miercuri, 29 aprilie 2015

Rugaciune catre Ingerul Pamntului - revenire

      Este miercuri si cu totii am vazut la stiri cum ne-a aratat Pamnatul ca stie el sa se echilibreze/ sa se detensioneze de prea multa incarcatura negativa. Sambata- Sfanta zi a lui Saturn!- am vazut ce-a fost in Nepal. 

      Oare chiar a fost o ....pura intamplare ca noi  am cerut protectie  si ne-am recunoscut  locul secundar in raport cu planeta, EXACT cu o zi inainte de la un cutremur atat de mare? De cat timp nu s-a simtit un cutremur atat de puternic si totusi, DE CAT TIMP  toate posturile de televiziune fac o campanie de "Tremur  la cutremur"? 

      Si totusi....rugamintea mea-dupa ceea ce am simtit in raport cu acest subiect- este sa se repete aceasta rugaciune inca 2 zile de  vineri. Saptamana aceasta pe 1 mai la ora 21.30 si vinerea viitoare pe 8 mai.

        Poate trebuie sa  explic si de ce la ora 21.30 am ales sa se faca aceasta rugaciune. Si de ce? vineri. 
 Simplu. Ca tot ce are un rost si un sens in viata asta, sa ne amintim ca  Cel ce-a fost cunoscut pe Pamant cu numele de Isus din Nazaret, a fost sacrificat pe cruce intr-o zi de vineri. Intre orele 18.00-21.00 el a stat pe cruce. La ore 21.00 si-a  trimis sufletul catre Inalt. In acel moment- spun scrierile vremii- s-a produs un cutremur si un vuiet din ceruri de parca "portile cerului s-au rupt. Si a fost vant si furtuna si o negura  deasa s-a lasat."

      De aceea se spune ca este "bine sa tii vinerea post". Este o forma de respect si recunoastere a unui fapt istoric si spiritual in egala masura. Mai mult, intri in acele momente, in acel timp, in rezonanta cu  vibratiile inalte ale pamantului pe care el le parcurge. In memoria pamantului acest fapt nu a fost uitat......

     Simbolul crucii- am mai spus- este cunoscut de omenire cu mult inainte de existenta pamanteasca a lui Isus din Nazaret. Vezi postarea " Omul si locul lui in Univers" dar si scrieri despre cavalerii de Malta (spre ex.). Si nu numai. 

     Crestinismul doar a anulat prejudecata si a onorat adevarata semnificatie a crucii. NOI suntem Crucea.

      Consider ca este spre binele nostru, al celor dragi noua, sa oferim posibilitatea  ca un numar cat mai mare de oameni sa se racordeze la nivel mental cu puterea Ingerului Pamantului si cu energia Pamantului in general. De aceea, va rog, in masura in care simtiti ca vreti asta si in masura in care ati avut trairi/ simptome/ emotii deosebite  atunci cand ati facut rugaciunea, transmiteti-o si altora. 

    Pentru eficienta maxima am ales ziua de vineri si ora 21.30 ora Romaniei, ca si ziua de sambata. In nici un caz, daca aveti posibilitatea, nu lasati sa treaca ziua de sambata fara sa faceti rugaciunea. 

  "Te rog pe tine Inger al Pamantului, in numele meu...X, al mosilor si stramosilor mei, dar si in numele urmasilor mei, iarta-ma. Iarta-ma ca te-am neglijat. Iarta-ma ca te-am ignorat. Iarta-ma ca mi-am batut joc din nepasare, necunoastere sau neglijenta, de darurile tale. Iarta-ma ca am pus in suferinta prin actiunile si gandurile mele, expresia fizica a ta: aceasta planeta ce mi-a fost data de Dumnezeu pentru a-mi fi casa in aceasta intrupare, si spatiu de implinire a destinului propriu.

   Iarta-ma. Din tot sufletul, te rog, iarta-ma.  Stiu ca facandu-ti tie rau, de fapt, mie mi-am facut. Stiu ca am distrus spatiile  naturale destinate animalelor ce aveau si ele un destin de implinit. Stiu ca durerea si suferinta lor creata de mine, pluteste la suprafata pamantului. Am gresit. Gresesc. Dar te rog, iarta-ma. Distrugandu-te pe tine, stiu ca  imi iau mie sansa de a evolua ca suflet. Imi tai sansa de a ma intoarce in Lumina cu destinul implinit. De aceea, te rog iarta-ma. Te rog pentru mine si pentru urmasii neamului meu.

     Te rog nu revarsa furia ta indreptatita asupra mea si asupra semenilor mei. Stiu ca ai tot dreptul sa fii suparat. Dar supararea ta, poate insemna pieirea mea. Te rog, salveaza-ma si iarta-ma. 

     Iti multumesc Inger al Pamantului ca mi-ai ascultat rugaciunea. Iti multumesc si te onorez."


             Va rog, faceti-va timp si indreptati-va gandul catre aceste randuri. Chiar daca le cititi, faceti-o cu incredere si cu convingere. Faceti-o.

Daca cititi postarea  dupa aceasta ora, faceti rugaciunea in orice moment al zilei de sambata.



Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.

sapphires7 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu