sâmbătă, 8 martie 2014

Prmele 7 minute...............

http://www.youtube.com/watch?v=O9vOrTKz4O0&feature=youtu.be


      Aveti cateva minute din prima intalnire organizata saptamana trecuta. Inregistrarea a fost facuta de o tanara cu telefonul personal. Mai sunt 2 parti, dar sonorul nu este destul de  tare pentru a asculta in conditii optime.

     Daca veti fi atenti, veti vedea ca aceasta prima parte, din prima  inregistrare a primei intalniri realizate, are....7 minute si 27 de secunde.(!) Nu am facut-o noi dinadins.

       Prima discutie a fost despre cifra 7. Semnificatie si motivatie. 

     La intalnirea de saptamana aceasta, am vorbit despre frica. Insistand pe frica de a fi femeie. Apoi, am realizat pentru toti cei prezenti, un EFT (tehnica de eliberare emotionala) pentru frica de a fi femeie. Rezultatele s-au vazut atunci, concret, pe loc.  Am vrut sa fie martisorul, cadoul meu pentru toate femeile prezente. Sa fie si o aplicatie practica a discutiei. Pentru barbati, notiunile de "femeie, feminin", au fost inlocuite cu "barbat, masculin". Sper sa pot trece inregistrarea eft-ului pe blog. Incerc.

                    Trimit cele 7 minute de intalnire, ca un "Salut!",  catre toti  cei ce citesc acest blog.



Astept sa ne Re-vedem In Sfera Iubirii.

sapphires7





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu