....asa "ne vine". Asa ne simtim. Ce se petrece? Am mai spus ca la nivel profund, toti suntem energie. Einstein ne-a lasat o mare mostenire noua, omenirii, prin Teoria Relativitatii.  El a comprimat in 4 simboluri esenta noastra: E= mc2.

 Iar Nassim Haramein  http://www.youtube.com/watch?v=5v76kxUEYyU ( prima parte) a demonstrat aplicabilitatea ei la nivelul vietii. Nassim este un fizician care a ajuns la concluzii stiintifice vizand  originea noastra divina, prin rationamente matematice. Pentru cei interesati, merita sa aflati mai multe despre el. Este o legenda. 

Deci, ceea ce va spun eu din experienta  traita intuitiv, altii au demonstrat stiintific.

Fiind energii, ceea ce fac eu va afecta pe cel care este la 2000 km departare,  numai pentru ca m-am  gandit la el. Pentru ca am realizat o legatura la nivel de gandire. ( v-am recomandat intr-o postare anterioara sa cititi " Vindecarea arborelui genealogic").

Nu trebuie sa fii crestin practicant pentru a sti cateva lucruri esentiale despre puterea rugaciunii. Va voi da modelul de rugaciune de iertare pe care personal am folosit-o de foarte multe ori in relatiile incordate- intre mine si parinti sau in relatia de cuplu ori intre mine si prietene sau, chiar in raport cu sefii. Pentru ca atunci cand o relatie este conflictuala, cu un om care  concret nu ne-a facut nimic -sau nu i-am facut noi!- este clar ca problema este mai profunda, mai veche.

Sau asa cum se spune " Parintii au mancat agurida si copiilor li s-au  strepezit dintii".  In urma cu 17 ani am aflat de aceasta rugaciune. Multe relatii am "vindecat" folosind-o si toti cei carora le-am dat-o spre utilizare si-au rezolvat la randul lor problemele de neiertare. Folosind-o destul de mult, la un moment dat am simtit ca lipseste ceva pentru a fi completa. Am adaugat ceea ce intuitiv am aflat si acum  nici nu mai este necesar s-o repet cand o folosesc.

Ea suna astfel:
In Numele Tatalui, al Fiului, al sfantului Duh, amin. Pe Tine Sfanta Treime te rog ajuta-ma pe mine...X......in aceasta rugaciune de iertare pentru .Y..
Eu, ...X....te iert pe tine....Y...pentru tot raul pe care mi l-ai facut mie, mosilor si stramosilor mei, acum sau altadata, tu, mosii si stramosii tai.
Te rog pe tine..Y...sa ma ierti pe mine...X....pentru tot raul pe care ti l-am facut tie, mosilor si stramosilor tai, eu, mosii si stramosii mei. 
Sufletul meu al lui..X.de acum, roaga sufletul tau al lui Y, sa-l elibereze de orice legatura karmica asa incat fiecare sa-si indeplineasca destinul propriu.
 Sfanta Treime, te rog iarta-ne pe amandoi pentru tot raul pe  care ni l-am facut unul altuia acum sau altadata. Iarta pe Y pentru raul pe care mi l-a facut mie, X si iarta-ma si pe mine X pentru raul pe care i l-am facut lui Y. Amin."

Va anunt ca nu este usor de spus. Mai ales cand trebuie noi, sa iertam pe cineva. Dar nu renuntati. Chiar daca va podideste plansul, sau va inunda sentimentul de furie. Nu conteaza. Mergeti mai departe. Va veti simti usurati, eliberati, fericiti dupa ce-ati deblocat energia neiertarii. Pentru ca toata aceasta energie blocata va revine voua. Este ca la un ghem de lana. Din cauza unor noduri, ghemul s-a micsorat. Dar cand desfaci  nodul, se lungeste firul. Nu se pierde. La fel si aici. 

Din toata inima  va doresc sa va foloseasca. Va garantez ca multe crize de ficat, multe aritmii, multe crize de  sufocare, multe momente de furie vor disparea. Medicamentele pe care le luati pentru inima - cand nu este vorba de blocarea energiei iubirii- sau medicamentele pentru dureri de cap, insomnii, nu va vor mai fi de folos. Dar va trebuie CURAJ s-o faceti. Sa recunoasteti pe cine nu "suportati" sau simtiti ca nu va suporta si sa acceptati sa faceti rugaciunea din tot sufletul. Daca o veti face doar repetand mecanic, nu veti avea rezultate bune. Incercati intai pe relatii mai usor conflictuale. Acolo unde doar va irita cineva. Nu acolo unde prezenta cuiva va scoate din sarite si daca nu spune nimic.

O puteti face si daca persoana respectiva nu mai traieste. Ii face bine si sufletului ei sa fie iertata, si voua pentru a va continua viata. Cel ce a plecat are nevoie de iertarea noastra. Puteti spune tot ce nu i-ati spus cat a trait. Nu este gresit. Nu este "pacat". Veti simti caldura care va inunda sufletul si sentimentul de iubire pentru acea persoana dupa ce ati eliberat prin cuvinte tot ce voiati.

Veti sti cand rugaciunea s-a incheiat, dupa sentimentul de liniste pe care il veti simti. Nu va mai fi nevoie sa repetati.

BAFTA!

Va astept sa ne Re-intalnim in Sfera Iubirii.

sapphires7


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu