sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Acceptarea

     Vedem -fara a avea pretentia ca suntem cunoscatori/avizati- ca in jurul nostru lucrurile nu sunt cum ne-am dori sa fie. Alergam dupa un al doilea serviciu/facem ore peste program -care pot fi sau nu platite dar le facem cu speranta ca seful va tine cont cand  va lua in calcul o concediere-dar nu suntem mai  fericiti, mai linistiti, mai impacati cu noi insine.
    
     Banii nu ne ajung atat cat ne ajungeau in urma cu un an, cheltuielile nu s-au diversificat dar au crescut- cum oare?- muncim mai mult dar avem mai putin. Este o fuga-constienta  sau inconstienta- catre o stabilitate. Pe un "ceva". Pe "cineva". Vrem sa stim ca avem un punct de echilibru. Ca avem un control asupra a "ceva". Nu mai exista.
 
     Odata de mult, am afirmat - si se accentueaza, se sustine de catre realitatea traita- ca singura garantie, este ca nu exista nici o garantie. Asa vedem ca nu putem avea controlul asupra a nimic din jurul nostru. Doar asupra noastra.

     Cand am aflat prima data despre relatia omul un microunivers, mi-a fost greu sa accept ca in structura mea, la nivel profund, se  regasesc trasaturile tuturor celorlalti oameni. Ca in mine exista toate sentimentele umane: iubire, gelozie, invidie, generozitate, mandrie,  smerenie, bunatate, rautate, generozitate, etc. dar in proportii diferite. Tot ce spune psihologia moderna sau religia despre a ierta pe celalalt- pe aproapele tau- inseamna sa te ierti pe tine. Sa te impaci cu tine si sa te accepti.

     Dar a accepta inseamna sa admiti in fata ta, ca ceea ce condamni/judeci la  celalalt, se gaseste si in tine. Poate nu s-a manifestat inca. Sau poate nu este reprezentat atat de agresiv ca la cel din fata ta. Dar daca te enerveaza inseamna ca in tine exista acea trasatura de caracter. Modalitatea cea mai directa si eficienta de a vindeca, este  sa accepti, cu toata fiinta ta sa accepti, ca  si in tine exista acel sentiment.        
      De necrezut, este faptul ca aceasta acceptare, iti aduce linistea.  Am simtit asta cand stateam intr-un grup de  200 de persoane nerabdatoare,  obosite, aflate intr-o sala  destul de mica si am acceptat-mental- ca tot ceea ce-I caracterizeaza pe ei se regaseste in mine.

Am trait un sentiment de impacare cu mine, fantastic. Stiu ca sunt unica -ca fiecare dintre noi- stiu ca voi face intotdeauna lucrurile intr-o maniera  specifica mie si numai mie, dar acolo, alaturi de cei 200 de oameni, eram la fel cu ei.
     Acceptand,  vom gasi  mai usor solutiile optime fara sa judecam. Acceptand, intelegem mai bine expresia " niciodata sa nu spui niciodata". Acceptand, putem iubi. In mod constient. Asta este mostenirea lasata de Iisus Christos: Iubirea constienta. Acesta este darul pentru omenire si-n acelasi timp biletul ei catre viitor.

  
 
 
 
Astept sa ne Re-vedem In Sfera Iubirii.

sapphires7




 

Un comentariu:

  1. Am locuit cu aceasta boala mortala pentru mai mult de un an, soțul meu am descoperit că am fost amândoi HIV +. Ne-am încerca în toate moduri de a trăi viața noastră, în ciuda acestui lucru, în corpul nostru nu până când am dat peste acest plante puternic, care la portretizat pe care el a avut cure.At început am fost mai sceptic, dar soțul meu a insistat pe dându-i o încercare și am comandat pentru unele din plante sale și în câteva săptămâni după ce a urmat procesului din cauza acestei plante, ne-am dus pentru un test ca el ne-a spus prea am fost copleșiți de fericire când am primit rezultatul de la clinica. Rata de virus în corpul nostru a scăzut și, în câteva săptămâni, am fost in totalitate cured.We, de asemenea, întrebat de ce el nu a ieșit în lume, care a avut leac și a spus că a făcut-o în 2011, dar a fost respins de către echipa de cercetare International. Cel mai important lucru este pentru tine de a fi vindecat Dacă vrei să știi despre acest apel de plante pe +234 706 542 4920 sau e-mail: herbalcure4u@gmail.com. Dumnezeu să vă binecuvânteze.

    RăspundețiȘtergere