miercuri, 28 ianuarie 2015

Despre iertare si .......ozon

      Poate unii dintre cei ce citesc acest blog, au auzit despre cuvintele din Biblia crestin-ortodoxa- "Cate veti ierta va vor fi iertate si cate nu veti ierta nu va vor fi iertate". Cei mai multi dintre noi ne asteptam ca pe masura ce noi iertam pe "gresitii nostri", sa ne ierte si pe noi Dumnezeu. Adica facem -mai elegant sau nu- un troc cu Divinitatea. "Uite, eu ma straduiesc si il iert pe pacatosul asta (vecinul/seful/sotul, etc) chiar daca nu merita (adica, vezi ce mare crestin sunt eu?!), dar te rog iarta-ma pentru ca l-am dat pe ala afara din firma -chiar daca are 2 copii mici si nevasta-sa nu lucreaza- dar a trebuit sa fac loc liber pentru finul primarului." Sau ceva asemanator. Si ne asteptam ca Dumnezeu sa ne asculte cererea- nu este ruga!- si noi sa dormim linistiti ca ne-am castigat un loc in Paradis. Sau Rai.

        Dar poate ar fi bine sa ma gandesc ca aceste cuvinte se refera la o relatie STRICT pentru aceasta viata. Aceasta viata fizica. Reprezinta o modalitate de a ne impaca cu cei de langa noi. De a ne ierta noi pe noi.
        Stim ca Legea Bumerangului este una din puternicele legi universale ca si Legea Atractiei. Asta inseamna ca, daca eu iert pe cineva si eu la randul meu voi putea fi iertat. Si nu din alt motiv, dar adunate nemultumirile noastre fata de altii, se vor transforma in boli. Doar pentru asta si tot merita sa iertam. Dintr-un motiv egoist.

       Si apoi, chiar credeti ca in Sferele Divinitatii poate ajunge ceva din mizeria  energetic-emotionala pe care noi o eliberam cu atata nonsalanta? Chiar credeti ca dupa ce plecam din acest plan fizic, putem duce pana in Sferele Inalte o asemenea mizerie? Nu credeti ca existe "filtre"? Altfel spus: v-ati pus vreodata intrebarea de ce la o altitudine de 4 000- 5 000 m nu traiesc bacterii/virusi? Dar colcaie in zonele umede sau igrasioase? Pentru ca vibratia joasa a oricarui agent patogen de pe pamant nu rezista vibratiei inalte din atmosfera.  Zonei ozonizate. Este ars. Distrus. La fel si energia noastra emotionala de vibratie joasa dupa moarte,  nu poate sa treaca prin straturiloe energetice decat pana la nivelul la care suntem si noi. Este de o simplitate ucigatoare acest fenomen. Nu ai cum sa nu-l intelegi. Nu ai cum sa nu-i vezi Perfectiunea dupa care se manifesta. De aceea este bine-chiar necesar- ca din cand in cand sa intram de buna-voie in cate o sedinta noi cu noi, pentru a mai arunca din aceste reziduuri.

        Din batrani este o vorba ce spune " Sa nu te prinda noaptea suparat pe cineva." Adica sa nu te culci purtand cuiva pica. Nimeni nu stie daca atunci cand se culca se mai si trezeste a doua zi. Neiertarea este o grea piatra pe sufletul unui om. Analizati-va 10 secunde si vedeti cum vi se schimba starea interioara cand va ganditi la cineva pe care sunteti suparat(a). 
      
        O metoda simpla numita Hooponopono aplicata de un medic psihiatru pe pacientii unui spital din Hawai, spune sa exprimi urmatoarele: "Te iubesc.  Imi pare rau. Te rog iarta-ma. Multumesc."

       Am mai scris despre ea. Am spus ca atunci cand o aplicam, de fapt noua ne cerem iertare, noua  ne multumim si noua ne spunem ca ne iubim. Pentru ca atunci eu vindec un aspect din mine pe care nu l-am acceptat la altcineva. Este suficient sa spui:  Te iubesc. Imi pare rau. Te rog iarta-ma.

Ex. Ma enerveaza o colega pentru atitudinea ei de sefa. Inseamna ca aceeasi atitudine o am si eu fata de altcineva (poate fi copilul, mama in varsta, sau o vecina neputincioasa).
      Nu conteaza fata de cine o manifest sau cat de des. O fac. Atunci, pe mine ma iert si-mi spun ca ma iubesc, devin impacata cu mine- pe masura ce ma iert devin mai calma si nu mai exprim acel aspect.
     Pur si simplu dispare. Energetic vorbind. Si atunci nu se mai manifesta. Simplu.
         La fel puteti sa-i spuneti corpului cand sunteti bolnavi. Nu stiti cum? sau cand? l-ati adus in starea de boala. Dar cereti-i iertare si spuneti-i ca-l iubiti. Veti vedea cum reactioneaza. Eu am facut-o in ultimele 2 nopti. Rezultatele s-au vazut.

Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.
sapphires7

                
                             
              

2 comentarii:

  1. Nu m-am întrebat niciodată dacă o altitudine de 4-5 km există bacterii sau nu, pentru că se ştie cu siguranţă că există. Chiar şi la 15Km deasupra solului, fiecare particulă atmosferică conţine 20% bacterii şi fungi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intelectul s-a dovedit a nu fi prietenul cel mai bun al omului. Cunoasterea, da.

      sapphires7

      Ștergere