miercuri, 16 octombrie 2013

Din raspunsurile ingerilor (3)

Am invatat in timp ca toate rugacunile noastre au ecou. Ca tot ce transmitem din toata inima, la un anumit moment se materializeaza. Nimic nu ramane fara raspuns in Univers.

Ioana a scris ca in cuvinte simple redau emotie. Da, asta arata ca intr-adevar " Cuvantul este sacru". El are putere. 

Orson Welles a  spus intr-un interviu "Discursurile bune au schimbat lumea". Important este ce vreau sa transmit prin aceste cuvinte.

Am invatat in timp ca atunci cand lucrurile nu ies asa cum voiam, nu am avut "ghinion". Pur si simplu, Viata  imi arata ca nu sunt pe drumul cel bun. Ca am gresit calea. Ceea ce consideram un obstacol era de fapt reorientarea data de Viata pentru a-mi arata pe unde  trebuie sa merg.

Am invatat in timp ca atunci cand uit ceva acasa si tocmai am iesit din bloc, nu are sens sa ma intorc. Si nu pentru ca "imi merge rau" ci pur si simplu pentru ca nu voi avea nevoie de acel lucru in acea zi. Daca mi-ar fi trebuit, mi-as fi amintit PANA sa ies pe usa. In acea fractiune de secunda inainte de a pune mana pe clanta.

Am invatat in timp ca de Dumnezeu nu trebuie sa-mi fie frica. Pentru ca atunci as face totul sa ma separ cat mai mult de El. Pe Dumnezeu trebuie sa-L iubesc. Am invatat asta prin intermediul tatalui meu. Copil si  adolescenta fiind, ma temeam de el. Asta a facut sa nu ma apropii prea mult, sa nu comunicam, sa nu-i spun ce simt pentru el. Nici n-as fi putut. Cum sa-i spun ca ma tem de el? La 20 de ani am plecat de acasa. Si lucrurile au ramas un timp in aceasta forma. 
Dupa cativa ani de la absolvirea facultatii si cateva cursuri urmate de mine despre emotii, ganduri, energii, mi-am dat seama cat de mult il iubesc. Cat il admir, cat il respect si cat de mult inseamna pentru mine. Dar asta cand am incetat sa ma mai tem. Realizasem ca nu mai sunt copil. Ca am ....dreptul la replica. 

Din  acel moment altfel a fost relatia noastra. La fel si cu Dumnezeu. Nu poti iubi un om de care te temi. Pentru ca te inchizi. Iubirea are nevoie de spatiu. Sa se desfasoare. Cand te temi de Dumnezeu te separi de insasi esenta ta. De tine. Iar El ne-a lasat in dar Iubirea. Atunci ce nevoie are de frica noastra?

Dar astea le-am invatat in timp.

Acum aproape 4 ani am vrut sa-mi cumpar o masina. Nu am cunostinte tehnice; de aceea criteriul de baza era sa fie "feminina" -micuta dar rezistenta. Ma gandeam la un Opel Corsa. Financiar nu-mi permiteam o masina noua. A! Si da, nu voiam Renault. Pur si simplu nu-mi placea. O consideram prea mare.

Am cautat vreo luna de zile; nu gaseam, nu se lega nimic. La un moment dat am gandit:" Doamne, Te rog 
da-mi o masina pe care s-o pot plati FARA SA MA SIMT PRESATA PSIHIC".
Dupa care nu am mai avut timp sa caut. Intr-o dupa-amiaza ma suna o prietena sa ma intrebe daca mi-am gasit masina. La raspunsul meu negativ m-a intrebat daca vreau sa vad un Renaut. Nu trebuie s-o si cumpar. 

M-am gandit: am fugit  de aceasta marca fara sa am argumente clare. Iar daca este o prejudecata, inseamna ca sunt o ipocrita. Pentru ca afirm ca nu am prejudecati -lucrez cu persoane seropozitive, accept orice tip de persoana in viata mea. Chiar daca am prejudecati fata de o marca, inseamna ca tot am. Si atunci sunt ipocrita. Pentru a rupe acest nod, m-am hotarat s-o vad. 
 Cand am ajuns in parcare am vazut-o dni lateral spate dreapta. Mi s-a parut atat de impunatoare, de eleganta, ca am spus din prima secunda" da". O vreau. Am simtit ca suntem compatibile. Am stiut ca este a mea. Apoi mi-a spus pretul.

La plecare m-a condus acasa sotul prietenei. Pe drum, vorbind de masina mi-a spus la un momnet dat: " Si o platesti asa incat sa nu te SIMTI PRESATA PSIHIC". Cat de des folosim noi aceasta exprimare in vorbirea curenta? Putea spune sa o platesc in rate lunare, sau in alte conditii. Solutia exprimata de sotul prietenei a fost raspunsul clar la rugamintea mea. Aceasta era masina mea. 

Obstacolele intampinate in raport cu Opel-ul n-au aratat decat ca nu sunt pe drumul bun. A fost nevoie sa astept putin pentru ca cea care era masina pentru mine, sa si vina in viata mea.

Va doresc sa va gasiti si voi Calea chiar daca considerati ca sunteti blocati.

Astept sa ne Re-intalnim in sfera Iubirii.

sapphires7


2 comentarii:

  1. "Discursurile bune au schimbat lumea".....si bunii oratori si povestitori ai propriilor experiente schimba destine....Te recunosti? Ca eu recunosc...si cu siguranta cei ce te cunosc si iti citesc blogul sunt de acord cu mine. Cand intra omul in contact cu tine.....incepe schimbarea. Cel putin la mine asa a fost...mai ti minte cum ne-am cunoscul....eu la nivel de rama...tu antrenor....si ai tot antrenat la mine si inca o mai faci...sper sa nu ma lasi niciodata, indiferent de simtirile sau nesimtirile mele.....de indiferenta si incoerenta mea...de care vreau sa ma leapad,doar ca atunci cand esti departe ele mai castiga putintel teren. Da stiu ca ma repete dar TE IUBESC!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ceea ce ajungem sa simtim la nivel profund este ceea ce ne defineste si ne va defini ca fiinte - in plina crestere - de lumina. Incapatanarea mea de a aduce la o anumita linie situatiile viata, puterea ta de a rezista alaturi de mine, ne-au adus beneficii amandorura. Multumesc. In rest.................
    sapphires7

    RăspundețiȘtergere