joi, 23 aprilie 2015

Rugaciune pentru pamant- pentru vineri, 24.04.2015

        Am scris ieri despre stabilitatea noastra pe acest pamant. Si nu ma refer la stabilitatea financiara, ci la cea concreta, de existenta fizica a mea pe aceasta planeta. 

       Faceti urmatorul usor exercitiu: dati-va...un pas inapoi si priviti cum se desfasoara o ora -atat- o ora in orasul vostru. Priviti cum merg, cum vorbesc, cum conduc masina, priviti  imaginea chipului oamenilor pe care i-ati intalnit in drumul vostru. Agitatie, nemultumire, frica, disperare, furie, speranta oarba, dezorientare, incruntare, incapatanare, nervozitate. Cam asta se poate vedea. Si acum, imaginati-va ce culoare, ce halo se creeaza in jurul oamenilor incercati de asemenea sentimente. Pentru ca s-a dovedit stiintific -acum am acceptat noi, occidentalii- ca in jurul corpului fizic suntem invaluiti intr-o aura data de energia pe care o exprimam si manifestam. Amplificati aceasta energie de culoare inchisa -pentru ca fiind vorba de sentimente dure, de vibratie joasa, si energia corespunzatoare este asemeni- amplificati-o la numarul de oameni intalniti. Realizati in ce mediu ne desfasuram de fapt viata?

    Sau cum spun eu ca traim intr-un ocean energetic creat si intretinut de energia proprie. Dar noi traim si intr-un oras, oras ce face parte dintr-o tara, o tara ce ocupa o zona geografica, zona caracterizata printr-o clima, o vegetatie specifica si o  fauna asemenea. Intr-un cuvant  facem parte dintr-un mediu exterior, un mediu NATURAL. Cu care interactionam, care ne influenteaza si pe care il influentam.


   Va propun ca maine, vineri, 24 aprilie, la ora 21.30 ora Romaniei sa ne intalnim la nivel de gand in urmatoarea rugaciune:


       "Te rog pe tine Inger al Pamantului, in numele meu...X, al mosilor si stramosilor mei, dar si in numele urmasilor mei, iarta-ma. Iarta-ma ca te-am neglijat. Iarta-ma ca te-am ignorat. Iarta-ma ca mi-am batut joc din nepasare, necunoastere sau neglijenta, de darurile tale. Iarta-ma ca am pus in suferinta prin actiunile si gandurile mele, expresia fizica a ta: aceasta planeta ce mi-a fost data de Dumnezeu pentru a-mi fi casa in aceasta intrupare, si spatiu de implinire a destinului propriu.

   Iarta-ma. Din tot sufletul, te rog, iarta-ma.  Stiu ca facandu-ti tie rau, de fapt, mie mi-am facut. Stiu ca am distrus spatiile  naturale destinate animalelor ce aveau si ele un destin de implinit. Stiu ca durerea si suferinta lor creata de mine, pluteste la suprafata pamantului. Am gresit. Gresesc. Dar te rog, iarta-ma. Distrugandu-te pe tine, stiu ca  imi iau mie sansa de a evolua ca suflet. Imi tai sansa de a ma intoarce in Lumina cu destinul implinit. De aceea, te rog iarta-ma. Te rog pentru mine si pentru urmasii neamului meu.

     Te rog nu revarsa furia ta indreptatita asupra mea si asupra semenilor mei. Stiu ca ai tot dreptul sa fii suparat. Dar supararea ta, poate insemna pieirea mea. Te rog, salveaza-ma si iarta-ma. 

     Iti multumesc Inger al Pamantului ca mi-ai ascultat rugaciunea. Iti multumesc si te onorez."


             Va rog, faceti-va timp si indreptati-va gandul catre aceste randuri. Chiar daca le cititi, faceti-o cu incredere si cu convingere. Faceti-o.

Daca cititi postarea  dupa aceasta ora, faceti rugaciunea in orice moment al zilei de sambata. 




Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.

sapphires7
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu