joi, 28 mai 2015

Rugaciune pentru Ingerul Apei

      In postarile mele am dat cateva rugaciuni: catre Arhetipul feminin, rugaciunea de iertare,  cea catre Ingerul Mihail, cea catre Ingerul Pamantului sau cea din perioada Pastelui prntru a trece si noi la nivel de suflet, impreuna cu Energia Constiintei Christice, cea ce-a fost reprezentata pe pamant de Isus Hristos.

       M-am bucurat mult astazi cand o doamna cu care de mult timp nu ma vazusem, mi-a spus ca au fost momente in care dupa ce-a citit de pe blog, a cautat sa afle mai multe despre idei/termeni pe care le prezentasem. Asa se fixeaza si mai ales ASA CRESTETI.

      Zilele trecute cand multumeam Ingerului Pamantului pentru darurile oferite prin mancarea pe care o aveam, am vrut pentru a nu face......"discriminare", sa multumesc si celorlalti trei ingeri. Ingerului Apei am simtit sa-i multumesc pentru curatenia si protectia oferita prin apa ce-o guverneaza. Senzatia? Nu-mi era primita multumirea/rugaciune. Am inteles de ce puteea fi suparat asa cum am simtit la Siret. 

      Apa guverneaza emotiile. Este transportorul emotiilor si in corpul uman. Rinichii filtreaza apa-implicit emotiile noastre. Afectiunea lor arata incalcari ale Legilor spirituale. 

     Luna guverneaza si ea apa. Dar si fecunditatea, sensibilitatea, feminitatea. Ca si ...mareele. Ingerul Apei are in grija toate apele pamantului. Vedeti cum se inchide cercul? Plecam de la noi si ajungem la noi. Adica suntem raspunzatori de tot ce simtim si tot ce facem cu emotiile noastre. Si influentam.

      M-am gandit ca peste 3 zile vor fi Rusaliile sau Pogorarea Sfantului Duh ca sarbatoare crestin-ortotoxa.  Prima zi de Rusalii este duminica -guvernata de Soare- Arhetipul Tatalui, iar a doua zi de Rusalii este luni- guvernata de Luna-Arhetipul mamei. Luna care este raspunzatoare de tot ce-am scris mai sus. In doua zile beneficiem, suntem inundati de o avalansa de rauri energetice de inalta  vibratie si frecventa. Atunci, pentru ca anul 2015 este dur in sensul de a da/ oferi in mod categoric si binecuvantari ca si  atentionari, sa folosim acest moment. Daca ati observat, in toate rugaciunile date de mine inserez si expresii de multumire pentru ceea ce primim, pentru a sterge din datoria pe care ne-o cream la entitatile superioare atunci cand cerem, primim ajutor, dar nu oferim nimic in schimb. Este o atitudine jignitoare si se inregistreaza ca atare si-n acest plan fizic dar cu atat mai mult in straturile sensibile energetice ale lumii din spatele acesteia vizibile. Astfel, pentru a proteja pe cei ce fac rugaciunea, dau si aspectul de a multumi. Pentru a nu se incarca de datorii in domenii mult sensibile.

      De aceea, va invit ca  luni, 1 iunie a.c. in intervalul orar 18.00-21.00 ora Romaniei, in orice moment aveti timp si disponibilitate interioara- cand simtiti ca este momentul potrivit pentru voi- sa va indreptati gandul catre Ingerul Apei si sa-l invocati astfel: 

" Eu.....X...va invoc pe voi, ingeri pazitori ai mei, ingeri de Lumina de la Dumnezeu daruiti mie inca dinainte de nastere si pe cei daruiti dupa nastere, fiti alaturi de mine in aceasta rugaciune adresata Ingerului Apei, sustineti-ma si ajutati-ma.

Eu....X...pe tine Inger al Apei te rog sterge supararea ta pe mine. Curata-ma de propriile mele emotii negative pentru a putea sa fiu cel ce curat s-a nascut. Ignorant, inconstient si nerecunoscator am fost cu toate darurile tale. Dar nu ma lasa in mocirla propriilor mele sentimente. Doar cu Puritatea ta pot si eu sa devin pur si luminos pentru a vedea si a manifesta Lumina. Curata-ma si purifica-ma de toate nemultumirile, supararile si furiile mele. 
       Pe tine Inger al Apei te rog sterge toate emotiile negative ale trecutului meu, pentru ca purificat si curatat sa incep un drum nou al vietii. 
Iti multumesc Inger al Apei pentru toate binecuvantarile date mie, familiei si prietenilor mei. Am invatat ca furia ta poate insemna pieirea mea. Am vazut cum furia ta a insemnat distrugerea pamantului, animalelor si oamenilor. Nu mai vreau sa traiesc asta. Nici acum, nici in incarnarile viitoare. Curata-ma si foloseste-ma pentru a ma proteja si a proteja mediul meu.

      Iti multumesc ca nu m-ai pierdut inainte de a-mi da sansa sa ma vindec sufleteste. Iti multumesc tie si tuturor ingerilor mei a caror ghidare o accept si o astept. Iti multumesc."

Pe cei apropiati mie i-am invatat cum sa se roage pentru pamantul pe care a trebuit sa ajunga sa traiasca. Astazi, prietena din Irlanda mi-a cerut sprijinul. Dupa o rugaciune facuta catre stramosii locului in care se afla, s-a linistit. Dupa spusele ei:"Nu-mi vine sa cred cat de bine m-am stabilizat." Da. Mult schimba o rugaciune facuta pentru cei ce nu mai sunt. Chiar si bebelusi. Voi da zilele viitoare una sau mai multe rugaciuni personalizate pentru cei nascuti in Romania dar nevoiti sa stea in strainatate.

Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.

sapphires7






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu