duminică, 1 februarie 2015

Despre relationare in epoca iPhone-ului

      Am spus ca la inceputul anului corpul meu a intrat in "revizie". Starea generala de sanatate era buna dar zone clar delimitate din corp cereau atentie speciala. In aceste conditii, de obicei, eu adopt atitudinea  animalului de jungla- ma retrag in liniste fara sa atrag atentia sau sa tulbur.

     Acum doua zile, in una din aceste etape situandu-ma, ma suna o prietena. Zglobie, bine-dispusa (cel putin dupa ton) spunandu-mi ca voia sa stie ce fac, ca s-a gandit zilele astea la mine. Era destul de tarziu (orele inaintate nu au fost prietenele mele niciodata). I-am spus ca  sunt "in refacere". Imi raspunde:"Am simtit eu." Zic: "bine". Nu prea gaseam ce sa spun. Pai, daca "ai simtit" de ce n-ai dat curs mesajului sufletului? Pentru ca nu degeaba o imagine legata de mine ti-a venit in minte. Inseamna ca prin tine trebuia rezolvat ceva. Dar....Cum ne putem incarca noi desaga sufletului cu reziduuri?

      Dragii mei, cei ce cititi aceste randuri, de cate ori v-ati gandit la cineva drag si ati ramas in aceasta etapa- a gandirii- sau de cate ori ati si materializat gandul bun, spunandu-i acest lucru? Atunci cand l-ati gandit. Nu dupa 3-5 zile. Este adevarat. Si aceste situatii au rostul lor. Si pentru o parte si pentru cealalta. Dar n-ar fi mai usor pentru ambele parti, sa invatam ceva din asta? Sa ne amintim ca suntem OAMENI pe acest pamant si ca atare, legea bunei cuviinte, a respectului reciproc sunt valabile pentru toti. A sti sa relationezi inseamna a evolua. A creste. Inseamna c-ai inteles pentru ce-ai venit pe aceasta lume. Ai invatat ca esti scolar pe acest pamant si exista un "regulament de ordine interioara" dupa care functionam. 

    Unii dintre noi poate suntem spirite tinere-venite la prima, a doua incarnare; altii poate avem in spate 10-12 vieti traite pe acest pamant. Nu stim. Nu constient. Dar daca suntem AICI, in casa Mamei Geea, este datoria noastra sa ne comportam in acord cu legile ei. Aceleasi pentru toti. Indiferent ca sunt paznic la o universitate sau academician la aceeasi universitate. 

     Toltecii n-au gresit cand au intitulat unul din Legamintele lor: "Fa totdeauna tot ce-ti sta in putinta". Asa nu vor apare parerile de rau si frustrarile aferente. Oricare dintre noi apreciaza si-i creaza o stare de bine atunci cand primeste un telefon la capatul celalat auzind: "Buna, te-am sunat doar sa te aud. Esti bine? Ma bucur. Atat am vrut sa stiu. Te pup. Pa". Decat sa suni dupa o luna in care nu dai nici un semn de viata si sa spui: Buna, ce faci? M-am gandit la tine toata saptamana (sau luna sau ma gandesc de doua zile sa sun) dar am avut o perioada plina. ".  Daca ai avut o perioada plina inseamna ca ai avut si mintea ocupata si atunci nu te puteai gandi la altcineva (decat daca persoana respectiva nu era chiar "obiectul" ce facea perioada grea. Atunci? ce te-a impiedicat sa suni EXACT cand te gandeai? Sau in momente foarte apropiate. Sau sa trimiti mesaj? 

     Personal, atunci cand imi vine cineva in minte (spre exemplu pipetez probele de sange si nu trebuie sa gandesc pentru ca este o miscare mecanica iar mintea este linistita) indiferent in ce localitate s-ar afla acea persoana, o sun. Sau ii trimit un mesaj telefonic. Atat. Asta pentru c-am invatat ca daca ne "vine in minte" cineva fara ca noi sa ne gandim constient la acea persoana, inseamna ca are nevoie de ajutorul nostru. Inseamna ca legaturile eterice s-au creat si noi vom putea sa ajutam pe cel/cea care ne-a venit in minte. Poate are nevoie sa stie ca este cineva alaturi de ea.
     Si pot depune marturie pentru spusele mele inclusiv persoane aflate in strainatate. Sau cand erau in Bucuresti. 
   
      ASA simtim ca suntem impreuna pe acest pamant. Nu este nevoie sa ne vedem la petreceri, inmormantari sau nunti pentru a ne aminti ca existam unii laga altii. La ce bun telefoane suprasofisticate daca ne indepartam si mai mult? 

        Ganditi-va la asta si verificati. Sunati sau luati in vreun fel legatura cu cei ce va vin in minte fara s-o faceti voi deliberat.  Veti surprinsi de ce veti afla.

       Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.

sapphires7


                             
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu