miercuri, 6 noiembrie 2013

Ce ne "spune" tiroida?

     Asa cum bebelusii sunt sarbatoriti din luna in luna pana la varsta de un an, asa  ii urez si eu "Sferei Iubirii" LA MULTI ANI!  astazi, la implinirea unei.....luni de viata eterica.  
Imi doresc sa pot  bucura cat mai  multa lume cu aceste "cuvinte simple dar puternice".

Pentru ca vorbim de comunicare, de a ma adresa cuiva - nevazut de mine dar stiut ca exista - sa vorbim de tiroida.

Ati constatat cat de multe cazuri au aparut in ultimul timp de afectiuni tiroidiene? Inclusiv  numarul de cazuri de cancer tiroidian a crescut alarmant -chezasie stau  internarile si operatiile de la Institutul Parhon sau Fundeni.
 Sa fie oare o coincidenta faptul ca aceste  cazuri sunt acum, in timpul in care omenirea parca "a luat-o razna"? Cand gasesti la tot pasul de la  zvonuri, barfa, agresivitate verbala pana la dezinformarea facuta cu ...carte? Cand fiecare spune ce-l taie capul, cum il taie, fara  macar sa realizeze ce-a spus? 

   V-ati controlat vreodata -de curiozitate- gandurile?  Sa incercati sa va "vedeti" gandurile ca pe un ecran atunci cand vorbiti. Ati fi surprinsi sa vedeti ce se intampla. In primul rand nu mai vorbiti la fel de repede-si nu pentru ca acesta este felul dvs.  de a fi.  Ci pentru ca nu mai puteti. Apoi, il lasati si pe interlocutor  sa vorbeasca. Ati urmarit din afara o discutie intre doua persoane? In special intre doua femei? Nu-si termina una din ele ideea, ca cealalta  intra peste ea. Si tot asa. Stiti ce obositoare este o asemenea situatie? Incercati sa priviti o data macar  din afara un asemenea fenomen. Pentru ca este un fenomen!

Astazi este mai  actuala ca niciodata expresia : "Aude dar nu asculta". Este exact precum televizorul. Il auzi, este un zgomot pe langa tine dar nu esti constient de  ce se spune.

Medicina moderna nu mai  are  putere sa ascunda faptul ca organismul uman este coordonat de cele 7 glande endocrine. Ca ele, aceste glande, fac  totul pentru ca intreg metabolismul sa se desfasoare optim pentru organism.
Glanda tiroida localizata  in zona gatului-acolo unde avem senzatia ca ne sufocam daca o bluza este prea stransa pe gat - este raspunzatoare de ....vorbire. Mai corect de comunicare. De modul in care ne exprimam. Ce? exprimam; cat? exprimam; cand? exprimam. 

Dupa medicina chineza, in aceasta zona se gaseste din punct de vedere energetic o sfera de culoare albastru deschis, care  poarta denumirea  "ajna" si este  sediul  comunicarii.

Nu intamplator  i-au atribuit acest rol-este situata  in dreptul faringelui/laringelui. M-am gandit sa vorbesc despre tiroida in aceasta seara pentru ca in urma cu 2 ore o prietena m-a sunat sa-mi spuna ca are senzatia de sufocare de parca "cineva mi-a bagat mana in gat si a uitat s-o mai ia de acolo".

Raspunsul meu a fost : vorbeste-i tiroidei asa cum i-ai vorbi unui om din fata ta. Spune-i ca-ti pare rau ca ai pus-o in suferinta. Ca-ti pare rau ca nu ai exprimat tot ce aveai de spus atunci, cand aveai. Ca-ti pare rau ca  ti-ai  infranat cuvintele, ca te-ai  blocat singura. Apoi, roag-o sa  se vindece; pentru ca stie cum s-o faca. Si la final, multumeste-i ca te-a ajutat"..
Acum cateva minute m-a sunat avand cu totul alta voce. Deschisa, clara, respira normal. Mi-a spus ca i-a trecut senzatia de sufocare, a facut ce i-am spus. Procesul este  valabil pentru orice organ, atunci  cand el nu  semnalizeaza o afectiune cronica. Dar si atunci, linisteste, diminueaza suferinta.

Fiecare  organ din corp asculta de ceea ce-i spunem. Doar s-o facem  din toata inima. Fiecare organ intra in suferinta pentru ca la un moment dat am facut sau n-am facut  ce trebuia, am zis sau n-am zis, am gandit sau n-am gandit cum trebuia.  Si toate au in spate emotiile noastre. Verificati. Vedeti daca  are sustinere ceea ce spun. 
Tiroida  intra in suferinta (de fapt noi vom suferi dar asta pentru ca i-am  dat peste cap programul nativ de functionare) si de la banala barfa. Stiti cat rau poate aduce aceasta practica nu doar feminina........? Si asupra celui despre care se vorbeste dar si asupra celui CARE vorbeste. Cum? Simplu.

Intai : prin Legea bumerangului care  functioneaza fara cusur in Univers-asemeni tuturor legilor- ceea  ce spun despre cineva, fiind energie de o anumita vibratie, se va intoarce la mine. 
Doi: Folosind  cuvinte  cu incarcatura vibrationala joasa, oblig glanda tiroida sa functioneze la "subparametri". Este  asemanator unei masini  bune pe care o chinui  folosind-o cu   benzina de proasta calitate si  doar in viteza  a doua. O voi distruge.
Ganditi-va. 
Pe de alta parte, cand vreau sa  potentez functionarea tiroidei-fara s-o "dau peste cap"pot face urmatoarele:  cand am un examen oral de sustinut,  ma imbrac in ceva de culoare  albastru deschis sau  port o bijuterie cu piatra turcoaz. Creierul  primeste informatia si pentru ca tiroida este  raspunzatoare de  culoarea bleu, ea va primi aceasta informatie. 
De ce? Asa cum am mai spus nimic in Univers nu este la voia intamplarii. Si ceea ce am eu ca om caracteristic, voi regasi  in astre dar si-n plante, in animale, in nminerale (pastrand proportiile si  specificitatile). Asa ca, cele 7 glande endocrie au din punct de vedere energetic,culorile ROGVAIV-ului, adica ale spectrului luminii: rosu, oraj galben, verde, albastru, indigo si violet.

Pentru cei care  doresc sa detaliez o anumita idee sau  continut, pot sa-mi scrie pe  sferaiubirii@gmail.com


  Astept sa ne Re -intalnim in Sfera Iubirii.

sapphires7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu