marți, 8 octombrie 2013

Din raspunsurile ingerilor

Astazi, 8 octombrie 2013, am avut marea bucurie de a vedea ca "m-am intalnit" in sfera Iubirii in ultimele 24 de ore, cu 115 prieteni.  Si nu toti se afla in Romania. Poate ca nu intamplator nasterea  blogului a avut loc in alta tara. Este dovada clara a faptului ca oriunde ne-am afla, SUNTEM IMPREUNA. 

Multumesc mult celor ce mi-au scris sau m-au sunat si mi-au aratat ca sunt alaturi de mine. Fara voi, cei carora ma adresez, misiunea mea nu s-ar putea indeplini. Pot doar sa promit ca tot ceea ce stiu, ce-am experimentat, verificat, va voi impartasi.

Prin infiintarea unui blog ce se vrea mijloc de intoarcere a oamenilor catre ei insisi, de intalnire a noastra in sfera Iubirii -acolo unde este locul nostru, al tuturor- intr-o tara unde pamantul nu poarta atat de pregnant puterea spiritualului ca in Romania, cred ca am creat in energia locului, o vibratie ce sigur va influenta acest spatiu.
Iar asta nu va face decat sa creeze acele unde eterice ce vor atinge pe fiecare om ce rezoneaza cu subiectul, asemeni  malului ce este lovit de undele create de o piatra aruncata in mare.

Intentionez sa realizez in ziua de 25 octombrie 2013 o prima intalnire dintr-o serie pe care am intitulat-o "Mesaje ascunse ale corpului". Daca asta face parte din planul meu de viata, cu siguranta voi reusi. Va voi anunta locatia si ora in timp util. Daca sunteti interesati, va rog sa-mi scrieti.

Acum, as vrea sa incep o serie de mesaje in care sa exemplific CONCRET cum ni se raspunde la rugaciune.

In urma cu aproape 5 ani -cand nu stiam prea multe lucruri despre cum ne raspund la rugaciune ingerii/sfintii/arhanghelii, o prietena care astepta un control de la o Centrala de la Bucuresti, mi-a cerut sa ma rog pentru ea. Avea emotii pentru ca se stia scopul venirii echipei la Ploiesti- sa inchida sectia respectiva. Ea era sefa la productie. Singura femeie din conducere.

Dimineata pe la 8.30 m-am rugat Sfantului Arhanghel Mihail- nu stiu si n-am stiut de ce o fac strict catre el; nu am nici o legatura de nume cu el, ea nu are. Am trimis urmatorul gand: "Te rog Sfinte Arhanghel Mihail, trimite armata ta de soldati de Lumina s-o ajute pe Ada, sa iasa cu bine din aceasta incercare. Iti multumesc Sfinte Arhanghel". Stiam doar  ca in iconografia crestina este infatisat cu o sabie de lumina si ca este conducator.

Pe la ora 16.30 m-am dus la ea sa vad cum a fost la inspectie. Era multumita ca a terminat cu bine si mi-a spus: "Nu stiu cum te-ai rugat tu, dar seful cel mare de la Centrala care tot imi  cerea diverse hartii, avize,  facturi, desene iar eu le aduceam foarte repede, desi aveam emotii,  mi-a zis - Nu stiu doamna cum faceti, dar parca aveti  O ARMATA DE SOLDATI care  va ajuta."

Atunci i-am spus cum ma rugasem. Raspunsul ei a fost confirmarea certa a faptului ca tot  ceea ce trimitem in Univers cu tarie si incredere, se implineste. N-am facut-o dupa o "reteta" anume. Pur si simplu am cerut ajutor cuiva mai mare si mai puternic decat mine.
Fara frica, fara retinere, cu incredere ca  se poate. Cu siguranta copilului care merge la fratele mai mare sa-l scoata din impas stiind ca o poate face.

Puteti incerca. Fara multe vorbe. O idee clara, scurta dar puternica din inima. O trimiteti catre cine va simtiti mai apropiat: Divinitate, Dumnezeu, Maica Domnului, Mantuitorul, sfantul al carui nume il purtati, etc.  Cu incredere si totala destindere.  Incercati.

Astept sa ne reintalnim, in sfera Iubirii .

sapphires7



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu