vineri, 8 mai 2015

Sa ne reamintim sa cerem ajutor

       Am vorbit in ultimele doua saptamani despre a ne conecta cat mai multi si cat mai profund cu energia Ingerului Pamantului. Nu este vorba de a crede ca exista acest Inger sau nu. Este mai mult decat atat. 

      Este vorba de capacitatea noastra de a deveni responsabili pentru CUM? utilizam ceva ce nu este al nostru dar ne este dat in...custodie. Pe o perioada  bine determiata. Nu este al nostru- ma refer la acest Pamant- pentru totdeuna. Mai complet spus: nu este in aceeasi forma al nostru pentru eternitate. 

    Va invit pe cei ce cititi aceste randuri si pe cei ce le distribuiti, sa priviti - din nou!- in jurul vostru. Au inceput ploi, furtuni, manifestari meteo nefiresti pentru aceasa perioada din an. Chiar nu facem nici o legatura? Sau nu vrem sa acceptm ca am gresit? Da, e greu de dus sentimentul de vinovatie. Dar poate fi schimbat acest sentiment- pentru ca este o energie, de aceea se poate- poate fi transmutat. Printr-o alegere CONSTIENTA a unui nou sentiment.
  

   Ex. o idee poate fi inlocuita DOAR cu alta idee. Un gand poate fi anulat DOAR de alt gand. O actiune poate fi anulata DOAR de alta actiune. Gandindu-ne profund la o entitate atat de inalta, nu facem altceva decat sa ne racordam energetic la vibratia ei. La fel ca in cazul unei rugaciuni adresata unui Sfant, unui Inger, Maicii Domnului, Mantuitorului, Cuvioasei Parascheva sau oricarei alte Entitati de Lumina din Sferele Inalte.

  Ca o concluzie: NOI si doar noi suntem beneficiarii directi ai unei rugaciuni. In cazul de fata, ne rugam sa ne salvam.....casa. 

     Cand am scris aceasta rugaciune sau oricare alta dintre cele postate de mine, n-am stiut cat de puternic va fi impactul. Dar spunandu-mi tinere ce efect a avut rugaciunea prin care ofera lui Dumnezeu relatia sa, iar in mai putin de 10 zile se desparte de partenerul de cuplu, DAR, FARA sa sufere nici ea nici barbatul in cauza, am realizat si eu cat de rapid apar rezultatele.

       Am primit raspunsuri din partea mai multor persoane care au facut rugaciunea/cererea in cazul in care relatia "scartia" si lucrurile s-au rezolvat. Deci? Puterea sta in noi.

      De aceea, va invit ca astazi, vineri, 8 mai 2015 la ora 21.30 ora Romaniei sau in orice moment al zilei de maine, sambata, sa va indreptati gandul catre Ingerul Pamantului in aceeasi rugaciune:



  "Te rog pe tine Inger al Pamantului, in numele meu...X, al mosilor si stramosilor mei, dar si in numele urmasilor mei, iarta-ma. Iarta-ma ca te-am neglijat. Iarta-ma ca te-am ignorat. Iarta-ma ca mi-am batut joc din nepasare, necunoastere sau neglijenta, de darurile tale. Iarta-ma ca am pus in suferinta prin actiunile si gandurile mele, expresia fizica a ta: aceasta planeta ce mi-a fost data de Dumnezeu pentru a-mi fi casa in aceasta intrupare, si spatiu de implinire a destinului propriu.

   Iarta-ma. Din tot sufletul, te rog, iarta-ma.  Stiu ca facandu-ti tie rau, de fapt, mie mi-am facut. Stiu ca am distrus spatiile  naturale destinate animalelor ce aveau si ele un destin de implinit. Stiu ca durerea si suferinta lor creata de mine, pluteste la suprafata pamantului. Am gresit. Gresesc. Dar te rog, iarta-ma. Distrugandu-te pe tine, stiu ca  imi iau mie sansa de a evolua ca suflet. Imi tai sansa de a ma intoarce in Lumina cu destinul implinit. De aceea, te rog iarta-ma. Te rog pentru mine si pentru urmasii neamului meu.

     Te rog nu revarsa furia ta indreptatita asupra mea si asupra semenilor mei. Stiu ca ai tot dreptul sa fii suparat. Dar supararea ta, poate insemna pieirea mea. Te rog, salveaza-ma si iarta-ma. 

     Iti multumesc Inger al Pamantului ca mi-ai ascultat rugaciunea. Iti multumesc si te onorez."




       Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.

sapphires7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu