luni, 10 august 2015

De ce "arde" Soarele?

      Suntem in plina luna august - dar nu putem sa nu observam temperaturile ridicate chiar si pentru o asemenea perioada, dar mai ales, nu putem sa ignoram, lunga perioada cu asemenea  temperaturi din luna iulie.

      Te uiti pe camp- atunci cand mergem la munte sa ne relaxam, sa ne...racorim de  caldura torida a citadelei in care ne facem veacul- si vezi pe km intregi doar o zona galberna. Si nu e floarea-soarelui. Este iarba, sunt florile, este rapita ce s-au uscat. Este pamantul uscat. Crapa de uscaciune. Prin zonele mai reci si cu  pomi mai rezistenti, mai vezi verdele frunzelor. Dar nu integral. Foioasele, teiul, castanul de pe bulevardul Ploiestiului au frunzele  -FIECARE frunza- ingalbenita aproape integral.

      Constatam si cam atat. Eventual, unii dintre noi spun ca se roaga lui Dumnezeu sa se indure de noi si sa ne ajute sa trecem cu bine de aceasta perioada; ori se roaga sa ne fereasca de seceta si foame. "Ca nu stii maica, ce inseamna sa fie foamete. Eu am prins-o pe cea din anii 50.". 

      Sau, altii mai "optimisti"(?) se gandesc: "Fii dom'le serios, ca nu se intampla nimic. Crezi ca lasa astia sa nu aduca mancare in supermarket-uri?". Nu mai detaliem ignorarea de care dau dovada uitand de cei  ce traiesc  la tara si  produsele proprii sunt elementele de viata ale lor. ......

       Sau, altii mai intelepti pot afirma: Domnule, n-avem ce face. Clima se schimba, Pamantul si-a schimbat  frecventa si implicit fenomenele naturale  se manifesta altfel. Cine rezista, rezista, cine nu, nu.".


     Extragand din fiecare afirmatie cate o idee, un sens ori  semnificatie si completand, putem face urmatorul rationament dupa ce ne intrebam: De ce se intampla toate astea? De ce "arde", parjoleste Soarele, tot ce este verde-VIATA!- in natura? Ce invataminte am tras din istoria omenirii?

     Intai vreau sa fac o completare la postarea despre diferenta intre "copil si fiu / fiica":  Ati observat ca in NICI O CARTE de istorie, in nici o cronica romaneasca, in nici  o poveste/basm romanesc ori strain, cand se vorbeste de  progenitura imparatutului/ regelui nu se foloseste termenul de "copilul" lui? Ci se spune: Fiica Imparatului Rosu; Fiul Imparatului Verde; "Caesare, Regina ti-a DARUIT un FIU!"; "Maria Ta, Imparateasa, ti-a oferit o FIICA/ PRINTESA". Chiar TOTI au "gresit" si in toate cazurile este vorba de o scapare? De o traducere gresita? Nu cred.

Revenind. 

      Soarele, ca oricare alta planeta, are un Guvernator. O Entitate de Lumina ce "administreaza" tot ce se intampla in si cu acea planeta. Chiar daca TOATE stelele, planetele, galaxiile si versurile  sunt conduse de Cineva, fiecare dintre partile Lui componente are un guvernator. Astrologia vorbeste de asta cand explica influenta planetele asupra noastra si da Guvernatorul fiecarei zodii. Dintre toate planetele, Soarele este cel despre care se analizeaza prima  pozitie  pe care o are la nasterea noastra. El reprezinta Eu-l nostru. Personalitatea noastra.

    Tot in raport cu el se analizeaza Planeta scut, cea care ne arata cum suntem perceputi de catre cei de langa noi. Tot Soarele, reprezinta in  spiritual Tatal, Masculinul, Actiunea, Inceputul. Sau 1. 

      Tot la Soare se inchinau, aducandu-i ofrande sau pur si simplu gand de recunostinta, si anticii. Soarele purta numele de Zeul Ra. 

      Ieri, duminica, am inteles de ce este important sa respectam ziua de duminica. S-o  folosim spre odihna- nu betie/ orgie, ci liniste, impacare cu sine, multumire ca exista aceasta zi si, ca ea este dedicata Soarelui! Ziua de duminica este guvernata de Soare. Asa cum luni este de Luna; marti de Marte, miercuri de Mercur, joi de Jupiter, vineri de Venus si sambata de Saturn. 

      Am simtit  sambata- asa cum am simtit in raport cu Ingerul Pamantului supararea lui pe noi oamenii- pentru modul inconstient de a distruge casa lui- am simtit nemultumirea Soarelui pentru  uitarea la care l-am supus. Am uitat sa-i fim recunoscatori pentru ca ziua fara el n-ar exista; viata fara el, la fel. Faptul ca-n religia crestin-ortodoxa ni se spune sa tinem ziua de duminica, fara sa  ne invete ca Fiul lui Dumnezeu din Lumina a venit, ca Tatal este Soarele si deci de la El purcede; pentru ca nu ne-a explicat de ce este cu adevarat importanta ziua, noi am exclus-o. Am respins-o sau am ignorat-o.

Va rog si va invit, ca in fiecare zi, la ora 10.00 ora Romaniei-atunci cand locul/momentul va permite- trimiteti gand de recunostinta catre Soare astfel:


"      Guvernator al Soarelui, pe tine te rog eu...iarta-mi  uitarea de care am dat dovada in aceasta viata cand nu m-am gandit la tine. Cand nu mi-am amintit de tine si de darul tau catre mine. Iarta-mi trufia de a considera ca eu pot sa-mi produc cele necesare  traiului. Am uitat ca fara caldura si lumina ta la date precis cunoscute de catre tine, nimic pe Pamant n-ar creste si dezvolta. Am uitat ca exploziile tale pot insemna moartea mea si a tot ce cuprinde Pamantul. Am uitat rolul tau in cresterea mea emotionala si spirituala. Iarta-ma te rog pentru ingamfarea mea. Am crezut ca dezvoltarea mea intelectuala rezolva toate problemele pe care eu, omenirea din care fac parte, le-am creat.  Am uitat si am ras de bunica mea care-ti multumea ca ai dat exact caldura necesara pentru a se coace granele si nu le-ai parjolit. Ii multumea lui Dumnezeu c-a apucat inca o zi in care sa te vada pe tine. 

      Iti multumesc. Iti multumesc pentru puterea si forta pe care o emani si care insufleteste totul. Iti multumesc pentru radiatiile optime trimise special pentru noi oamenii. Iti recunosc suprematia in viata mea si -mi recunosc locul meu in raport cu tine. Iarta-ma. Iti multumesc si te iubesc."


   Tot ieri am inteles atitudinea mea fata de razele lui cand conduceam si-mi bateau in parbriz. Nu ma enervam, nu dadeam in jos parasolarul.  Ii multumeam ca ma invaluie cu razele lui. Ii spuneam ca stiu ca nu-mi poate face rau si-i transmiteam  ca-l iubesc. STIAM ca asa este. Schimbati-va atitudinea si gandirea fata de el si veti vedea cat de usor suportati caldura. 

      Dar mai ales, duminica la ora 10.00- faceti acest exercitiu pentru amplificarea efectului. Ora 10 este de fapt cifra 1 in numerologie. Duminica este ziua Soarelui. 1 este cifra Tatalui/ Soarelui/ Inceputul. In acea perioada in biserici se realizeaza un anumit ritual. Care deschide canalele energetice. Gandind conform rugaciunii de mai sus, ne potentam si activam legatura energetica cu energia Soarelui. Incercati in una din zile sa ganditi conform rugaciunii de mai sus. Veti vedea ce veti simti.

      Ce se obtine prin fiecare asemenea rugaciune punctuala pe care o ofer? O trezire  a propriei constiinte si implicit o eliberare din chingile  energiilor joase.


Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.


 sapphires7








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu