duminică, 13 octombrie 2013

Din raspunsurile ingerilor (2)


Pentru ca este duminica, o seara minunata de octombrie binecuvantat, cu cateva ore inainte ca in mii de biserici, manastiri si schituri din tara si din toata lumea sa se auda rugaciuni de multumire catre Cuvioasa Parascheva, vreau sa redau inca o situatie traita -si cu martori!- despre cat de repede ne raspund la rugaciuni, ingerii.

Acum cateva zile, in vizita  fiind la prietena mea in Germania, stateam noi doua de vorba pe la ora 21.30.

Copilul ei datorita varstei - are doi ani si 8 luni- adormise. Nimic neobisnuit pana aici. Doar ca in seninatatea, relaxarea, siguranta pe care le simte orice copil la aceasta varsta si care este si iubit, in timpul somnului s-a intins de-a latul patului. Oricat ar fi incercat mama lui, oricata bunavointa ar fi avut, in nici o postura n-ar fi incaput langa el. 

S-a uitat la mine si mi-a spus : fa-i ceva sa-l intorci. M-am gandit sa-l iau usor in brate si sa-l intorc pe o parte. Am atins doar  manuta lui stanga si a  miscat din ea ca si cum l-as fi apucat cu forta. Mi-am dat seama  cat de usor simte tot si-n acelasi timp am realizat ca il voi trezi daca incerc sa-mi folosesc mainile. Atunci, 
m-am gandit ca cineva mai mare decat mine, ma poate ajuta.

 Si am trimis urmatorul gand: "Doamne, pune te rog  pe mainile mele aripile ingerilor tai". In urmatoarea secunda, Teo s-a rasucit -capul si o parte din torace la 45 de grade-catre mijlocul patului.
Dar am simtit ca nu am spus tot. Era ca o rugaminte incompleta. Si am trimis  al doilea  gand: " Doamne te rog pune pe mainile mele aripile ingerilor tai pentru a-l ajuta pe Teo". Cand am terminat de gandit, copilul s-a intors total la 90 de grade cu capul exact pe perna, cu picioarele de-a lungul patului. Totul a durat mai putin de 2 minute.

 Si nu l-am atins! N-am pus mana pe el. Recunosc ca fiind vorba de un copil la care tin foarte mult, de mama lui care isi pusese toata  increderea in ajutorul meu, din cauza presiunii psihice  pe care  am simtit-o, rugaciunea n-a fost completa  de la inceput. Ratiunea era prezenta. Dar sufletul iti spune cand lucrurile se afla pe fagasul bun sau nu.

Din istoria omenirii stim ca insusi marele Apostol Petru s-a dezis de Mantuitor. Dar asta nu l-a impiedicat sa fie unul din stalpii extinderii crestinismului.
La un moment dat si noi, chiar daca am cazut o data, de doua ori, nu are importanta. Important este  sa te ridici. Sa mergi mai departe. Si de cate ori vei vedea  cicatricea, te vei simti mandru ca ai invins. 

Cand a intrat in templu, Mantuitorul le-a spus preotilor: "Voi distruge templul si in trei zile il voi ridica." Au crezut-o infatuare. Dar El asta a facut. Si ne-a lasat dovada.
Templul este corpul uman. In el salasuieste esenta divina.  Pentru ca "Omul este creat dupa chipul si asemanarea lui Dumnezeu". Prin asta suntem la fel. 

Stiti ce inseamna salutul indienilor" Namaste"? Divinitatea din mine saluta divinitatea din tine. 
 Cand te gandesti la cel din fata ta in acest fel, nu-l mai vezi ca pe un dusman. Chipul fizic nu mai are atata importanta.

Nu conteaza cuvintele folosite in rugaciune. Conteaza increderea  interioara ca lucrul cerut este astfel obtinut. Este mai mult decat  autosugestie. Autosugestia se adreseaza ratiunii/mintii- rugaciunea se adreseaza inimii-intuitiei. (Re-cititi postarea "Pentru tineri"). Pentru ca TOATE raspunsurile cautate se afla IN noi. Dar atat de profund incat am si uitat ca exista. De aceea in noi se afla raspunsurile la blocajele noastre, la dureri, la boli.
In viitoarea postare va voi enumera cateva  exemple despre raspunsul corpului la "grija" noastra fata de el.

In timp ce scriam m-a sunat un prieten din alta localitate, care atunci cand are nevoie de ceva spune" Alo, 112?". Acum doar m-a rugat ca maine sa -i trec si pe ei pe lista mea cand ma rog (el si familie). A fost semnul pentru  mine ca este bine ceea ce fac.

Pentru cei interesati, va recomand "Vindecarea arborelui genealogic" de Dr. Kenneth McAll. Merita sa aflati rezultatele obtinute timp de 30 de ani de un medic psihiatru folosind puterea rugaciunii. 

Astept sa ne revedem in sfera Iubirii.

sapphires7



2 comentarii:

  1. da,perfect adevarat...despre fiul meu este vorba...stau de mult ori si ma gandesc ce oi fi facut eu asa bun..in viata asta, sau in alte timpuri sa te merit pe TINE in viata mea. Iti multumesc ca existi, te iubesc si as vrea macar 5% sa iti pot intoarce ajutorul .....Ca de obicei totul pare simplu si clar spus de tine....lucruri atat de mari si de importanta ...in cuvinte atat de simple, dar totusi incapatoare....

    RăspundețiȘtergere
  2. Brancusi a spus odata" Simplitatea este complexitatea rezolvata". Asta am facut si fac. Vreau doar sa ajunga la inimile celor ce citesc.

    sapphires7

    RăspundețiȘtergere