joi, 14 noiembrie 2013

Cum ne conditionam singuri viata

De cele mai multe ori dam vina pe viata pentru ca suntem nefericiti. Nemultumiti. Suparati. Ne-am intrebat vreodata: oare eu am vreo contributie la aceasta stare a mea? Din ceea ce fac, ce spun, gandesc, ma influenteaza in vreun fel?

Ati urmarit in exprimarea  voastra, de cate ori folositi la inceputul unei fraze conjunctia "daca"?

Exemplu: Daca maine nu ploua, merg la tara. Sau: Daca iau examenul de bacalaureat, plec in Creta. Ori: Daca ma vopsesc  blonda, voi fi mai atragatoare.

Acum, sa incercam sa transformam aceste afirmatii, inlocuind pe "daca" cu o expresie sau un cuvant. 

Si vom avea: Sper sa nu ploua maine si sa merg la tara. (Poate nu ploua maine si merg la tara). Am gasit chiar 2 variante. 

Imi doresc sa iau examenul de bacalaureat si sa plec in Creta. (Vreau sa iau examenul de bacalaureat ca sa plec /si sa plec in Creta).

 Ma vopsesc blonda si voi fi mai atragatoare. Cand ma vopsesc blonda, voi fi mai atragatoare.

Va rog cititi afirmatiile de mai sus cu voce tare. Veti vedea diferenta. Cand folositi la inceputul frazei pe "daca", veti constata ca va simtiti incorsetati. Apasati. Fraza in sine este greoaie. In celelalte exemple, parca ar curge cuvintele. Aluneca usor.  Creierul este destins. Va este bine.

  Vedeti cat de usor ne putem  face  viata grea singuri? Si cum ceea ce creierul programeaza, mintea creeaza, nu vom face multe lucruri care ne pot bucura, pentru ca singuri ne-am blocat. Ne-am pus piedica.

Incercati pe parcursul unei zile ca in mod constient sa exprimati macar de 2 ori, fraze care nu incep cu "daca". Urmariti-va gandul ce vreti sa-l exprimati si, inainte de a-i da drumul in eter, schimbati-l pe "daca" cu orice alt cuvant. Veti simti cum vi se  destinde mintea. Ca si cum ati desfacut un cerc  ce va inconjura capul.

Am mai vorbit de importanta cuvintelor. De vibratia lor. De influenta lor asupra starii de sanatate fizica si psihica a noastra. Dar ele fac mai mult decat atat. Ne influenteaza insasi destinul. Cum o fac? Simplu. Cuvintele creeaza/materializeaza situatii. Noi trecem prin aceste situatii. Care pot fi fericite sau dureroase pentru noi.
.
Si cum spuneam in alta postare: Si Cuvantul este sacru. Pentru ca :" La inceput era Cuvantul. Si Cuvantul era Dumnezeu. Si Dumnezeu era Cuvantul."

Cand ne vom aminti si mai ales DE CATE ORI ne vom aminti de originea noastra divina si sacra, de atatea ori  ne va fi bine. 

Pentru ca maine incepe la crestini-ortodocsi Postul Craciunului, va doresc tuturor celor ce cititi randurile acestui blog ca si celor cu care voi intrati in contact, un  post plin de  daruri si haruri.
 Iar pentru ca toamna este superba, natura ne rasfata in cel mai sublim mod, pentru cei ce vor sa se simta ACASA dar sa nu munceasaca ei si sa fie rasfatati, va dau adresa unei pensiuni la care am fost si unde nu exista constrangerea nici macar in ceea ce priveste ora de masa. Iar pregatirile de toamna se fac cu  legume si fructe din  gradina si livada proprii. Daca aveti copii,  gasiti lapte, cascavea de la animalele gospodariei.


Va astept sa ne Re-intalnim in Sfera Iubirii.

sapphires7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu