vineri, 22 noiembrie 2013

In urma cu cativa ani, intr-o dimineata cand ma pregateam sa ies pe usa, m-am rugat: "Doamne, Te rog foloseste-ma asemeni baghetei magice din poveste, care tot ce atinge, transforma  in Iubire, Frumusete si Lumina."

Nu stiu de ce am cerut acest lucru. Dar simteam ca asta vreau sa fiu. Asa vreau sa ma manifest. Si cum : "Ai grija ce-ti doresti ca  se poate intampla" este adevarat, viata m-a adus in asemenea  situatii.  Asa am invatat - inca o data!- ce inseamna  materializarea gandurilor. Si stiti ceva? Nu gandurile cale  mai "galagioase" sunt si cele mai puternice. Nu ceea ce ne trece necontenit prin cap, ce este destul de "vizibil' - in sensul ca sunt ganduri CLARE,  de care suntem constienti - sunt si importante. Nu. Cele  mici, insesizabile, care apar ca  de nicaieri si pe care nu la "auzim", nu le luam in seama, sunt de fapt cele IMPORTANTE.  De ce? Pentru ca ele reprezinta  Vocea Sufletului.  Intuitia.
Sunt acele ganduri de care ne amintim atunci cand  ajungem  intr-o suferinta, cand intram intr-o incurcatura si  spunem : " Si mi-a TRECUT  prin minte ca nu trebuia sa plec cu masina la serviciu astazi, dar am ignorat. M-am gandit ca am mai condus pe zapada. Daca ascultam de gandul asta nu  faceam accidentul."  Mi-a trecut. Dar nu  l-am luat in seama. Pentru ca vocea ratiunii este mult prea puternica.  
El, saracul, a incercat sa ne avertizeze.

Am postat in doua randuri despre  doua simple -tot simple! -  cuvinte "daca" si "trebuie"-  si cum ne pot schimba  perspectiva asupra vietii si implicit viata proprie. Acum va spun despre cum sa fiti atenti si SA LUATI IN SEAMA  gandurile ce vin din interiorul sufletului si nu din minte.  Le putem considera asemeni Cenusaresei - nu dai doi bani pe ele la prima vedere- dar ele  ascund  adevarata  frumusete si stralucire. 

Sunt cele ce te avertizeaza  sa faci sau sa nu faci ceva. 

Acum vreo 4 ani eram in masina cu  o familie prietena. Mergeam noaptea- era 2.30- pe un drum interjudetean sa ajungem intr-o localitate sa innoptam. Nimeni pe sosea. Eu eram in spate -dreapta. La un moment dat am simtit ca masina are  viteza cam mare chiar si pentru  un drum liber. In suflet si minte am avut mesajul "pericol". Am vrut sa-l ignor. Dar devenisem nelinistita. La un moment dat  si prietena mea l-a rugat pe sot sa incetineasca. Nu a vrut. In acel moment, am inchis ochii si  am spus: "Doamne, eu nu vreau sa mor. Nu stiu ce vor ei, dar eu nu vreau." N-au trecut 3 minute si ca din neant, am vazut o caruta fara semnalizare!,  in fata noastra.  A vazut-o la timp. Am inteles ca acesta era pericolul pe care il simtisem. A doua zi la ora 11 am plecat. N-am mers 500 de metri si a facut pana pe  spate- dreapta. Unde  fusese locul meu. Era in localitate, pe sosea, drum curat. Masina era noua, avea  8 zile de cand era cumparata, totul nou la ea.  Trageti singuri concluzia. 

Pentru ca de fiecare data va  astept sa ne Re - vedem in Sfera Iubirii, vreau sa va ofer  o dovada umana a ceea  ce inseamna sentimentul de iubire si ce  stare  interioara poate  crea el.  Daca muzica creata de om si cuvintele  iscusit  scrise, pot  provoca o asemenea emotie, cum poate fi  in Sfera Iubirii? Va las sa va topiti sentimentele in Oceanul de Iubire.

  
Va astept sa ne Re-vedem in Sfera Iubirii.

saphhires7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu