miercuri, 26 martie 2014

Cum primim raspunsuri in vis

         Aseara, marti, 25 martie a.c., inainte de culcare am rugat pe Arhanghelul Uriel (asa am simtit eu. Ca el ar putea sa ma ajute, stiind ca este reprezentat cu o  bila aurie in mana, cu care  curata  tot ce i se cere.) sa ma ajute sa curat din mine un sentiment de neiertare. Am facut rugaciunea de ieratre, am simtit ca s-a diminuat mult  nemultumirea, dar undeva foarte profund, extrem de ascuns, mai era acest sentiment in mine.

     Mi-era foarte clar si-mi este in continuare clar, ca aceasta traire nu-si are originea in aceasta viata. Dovada sta faptul ca  persoana de care vorbesc nu mi-a gresit, nu mi-a facut nici un rau pana in prezent, mai mult, simt ca acest sentiment are  duritatea  unui cremene. Deci este foarte vechi.

De aceea, am apelat la ajutor de ....specialitate.

       Am cerut : "Sfinte Arhanghel Uriel te rog ajuta-ma sa iert pe X. Vreau sa iert, vreau sa ma vindec si sa vindec relatia. Vreau sa nu ma mai daora. Iti multumesc."




  Am adormit. Am visat ca ma-m dus la  spital pentru consult la ochi. Fara sa ma trimita cineva. Spuneam unui medic -nu-i vedeam fata, era in halat alb si parca  o gluga alba  ii ascundea chipul. M-a consultat -fara aparate doar uitandu-se la ochii mei- a facut ca o injectie in coltul ochilor si a spus ca ma pregateste de operatie. I-am spus ca am probleme doar la stangul. Mi-a raspuns ca  pentru buna functionare, pentru echilibru, va opera pe amandoi. 

     Eram  usor surprinsa  pentru ca nu ma asteptam sa ma si opereze. Ma gandisem doar sa fac un consult. De aceea venisem. Era foarte sigur pe el. Profesionist. 

      Eram apoi pe un pat de spital. A venit o asistenta cu o seringa  de dimensiunea unui pix - si la fel de subtire -cu un lichid verziu in el (verde, culoarea vindecarii !) si mi-a facut injectia intramuscular. Nu a durut. 
 Asteptam sa-si faca efectul  anestezia si sa ma cheme  la sala. Medicul de cand m-a consultat nu a mai aparut. 

    Asteptam si realizam ca nu simt nimic-nici o amorteala. Si totusi, dupa un timp, m-am trezit, stiam ca am fost adormita dar nu-mi aminteam CAND? am adormit - si constatam ca eram deja operata.  Si vedeam. Dar eram  tematoare sa nu fortez ochii. Desi nu aveam probleme de adaptare.  Rational gandeam asta chiar daca nu simteam la fel.

 Ma gandeam, cum a putut sa ma opereze atat de usor, fara sa simt nimic. Si calculam: tot voiam sa-mi iau concediu medical, acum  am timp ca sunt in convalescenta. Azi e marti, am 5 zile in care  imi revin. ( Cererea am facut-o marti!)

     Stiam ca m-a operat acel medic tanar (am simtit ca este mai tanar, dar n-am vazut) si ma gandeam ca  aveam de gand sa ma operez dar la doctorul Nicolae (de fapt acesta este prenumele medicului ce-a operat-o pe mama iar Sf. Nicolae este reprezentat ca un batran!) dar n-am apucat. Si stiam ca desi este  mai tanar, a facut treaba buna.

 Ca o explicatie a visului. Problemele oculare au des drept cauze spirituale, neiertarea. Visul a fost relevant. Am fost "operata" la ochi, operatia a reusit si desi vedeam bine, pentru ca stiam ca dupa orice operatie urmeaza o perioada de convalescenta, mi-am calculat zilele pana ma voi vindeca total. Deci sentimentul meu de neiertare va fi total  rezolvat pana duminica. Sia sta pentru ca eu am cerut. Arhanghelul a  vindecat -mi-a aratat si am si simtit. Intarzierea  va fi doar datorita mie.

 A fost un vis extrem de expresiv, puternic, cu certa solutionare.

Astazi, miercuri, 26 martie, la ora 17.30 ne intalnim la Casa de Cultura a Sindicatelor Ploiesti.


Astept sa ne Re-vedem In Sfera Iubirii.

 sapphires7





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu