luni, 25 mai 2015

De ce avem "bolile copilariei"?

      In urma cu cateva zile, prietena mea mi-a spus ca la gradinita copilului este epidemie de rujeola. Ma intreba ce-ar putea face- ca rugaciune-sa protejeze copilul. Intuitia mea nu-mi dadea nici un raspuns. Nu simteam ca am eu sau ea, ceva de facut pentru copil. Totusi, am cerut ajutor  "mai mare'. Am rugat pe Ingerul Gabriel (Binevestitorul/ Inspiratie Divina) sa ma inspire sa aflu ce este CEL MAI BINE de facut pentru copil. 

       N-am avut nici un sentiment/imagine/intuitie. M-am culcat. Noaptea am visat pe parintele care tine slujbe de Sfantu Maslu in mod special si al carui prim prenume este Stefan, intr-o biserica fiind, in fata mesei pe care se aflau carti si un caiet deschis unde se vedeau nume de persoane trecute, ca se pregatea sa tina slujba. Oamenii se inghesuiau, incercau sa ajunga la masa (el fiind dincolo de masa), voiau sa-l atinga, sa fie cat mai aproape de el. Sentimentul era ca simteau ca le va fi mai usor, mai bine daca intra in contact direct cu el. 
        Cu un gest categoric al mainii stangi (in dreapta avea caietul) a respins multimea de oameni incercand s-o tina la distanta si spunand:" Invatati sa va rugati singuri. Cereti singuri." Sentimentul transmis era ca este timpul sa faceti ceva voi pentru voi. Nu doar altul sa se roage pentru voi.

      A doua zi i-am povestit visul. Stiam ca este raspunsul pentru ea. Si numele ei de botez deriva de la acelasi cu al parintelui. Am inteles ca ea ca mama are de "facut ceva". Dar pentru EA. Nu direct pentru copil. Fiind ea asezata in interior, ii va fi bine copilului.

       I-am amintit ca tot ca sufera copilul pana la 7 ani are legatura cu viata mamei. In primul rand. Apoi cu al tatalui. Se spune despre un copil ca "este bine sa aiba toate bolile copilariei pana in 7 (!) ani".Batranii nostri stiau ce spun. Poate ca nu se mai stie semnificatia. Dar simbolul a ramas. 

        O boala care se exprima cu pustule pe piele-n-are legatura cu igiena copilului- arata relatia mamei cu societatea, imaginea ei fata de societate. Tot ce a strans ea de-a lungul anilor se regaseste si se rasfrange prin eliminare la nivel de derma, la copil.

    Chiar daca face mai tarziu, sau chiar in perioada prescolara o asemenea boala, va fi o forma usoara, daca mama se echilibreaza pe sine.

        O eleva azi- la scoala postliceala- imi spunea ca nu a avut nici o problema cu nici unul din cei doi copii, DAR, i-a crescut dupa sfatul bunicii. Ex. Pana la 40 zile (iar numarul 40!) de la nastere nu a iesit din casa. Apoi a venit preotul  si i-a citit Molifta. In camera copilului nu intra nimeni. Si dupa botez, cand avea musafiri, aducea copilul sa-l vada dar nu intrau straini in camera lui. A purtat permanent copilul un ban de argint in scutece/hainute.  Dupa ora pranzului nu mai punea  rufele copilului pe sarma ca sa nu le prinda soarele pentru ca nu mai doarme copilul. Cand facea de mancare- indiferent cat era de mic-din acea mancare ii dadea pe buze. Nu sa manance. Doar ii punea sa simta ceva pe buze. Ambii copii in prezent mananca orice. Nici unul nu a fost bolnav pana acum. Cel mare are 8 ani.

         Bolile copilariei apar pentru ca parintii sa invete ceva si pentru ca si corpul copilului sa creeze anticorpii necesari acomodarii in aceasta viata. Depinde de mama cat de agresiva va fi acea forma. De ce de mama? Canalele energetice sunt mult mai deschise intre ea si copil decat intre tata si copil. Iar prin femeie, trebuie sa se reintoarca omenirea la matca........

  Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.


sapphires7
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu