duminică, 22 decembrie 2013

Recunostinta in Seara de Ajun

     Asa arata in calitate de simbol puterea rugaciunii: prin intrepatrunderea  mainilor ridicate catre Cer, dorinta de  urcare, de accedere la spatiile  inalte, mai presus de noi.
      Cand suntem in necaz - nu ne ies lucrurile cum am vrea noi - cautam solutii - altele decat cele  uzuale, cu care suntem obisnuiti.Dar nu ne iese. Si  ne indreptam MACAR gandul catre Cineva mai presus de noi spunand: " Daca m-ajuta Dumnezeu sa ies din incurcatura asta....."  Sau: " Poate ma ajuta Dumnezeu si de data data"....Ori: "Auzi, cum ziceai ca se  da un acatist la biserica? M-am gandit sa dau unul. Ce am de pierdut?"

     Raspund eu. Nimic. Dimpotriva. Castigati. Cei care ati facut asta stiti despre ce vorbesc.

     Numai ca, dupa ce ne rezolvam problema /problemele, uitam sa spunem simplu .......Multumesc. Sau: " Multumesc Doamne." Atat. Chiar daca dam acatist pentru 40 de zile ca sa primim  ajutor intr-o directie, dupa  terminarea perioadei, nu multumim  macar  o zi.....

      Si totusi....Suntem inaintea unei Sarbatori speciale. Pentru omenire,  nu doar pentru  o clasa de oameni. Astral si astrologic vorbind, se petrec  o multitudine de fenomene - pe care le stim, sau nu; a caror semnificatie o cunosatem- sau nu. Orice am face noi sau nu facem, ele se desfasoara. Si dincolo de mituri/dogme/legende, istoric vorbind, ceea ce se sarbatoreste ca Nastera Domnului si Pastele, au existat,  iar semnificatia si implicatiile lor sunt mult mai complexe si profunde decat  ne-au spus parintii nostri.

     De aceea, inainte de a ne bucura de Nasterea Copilului, revin cu propunerea ca in Seara de Ajun, cei ce rezonanti cu aceasta idee, la ora 21.00 ora Romaniei, sa va indreptati gandul catre Divinitate, multumindu-I. Numai daca voi considerati ca aveti vreun motiv s-o  faceti.

     Nu conteaza ca-L considerati pe Dumenezeu undeva  in Cer, in afara voastra sau in interiorul vostru, sau  in imaginea copilului vostru. Sau oriunde altfel. Doar ganditi-va la El. Legati-va energetic de  Numele si Puterea Lui.
      Aveti motive sa trimiteti ganduri de recunoastinta? Acestea ar fi motive?  - Ca am patul si perna mea unde sa-mi pun  capul cand vine seara; ca am apa calda  in apartament  in aceasta perioada de frig; ca am  ce manca dimineata inainte de a pleca la serviciu. Am ce imbraca si incalta. Ca am in casa exact lucrurile pe care mi le-am dorit. Ca am  alaturi un om sau un copil pe care ii iubesc. Ca de Craciun a avut cine sa-mi ofere un cadou, aratand ca s-a gandit la mine. Ca m-am bucurat ca un copil de  3 ani cand am vazut prima zapada. Ca  fiica/fiul meu a scapat teafar /a dintr-o mare incercare; ca a reusit la facultatea la care si-a dorit. Ca pot sa  dansez pe muzica     ce-mi place. Ca pot sa rad fericit / a. Si altele.......     Dar mai ales....ca 

        AM ACEASTA VIATA CE-MI PERMITE SA FAC TOATE ASTEA

 Este viata pentru care si Ingerii ne invidiaza. In sensul bun. Aici putem SIMTI: bucurie,  placere, satisfactie, durere, dragoste.

    Melodia  de mai jos va ofera motiv de a  multumi?  Se intituleaza :"Iertarile"


 

Astept sa ne Re-vedem In Sfera Iubirii.

sapphires7


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu