marți, 24 decembrie 2013

Dar primit in Seara de Ajun

     La un moment dat in timpul rugaciunii catre  Mantuitor, m-am oprit pentru ca am simtit ca am dat tot ce aveam de dat acum, in acest context. In ultimele doua postari, am propus un moment de  recunostinta. Nu o meditatie care sa dureze  un timp dat si care sa urmeze un protocol. Pur si simplu: DIN INIMA. DIRECT.

     Personal,  m-am trezit ca ma rog : "Doamne, binecuvinteza pe toti oamenii din viata mea. Pe cei pe care ii cunosc si-i iubesc. Pe cei pe care ii cunosc si inca nu ii iubesc. Pe.....si am trecut in revista  oamenii apropiati mie. Binecuvinteaza Doamne pe toti oamenii, care acum,  se roaga  Tie"

     Eiiiii...............si acum, vine partea  frumoasa si speciala. Intai o paranteza despre mine: cand  imi indrept astfel gandul, in functie de ceea ce spun-cer sau multumesc- vizualizez cate ceva.  Sau raspunsurile imi vin sub forma unor imagini  mental sau  cuvinte. Deci sunt obisnuita.

     Acum am vizualizat  - cand am terminat rugaciunea  pentru toti oamenii care si-au indreptat gandul catre Divinitate - ca fiecare dintre acestia, au primit cate o steluta!  Pe tot pamantul se vedeau stelute. La fel de stralucitoare, la fel de mari. Asa cum se vede o harta pe care se gasesc beculete ce sunt aprinse in functie de ceea ce vrem sa  aratam (ex. harta administrativa -orase resedinta de judet) .Iar aceste stelute erau  in toate zonele lumii. Nu  era plin fiecare continent. Nu. Dar erau dispersate in  fiecare zona a lumii. A fost o IMAGINE FANTASTICA! Asta inseamna ca gandurile voastre au fost  auzite, rugaciunea mea luata in seama, si am primit cadou Steluta! 
     Amintiti-va ca la Nasterea Mantuitorului, cei trei Magi au stiut unde S-a nascut si cand, S-a Nascut, dupa Steaua de la Rasarit. 

     In Seara de Ajun din 2013, cei care ne-am intalnit  prin ganduri in astral, am primit Steaua Celui care S-a Nascut. Asta ca dovada ca nici un efort nu ramane necunoscut, neluat in seama, nerecompensat de catre Univers/ Cer/ Divinitate. Am mai sus: nimic nu se pierde din ceea ce gandim, facem, spunem. Iar nasterea lui Christos, inseamna Nasterea Constiintei Christice.  Asta am primit noi in aceasta seara.

     Bun venit pe un  Alt Plan!



                                                      CRACIUN FERICIT!



Astept sa ne Re-Intalnim In Sfera Iubirii!

sapphires7


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu