vineri, 2 ianuarie 2015

La inceputul lui 2015

LA MULTI ANI! tuturor.

       Nu stiu ce ati simtit voi  in cele 5-7 minute in care s-a putut vorbi cu Energia anului 2014 pentru a-i multumi si cu Energia lui 2015 pentru a o intampina cum se cuvine,  dar pe cat de usor, de placut l-am simtit pe 2014, pe atat de hotarat, ferm, l-am simtit pe 2015.

    Ati putea intreba si ce-i cu asta? Ai simtit tu dar nu inseamna ca asa si este. Poate. Dar nu m-am indoit de perceptia mea. Iar astazi, o prietena cu care stateam de vorba mi-a confirmat ca acelasi lucru    l-a simtit si ea. Doar ca nu si l-a explicat. 

     Asa simt ca va fi anul 2015: un an cu greutate, un an hotarat. Mi-l imaginez ca pe un barbat care calca ferm, stiind exact ce are de facut, unde are de mers, care nu se abate  de la misiunea lui, care trece orice obstacol facandu-l prietenul lui, daca nu-l inlatura.

       Anul 2015 va fi un an despre care se poate spune ca va aduce:"car Celor care au li se va da, celor e n-au li se va lua". Nu este vorba de a se da si a se lua din perspectiva material-financiara. Pot parea dure cuvintele. Dar asa scriu Cartile si acum am ajuns sa traim acele timpuri despre care s-a scris.

       Dupa anul 2014  cu cifra lui de destin 7 -cifra Dumnezeiasca, sacra- nici nu se poate altfel. Dupa un an in care am fost ajutati/indrumati/ sprijiniti/calauziti sa alegem drumul corect, sa facem alegerile corecte in acord cu Sufletul nostru, dupa un an in care Miracolul l-am intalnit la tot pasul-indiferent ca l-am numit asa sau doar "noroc"/sansa"; dupa un an in care ni s-a permis- mai mult, am fost ghidati- sa acumulam informatii de inalta clasa/spiritualitate, este firesc sa urmeze un an in care sa se vada roadele. Si este firesc ca acolo unde am strans la nivel de suflet cunoastere in acord cu Timpul pe care il traim, sa primim mai mult. Iar acolo unde nu am facut nici un efort personal de a intelege mai mult si mai profund din ceea ce ni se intampla si traim, sa ni se ia.

      Pe principiul sa "nu stricati orzul pe gaste". Biblia spune mai plastic :" nu aruncati margaritare porcilor".  Dumnezeu/Universul nu face risipa la nimic. Vezi spusele Apostolulu Pavel:" Cumpatare in toate". Stiinta a spus si ea prin intermediul principiului termodinamicii :" In natura nimic nu se pierde ci totul se transforma". 

    Cum credeti ca s-ar aplica alte Legi Universale in cazul omului?!?

    Anul in care tocmai am intrat este un an puternic. Dur in sensul bun al cuvantului- de stabil, protector, sigur. Daca veti trai  zilele lui in acord cu aceste sentimente, veti vedea ca si mai mult ajutor veti primi. Doar ca acum este timpul sa se vada efortul personal. 2014 ne-a aratat Desavarsirea/Perfectiunea a tot ce ne inconjoara. Acum ne lasa sa facem alegeri pe care sa le urmam.
     
       2015 are cifra de destin 8. Este reprezentarea pe verticala a semnului infinitului. Dar reprezinta si de 2 ori cifra 4. Iar 4 este in simbolistica cifra stagnarii, a fixarii, a blocarii intr-o perioada inerta  inainte de o noua nastere. Este si cifra mortii prin simbolul de transformare. Vezi nota 4 care te face sa fii repetent sau corigent, dar care te obliga la un efort suplimentar care te va propulsa pe alte coordonate.

      La nivel energetic este la fel. Si de aceea este un an "cu greutate". Ma ridica pe alte culmi, in functie de ceea ce-am folosit  si-am facut in 2014.

        Pana pe 7 ianuarie alegeti sa folositi macar 5 minute pe  zi pentru a va adresa -mental- anului 2015. Este o energie cu care  am intrat in contact. Prin gand, la inceput de an,  creierul nostru se familiarizeaza mai mult cu aceasta energie si o recunoaste mai usor.

        Considerati aceasta postare ca fiind  facuta pe 1 ianuarie. Maseaua mea din zona stanga sus-zona feminitatii proprii si a relatiei cu femeile de grad unu din viata mea- nu m-a  lasat ieri sa scriu. Dar ii multumesc maselei ca si-a ales exact momentul dintre 31 decembrie-1 ianuarie pentru o asemenea criza.

      Nu mi-a permis sa intru ca reziduuri in noul an, iar daca o fac, cel putin sa aflu unde am cel mai vulnerabil subiect de rezolvat.

       De asemeni sunt convinsa ca luna septembrie va fi o luna cu schimbare "de macaz" in viata noastra. Nu stiu de ce. Dar stiu ca este foarte importanta. Este perceptia mea. Dimineata, prietena mi-a confirmat ca acelasi lucru l-au spus pe diverse posturi tv, diversi astrologi. 

 Concluzia? Ni se permitem sa stim ce urmeaza in viata noastra pentru a avea timp sa indreptam acolo unde se mai poate.



 Cred ca melodia aleasa poate fi ascultata cu sentimentul ca ne luam ramas bun de la anul 2014. Cu toata dragostea pentru el.

      

     Astept sa  ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.


    sapphires7
  

3 comentarii:

  1. Am înţeles că 8 reprezintă infinitul vertical, sau 4+4, de două ori stagnare. Undeva citisem chiar că 4 este cifra morţii, dar no...presupun că dubla stagnare este tot moarte, că doar mai ţeapăn decât atât nu se poate!
    Dar de ce nu merge şi 7+1, adică Divinitate +Unicitate, sau 6+2, adică Graţiozitate +Dualitate...sau chiar 5+3, Regalitate +Trinitate?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incercati sa intuiti raspunsul si veti avea rezultatul.

      Asa veti Intelege.

      sapphires7

      Ștergere
  2. Păi aş intui dar nu cred că este prea oportun.
    În plus, dvs sunteţi aceea care ne împărtăşiţi minunate lecţii despre iubire, adevăr, lumină, rugăciune, numerologie, astrologie...Eu am rol doar de mirean care încearcă să înţeleagă aceste taine :)

    RăspundețiȘtergere