miercuri, 22 aprilie 2015

Noi si stabilitatea noastra pe pamant


       Am intrat in zodia Taurului. Semn de pamant. Semn fix. Nu degeaba se spune "incapatanat ca un taur". Nu-l misti usor din ale lui. Tot ce se intampla in jurul nostru ARE legatura cu noi. Nu suntem separati de natura, de elementele ei, cum nu suntem izolati de trairile noastre. Sunt cu noi. Le purtam pretutindeni.

      Scrierile stravechi-indiferent de civilizatie (azteca, celtica, vikinga sau greaca) - toate vorbesc despre entitati/Fiinte ce au grija de : apa, aer, pamant, soare. De fapt, de cele 4 elemente caracteristice acestei planete. Oare chiar toti gresesc? Mai putin important este numele lor. Atributiile erau aceleasi (foarte mici diferente) pentru fiecare civilizatie. 

       Si toate afirmau ca aceste Fiinte au la randul lor un...Stapan. Asta era titulatura  ce-o puteau exprima si recunoaste la acel moment, oamenii. Se raportau- ca si noi astazi de altfel- la rolurile, functiile pe care le cunosteau atunci.

      Aivanhov vorbea de cei patru Ingeri ai elementelor si ne-a dat acea invocatie - o gasiti in postarea mea mai veche- in care le cerem acestor Ingeri sa ne dea/sa ne invaluie  cu atributul lui caracteristic: cel al apei sa ne invaluie cu puritatea sa; cel al aerului-cu inteligenta sa; cel al pamantului-cu stabilitatea sa iar cel al focului-cu dragostea divina. Cat de perfect sunt redate!

    Cand am scris anul trecut ca am simtit cat de suparat era Siretul, iar dupa o saptamana a inundat- intr-o maniera in care n-a mai facut-o de 80  (8!) ani- acum, de 3 zile, senzatia pregnanta este de suparare a Ingerului pamantului. Privind obiectiv, persoanl inteleg sa ne transmita un asemenea mesaj.

    Am sfaramat acest pamant, l-am distrus si in interior -foarte profund- si la suprafata. Studiile moderne arata cat de mult influentam prin gandirea noastra natura inconjuratoare. Mareele-apa este transportorul emotiilor!-furia apelor, fluxul si refluxul dar si furtunile puternice sunt declansate si influentate de noi si experimentele noastre.

       Intr-o zi cand mergeam cu masina am auzit la radio despre o firma din Italia care ofera cuplurilor ce se casatoresc......vreme buna in ziua nuntii, pentru suma ca 150.000 euro. Initial n-am realizat ce se spunea. Chiar daca n-au detaliat - au spus ca firma nu face cunoscuta metoda-, am inteles: norii pot fi indepartati artifical prin rachete sau folosind tehnici de meditatie de grup  care influenteaza conditiile atmosferice. M-am cutremurat. Ne indreptam catre soarta atlantilor? Folosim puterea gandului si energia lui pentru interese personale impotriva naturii si a planetei care ne-a permis sa locuim pe ea,  pentru a evolua spiritual? Asa de dusmani proprii ne suntem?

       Poate n-ar strica sa ne indreptam gandul catre Ingerul pamantului si sa-l rugam sa ne ierte pentru inconstienta de care am dat dovada in utilizarea acestei case si a resurselor ei. Doar faptul ca putem sa ne indrepram gandul catre un asemenea subiect dovedeste ca ne-am trezit, ca devenim responsabili in loc de victime. 
        In loc de a plange si a tipa ca un cutremur mi-a daramat casa si mi-a distrus agoniseala de-o viata. Fara sa reneg si sa injur Divinitatea/Dumnezeu ca este nedrept si nu se gandeste!?! la copii si la animale si permite sa fie distruse. Chiar intr-atat de obtuzi  sa fim? Chiar asa sa vedem lucrurile? Daca nu pentru n, cel putin pentru copiii nostri sa lasam lucrurile -cat se mai poate - in ordine.

        Pentru sambata voi scrie o rugaciune pe care o transmit si trimit, cu rugamintea de a fi citita/gandita/redata de cat mai multi dintre cei ce citesc acest blog.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu