duminică, 5 ianuarie 2014

Mesajul unei zile de "sambata"

      De cateva zile ma gandesc sa scriu despre semnificatia zilei de sambata, despre ce ne aduce sau ce ne poate aduce cand ii cerem. Intentia mi-a fost intarita in momentul in care o prietena  careia ii povesteam despre ce se intampla de obicei in zilele de sambata, mi-a spus ca "medicii se tem de garzile de sambata, pentru ca sunt cele mai grele". Expresia ei a confirmat observatia mea construita in timp -ceea ce a dovedit ca intuitia si cunoasterea capatata au dus la un rezultat corect.

      Ati observat ca sambata este ziua cand au loc cele mai grave/mai multe accidente? Sambata sunt cele mai multe apeluri de urgenta? Sambata, desi pana vineri la 12 noaptea un pacient era considerat in afara pericolului, la 2-3 sau 4 dimineata  spre sambata, intra in criza? Si reintra la terapie intensiva? Sau chiar moare? Tot sambata dimineata sau peste zi, au loc cele mai multe/neobisnuite decese?  Ati sesizat? Ganditi-va. Poate vi s-a intamplat, dar nu ati facut legatura -n-ati stiut ca exista o legatura intre eveniment si zi.
   
      Ceee ce scriu, ce spun, nu sunt lucruri noi. Nici n-au cum sa fie. Ele exista de la Creatie incoace. Ceea ce fac si am facut, a fost sa "traduc", se exprim lucruri complexe intr-o maniera facila. De inteles si de aplicat. Mai mult, sa prezint lucrurile cunoscute, dintr-o alta perspectiva la care nu te-ai fi gandit.   Da,   n-am inventat eu "masina cu aburi".  Totul exista deja. Pentru ca totul este inscris in Marea Carte a Universului. De acolo si marii inventatori si-au luat si-au aplicat ideile. De acolo avem inspiratia. Sau cum spun eu: ideile circula prin Univers. Sunt asemeni  fructelor intr-un pom. Eu intind mana si culeg.  Pe cele ce-mi plac.

      Dupa un curs despre astrologie, dupa realizarea unor astrograme, dupa lecturi lungi ale cartilor lui Steiner, punand cap la cap informatiile, am inteles ca planeta Saturn asa cum este cunoscuta in astrologie, este planeta care "ne aduce la ordine". Influxurile ei, alaturi de celelalte  planete ale Sistemului solar -planete personale (Marte, Venus, Mercur, Luna, Soare) sau planete de generatie (Jupiter, Neptun, Pluto, Uranus), ne influenteaza in mod diferit si individual pe fiecare dintre noi.

 Saturn sau "Inteleptul Universului" cum mai este cunoscut,  ne atentioneaza atunci cand  prin viata pe care o ducem, ne-am abatut prea mult de la planul personal de viata. De la misiunea pentru care am venit. Ne arata ca actiunile noastre "cam incurca" desfasurarea fireasca a Vietii. Si atunci, fiecare, in functie de ceea ce are de facut, este usor atentionat. Si cum reactioneaza cel mai bine omul?  La ce fel de stimul? La durere. A lui sau pentru cazuri mai grave, la durerea cuiva drag.
     Fiecare planeta are o perioada in care influenta ei asupra noastra este covarsitoare. Pentru Saturn aceasta este intre 49 si 56 de ani. De regula, la aceasta varsta devenim mai intelepti, mai atenti la ce este in jur, mai calmi, mai echilibrati. Dar pana atunci, daca ne-am manifestat suficient de inconstient, vom simti atentionarile date de ea. Asta dovedeste inca  odata ca tot ce exista in acest Univers este interdependent.

Ati observat ca in ziua de sambata avem cel mai des "program administrativ?" De a face curat, ordine in casa, intre lucruri. Oare avem acest ghes al sufletului chiar degeaba?

Stiati ca verigheta pusa de preot la cununie este simbolul inelului lui Saturn?

La nivel fizic Saturn guverneaza sistemul osos, dintii, vezica biliara, splina.

Cartile de astrologie spun ca "Acest Senior al karmei, determina omul sa descopere marile valori prin suferinta, sacrificiu si interiorizare".

     Ce putem face pentru a diminua influxurile lui? Sa ne traim viata in mod constient din perspectiva responsabilitatii pe care o avem pentru actiunile, gandurile si  sentimentele noastre. Constienti ca " a fi liber" nu inseamna sa distrugi -cu vorba sau fapta- sa exprimi cuvintele fara sa le gandesti, sa doresti sa-i fie rau cuiva pentru a-ti fi tie bine, sa judeci,  sa condamni. Sa ceri sprijin sufletului /interiorului tau sa te conduca catre Adevar. Catre Divinitate, adica. Si pe masura ce, cat mai multi vom face asta, lumea pe care o traim se va schimba.
     
Cu noi incepe schimbarea ei.
Una din imaginile ce reprezinta planeta Saturn.

Personal, iubesc aceasta planeta.    Am invatat       sau poate   m-am educat /autoeducat sa ma gandesc cu drag la ea. M-am gandit - in timp ca la cineva puternic si drag, ce-mi poarta de grija si care ma poate ghida. Sa nu invat prin suferinta ce-am de invatat. Sa invat de buna voie.
     Astfel ca acum, zilele de sambata pentru mine sunt superbe. Cu o liniste si-un calm deosebit. Chiar daca doar stau in casa. Trairea este speciala. Ca si cum o adiere  placuta ma invaluie. Asta inseamna ca fac ceea ce trebuie sa fac; sunt pe calea pe care trebuie sa fiu.

     Invatati sa valorificati tot ceea ce Divinitatea/Universul ne-a dat spre binele nostru. Poate vi se mare mult /greu din cate v-am spsus. PARE. Nu este asa. Veti vedea in 2-3 luni dupa ce va familiarizati cu aceasta  abordare a subiectelor de viata, cum? cu ce ochi? veti privi viata voastra.


     Astept sa na Re-Intalnim In Sfera Iubirii.

sapphires7


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu