duminică, 31 mai 2015

Rugaciune pentru Ingerul Apei si Luna Noua

      Luni, inceput de saptamana. Dar si inceput de luna. Ziua inocentei, puritatii, a neingradirii, ziua de 1 Iunie e devenit Ziua Copilariei. Pe care este bine s-o pastram in noi dar s-o manifestam doar in conditii proprii ei.

      Zi de  luni sub guvernarea astrului Lunii, cea misterioasa dar si provocatoare, feminina si intuitiva deopotriva. Zi de luni, guvernata de Luna ce  stapaneste si influenteaza apele, mareele, fluxurile si refluxurile. Asa cum o face si-n corpul uman prin emotiile ce le controleaza. Constienti fiind de toate astea, constienti de puterea astrelor asupra corpului uman, putem invata sa folosim aceste informatii.

      Va reamintesc de rugaciunea pentru Ingerul Apei pe care va invit s-o faceti maine, luni, 1 iunie, in intervalul orar 18.00-21.00 ora Romaniei. 

     Ziua de luni este si ziua dedicata...ingerilor. Este ziua lor. Atunci sunt ei sarbatoriti. Dar in istoria omenirii in ziua de luni s-a discutat despre tradarea/vanzarea lui Isus Hristos. Intervalul orar este cel in care, in zi de vineri, a stat rastignit pe cruce. Ca omenire, suntem incarcati cu karma data de emotiile  eliberate in acel moment prin trairi, ganduri si cuvinte aruncate in eter. Dar putem sa mai curatam la nivel energetic din aceste amprente care au mers cu noi prin taote vietile pe care le-am trait de atunci incoace. Da, adevarata invatatura crestina te invata cum poti direct sa stergi o asemenea emotie. Cateva jaloane v-am dat de-a lungul postarilor.
       
        Cam multe elemente pentru a fi doar coincidente, nu? Si parca fizica cuantica spune ca nu exista coincidente.....

      Mai redau pentru cei ce n-au citit postarea "Rugaciune pentru Ingerul Apei", aceasta rugaciune. Sunt convinsa ca-i veti simti efectele.

"Eu.....X...va invoc pe voi, ingeri pazitori ai mei, ingeri de Lumina de la Dumnezeu daruiti mie inca dinainte de nastere si pe cei daruiti dupa nastere, fiti alaturi de mine in aceasta rugaciune adresata Ingerului Apei, sustineti-ma si ajutati-ma.

Eu....X...pe tine Inger al Apei te rog sterge supararea ta pe mine. Curata-ma de propriile mele emotii negative pentru a putea sa fiu cel ce curat s-a nascut. Ignorant, inconstient si nerecunoscator am fost cu toate darurile tale. Dar nu ma lasa in mocirla propriilor mele sentimente. Doar cu Puritatea ta pot si eu sa devin pur si luminos pentru a vedea si a manifesta Lumina. Curata-ma si purifica-ma de toate nemultumirile, supararile si furiile mele. 
       Pe tine Inger al Apei te rog sterge toate emotiile negative ale trecutului meu, pentru ca purificat si curatat sa incep un drum nou al vietii. 
Iti multumesc Inger al Apei pentru toate binecuvantarile date mie, familiei si prietenilor mei. Am invatat ca furia ta poate insemna pieirea mea. Am vazut cum furia ta a insemnat distrugerea pamantului, animalelor si oamenilor. Nu mai vreau sa traiesc asta. Nici acum, nici in incarnarile viitoare. Curata-ma si foloseste-ma pentru a ma proteja si a proteja mediul meu.

      Iti multumesc ca nu m-ai pierdut inainte de a-mi da sansa sa ma vindec sufleteste. Iti multumesc tie si tuturor ingerilor mei a caror ghidare o accept si o astept. Iti multumesc."


     Si pentru a vedea cum se desfasoara totul int-un mod cu adevarat miraculos, va amintesc de ziua de marti, 2 iunie, cand va avea loc fenomenul astrologic de Luna Noua in Sagetator. Nu credeti ca "pica" foarte bine sa facem curatenie in sertarele sufletului pentru a pune noi baze emotiilor noastre?

                 Daca cele spuse de mine au rost sau nu, va las pe voi sa hotarati. 

Va sustin in rugaciune si ganduri frumoase.

Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.

sapphires7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu