duminică, 11 ianuarie 2015

Despre Adevar

         Astazi duminica, vorbeam cu o prietena despre ce se intampla in jurul nostru- evenimente despre care pana nu de mult le consideram de domeniul fantasticului. Eram convinsi ca nu se pot intampla.

          Perora afectat si cu tarie insistand pe latura negativa a unei situatii. In acel moment Razboinicul din mine s-a revoltat si cu convingere ferma am incercat sa-i schimb perspectiva. Fara sa fiu naiva/ aeriana sau visatoare, cred cu tarie ca lucrurile in viata noastra-a fiecaruia dintre noi- si in jurul nostru, se schimba  cu rapiditate si mai ales, cred ca putem influenta materializarea lor. A nu se confunda asta cu faptul ca am avea o putere care ne permite sa facem ce  vrem, ce ne taie capul, ca putem sa ne dorim sa devenim  primar folosind calomnia, nedreptatea sau durerea altora pentru a obtine postul; ori, ne dorim sa fim iubiti de cineva anume si  ne folosim de punctele lui/ei vulnerabile pentru al-/ a o aduce sa faca ce dorim noi; sau ne place mult o masina, un lucru oarecare si folosind metode  deloc ortodoxe, ne ducem la indeplinire planul si, in oricare dintre aceste situatii-si in multe altele similare- consideram ca nu avem nici o responsabilitate. GRESIT! Se va face o nota de plata cat nu o putem duce! Scadenta se face pentru absolut tot ce misca/exista in acest plan fizic. Pentru toti.

        Ma refer la situatiile in care ne folosim puterea interioara si Forta ce exista in noi, pentru a realiza, pentru a declansa evenimente ce au la baza intentiile pure. Exemplu: caut si cer un loc de munca dar o fac cerand sa primesc ceea ce este al meu in aceasta viata in acord cu planul meu de viata. Si nu ma rog sa fie dat cineva afara-sau, mai rau, "ajut" sa fie dat cineva afara pentru a putea fi acceptat(a) eu.

         Inainte de a cere sa primesc ceva, ofer si eu ceva-nu degeaba este si-intre oameni obiceiul de a duce un dar in casa in care mergi- un gand. Prin gandul:" Doamne, nu stiu cand am gresit si cand am nedreptatit pe cineva  in raport cu serviciul, cu locul meu de munca. Dar acum, eu, .X......imi cer iertare la nivel de suflet, tuturor celor carora cu voie sau fara voie le-am pricinuit suferinta, acum sau altadata. Te rog pe Tine Doamne, deschide-mi calea si da-mi oamenii care pot si trebuie sa ma ajute sa-mi gasesc serviciul potrivit. Si celorlati oameni aflati in aceeasi situatie cu mine, ajuta-le Doamne."

    Ceea ce facem noi nu este separat de ceea ce gandim. DIMPOTRIVA. Ceea ce gandim influenteaza ceea ce facem. Si se poate intoarce impotriva noastra.  Legea Bumerangului.

     Expresia " Dai Vointa, iei Putere" reprezinta cheia si baza a ceea ce inseamna viata noastra, secventa cu secventa. Imi exprim vointa de a face ceva si primesc Puterea pentru realizarea acelui lucru. V-ati intreba : Dar cei care fac nedreptati, care fura, inseala, mint, distrug, etc de unde-si iau puterea de a face toate astea? Este puterea lor, puterea umana, motorul propriu al fiecaruia dintre noi. Eu ma refer la a primi si a folosi Puterea Divina, cea care ne ajuta si ne  permite sa facem tot ce trebuie intr-o maniera facila  si spre folosul nostru si al tuturor celor implicati. Lucrurile binecuvantate, rezista in timp. Prin propria putere sau prin capacitatea de adaptare.

       Intr-o camera perfect intunecata daca aprind o lumanare, se va face lumina si ma pot orienta prin camera. Dar daca se aprind 30-40 de lumanari, camera devine la fel de luminoasa ca o zi senina.

      Cand eu si inca un om sau doi, ne rugam sa se detensioneza atmosfera dintr-o localitate, se va simti o imbunatatire a starii mele interioare, a celorlati oameni implicati si poate a catorva care rezoneaza cu mine. Dar daca 100 de oameni se roaga pentru acelasi lucru, efectul va fi mult mai vizibil. Si asa, se contracareaza vibratiile sentimentelor create si induse de stirile legate de silicoane, inselat si escrocat, vandut si amanetat, cu vibratiile gandurilor si sentimentelor create de intentia de a trai in Adevar, de a trai liber -NU LIBERTIN!- de a trai linistit, de a trai in bucurie.

        Afirmati fata de voi, intr-un moment de liniste deplina (chiar si in cele 60 de secunde cat asteptati la un semafor) urmatoarele:" Aleg prin vointa proprie si deplin constient(a) si responsabil(a) sa traiesc, sa exprim  si sa manifesc Adevarul; sa traiesc, sa exprim si sa manifest Bucuria. Vreau sa-mi traiesc viata in Adevar, Bucurie si Pace. Si asa este!"

       Spuneti asta cu toata taria sufletului vostru. Din toata inima. Cu toata convingerea. Ca atunci cand va rugati sa reusiti la un examen important. Faceti asta timp de 3 zile. Spuneti aceasta afirmatie de 3 ori pe zi. Apoi, fiti atenti la ce se intampla in jurul vostru. Fiti atenti la evenimentele din viata voastra si a celor din jurul vostru.

 Apoi veti putea spune daca am gresit cand am subliniat puterea intentiei pure.



          
     Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.

sapphires7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu