joi, 2 ianuarie 2014

"Usor" sau cu "durere"

In aceasta perioada,  pana  pe 7 ianuarie, cand tot Universul "comploteaza" pentru noi, este bine sa valorificam acest potential cat de mult putem. Batranii spun: "Ceea ce semeni aceea vei culege." Deci de vom semana seminte bune si roadele vor fi pe masura. 
    
In anii "60-"70 se vorbea despre razboiul "rece". Trecuse timpul razboiului cu pusti/tancuri/grenade/avioane, etc. Era mai mult un razboi psihologic. O confruntare de forte psihice. Pana la urma -  asa s-a  realizat evolutia. Din confruntari. Doar sa fie constructive. Fara victime. 

     In prezent nu  mai putem vorbi de  razboiul rece dar putem sesiza o confruntare intre trairi/sentimente proprii. Este un "razboi" de tip - eu cu mine. Si apoi eu cu ceilalti. Este un "razboi" energetic. Confruntarea este la nivel de energie. Ne simtim secatuiti/storsi/vampirizati de prezenta unor persoane, sau.................suntem calmi/echilibrati/linistiti/senini/optimisti, in prezenta altora. Parca nimic nu are putere asupra lor. Totul  pare facil pentru acesti oameni.. Cautam locuri "incarcate  pozitiv" din punct de vedere energetic. Pentru ca obosim mai repede, mai usor si vrem sa incarcam"bateriile".

     Indiferent de aceste manifestari exterioare ale fiecaruia dintre noi, pentru ca  rolul de baza, al nostru,  in aceasta viata este cresterea/evolutia sufletului, acest lucru il putem realiza in doua moduri: prin intelegere/usor sau cu suferinta.
     
Exemplificare: Stiu ca barbat sau femeie, oricare este important  in fata Divinitatii pentru ca fiecare este expresia Acesteia. Dar daca eu ca femeie, consider ca barbatul este " si el pe acolo", ca am nevoie de el pentru a avea o imagine sociala si daca ii fac mancare, ii spal si calc, merg la evenimete cu el -nunti/botezuri/inmormantari si alte reuniuni de familie mi-am indeplinit rolul de femeie, voi avea de suferit. Fizic. Dincolo de nemultumirea/insatisfactia/frustrarea personala. Am probleme cardiace. Apoi, apar cele din zona genitala: fibrom sau chist ovarian. Si ma intreb: cu ce-am gresit sa sufar atat? Ca  sunt cumpatata, n-am facut excese, sunt "la locul meu", barbatul cu care m-am maritat este si singurul barbat din viata mea. De ce, Doamne? De ce?  

     Cunoasteti scenariul? Pare cunoscut? Dumnezeu nu are nici o vina in povestea asta si nici in altele. Doar greseala noastra de a incalca Legile date de El. Legile Universului. Si avem doua variante: acceptam de la inceput importanta barbatului/ semnificatia lui ca si  cea a femeii, fara a minimaliza nici pe ea, fie vom trece prin suferinta, operatie, spaitalizare si chiar daca la nivel constient nu vom intelege de ce? ni se intampla, sufletul va sti. Si cel mai probabil vom aprecia importanta si rolul fiecaruia dintre noi.

     Sau: ignor/detest/resping banii pentru ca sunt ceva rau/malefic/oamenii rai au bani, etc. Ignor faptul ca reprezinta un instrument de lucru in aceasta viata -asemeni unui cutit. Pot sa tai paine cu un cutit sau pot omora un om. Eu aleg. Cu banii aleg sa fac lucruri bune pentru mine si ceilalti sau doar pentru mine. In primul caz - voi gasi de fiecare data banii ce-mi trebuiesc, in al doilea caz, voi avea probleme datorita lor. Aleg sa invat prin intelegere _ ca tot ce este in aceasta viata este o energie care trebuie lasata sa curga sau invat prin suferinta. Aceasta energie ma "loveste' acolo unde am  vulnerabilitatea cea mai mare.
    
     Simplu. Am vrut sa scriu despre acest subiect pentru ca am auzit-o pe o tanara de 26 de ani spunand: " Mi-e tot mai mai clar ca  lectiile ti le inveti cu suferinta sau prin acceptare".  Veti spune ca nu stiu asemenea lucruri.Nu se invata la scoala. Nu mi-au spus parintii. Da. Dar avem capacitatea de a cere. Universului. Vietii. Cu toata puterea personala." Bate si ti se va deschide. Cere si ti se va da." Am primit aceasta promisiune. Si functioneaza.

  Verificati. Incercati. Cereti Universului sa invatati usor ceea ce va trebuie sa stiti. Nu prin suferinta. Ati vazut cati oameni si-au schimbat  opiniile/caracteru/perspectivele dupa o boala indelungata?

    Personal de cativa ani am ales si am spus: "Doamne eu vreau  sa invat ce am de invatat, usor, prin intelegere, fara suferinta. "  Pentru ca o vom face. Conteaza : Cum? si cu ce pret? o vom face.

  
  

O Voce, o Durere si  totusi o Iubire.....

Astept sa ne Re-Intalnim In Sfera Iubirii.

sapphires 7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu