vineri, 3 ianuarie 2014

Impresii de dupa seara de vineri, 3 ianuarie 2014

     Sunt doua ore de cand ne-am luat "la revedere" de la intalnirea avuta la biserica "Buna Vestire" din Ploiesti.
A fost o frumoasa surpriza sa constat ca s-a umplut biserica si mai ales, ca toata lumea a ajuns la ora stabilita.

     Este adevarat ca n-am depasit ora de incepere decat cu 3-4 minute. Fac acest lucru la orice eveniment  pe care il organizez. Din respect pentru cei care ajung la timp. Nu iau in discutie cazul cand vin persoane din alta localitate, sunt legate de un tren/microbuz sau vremea este nefavorabila traficului.

    Ma bucur pentru fiecare persoana ce a fost prezenta, pentru darul pe care sufletul ei l-a primit in timpul rugaciunilor si a implicarii personale prin scrierea scrisorii catre Divinitate. 
     
Va rog sa traiti sentimentul de  incredere, ca ceea ce ati scris se va implini. Va rog retineti si urmariti evenimentele din viata voastra. Nu inseamna sa stati la plaja 3 luni de acum incolo si asteptati sa gasiti un serviciu care sa va multumeasca sau ca luati examenul de licenta ori ca va impacati cu iubitul. Nu. Inseamna ca veti fi ajutati sa aveti putere de concentrare, ca veti fi inspirati asupra caror subiecte sa  insistati; ca  veti face impresie deosebita la un interviu sau se va ivi exact postul pe care vi-l doreati si de care aflati; ori deveniti o persoana mai deschisa, mai increzatoare si veti  reusi sa comunicati corect sentimentele ce va incearca. Dar totul se va petrece mult, mult mai usor. Mai lin. Mai deschis. Si va conduce catre implinirea dorintelor voastre. 
     Am simtit din partea unora dintre voi rezerva/retinere/jena/frica. Intrebari pe care le traiati: "Cum sa ma adresez direct lui Dumnezeu? Cum adica, sa scriu o scrisoare in care sa spun ce vreau?"  Va raspund eu: simplu. Direct. Deschis. Cu incredere. Prin legatura directa ce exista intre noi si Divinitate - pentru ca scanteia Divina se afla in noi - tot ce gandim/simtim , se cunoaste. Asta pentru ca transmiterea se realizeaza energetic. Ma repet: fizica cuantica a demonstrat ceea ce spiritualitatea a afirmat de mult: suntem fiinte energetice. Vin eu si completez: de nu ar fi adevarat, medicina n-ar fi inventat determinarile de tipul - electrocardiograma, alectroencefalograma, analize cere se bazeaza pe  masurarea undelor electrice de la nivelul cordului sau a creierului. DECI: nu avem unde ne ascunde. Atunci, spre binele nostru putem alege sa fim sinceri. Si trimitem cererea noastra. Divinitatea din noi stie ce ne trebuie. Dar cand ii scriem, aratam ca avem incredere/credinta ca subiectul se rezolva.

      Am scris  acum doua luni cum am cerut eu sa-mi cumpar masina. Dincolo de rugaciunea realizata, modalitatea aleasa a fost urmatoarea: am scris un bilet lui Dumnezeu in care am spus ce vreau. L-am rugat. Nu am impus. Nu impun nici un copil sa faca ceva. Si am pus biletul in spatele unei icoane din camera mea de zi. Si l-am lasat acolo. M-am mai gandit o data sau de doua ori la asta, apoi mi-am vazut de viata. Si-a urmat ce-am scris in postarea "din raspunsurile ingerilor".

                Tuturor sa ne fie de bine acest inceput de an in perioada de Ceruri Deschise si intr-o seara de vineri intre orele cu incarcatura spirituala.


        LA MULTI ANI! 
  
                                                                   


     Aveti o imagine a ceea ce reprezinta activitatea ingerilor. Cum lucreaza Ei pentru noi si cu noi oamenii. 
Va doresc sa  adormiti cu aceasta imagine in minte.


Astept sa ne Re-Intalnim In Sfera Iubirii.

sapphires7



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu