miercuri, 12 august 2015

Cum apar sustinerile....

       Am scris acum doua zile  scotand in evidenta ceea ce, oricum era evident: influenta  vietii noastre de catre astrele/natura inconjuratoare, concret de catre Soare.

  Propuneam sa ne amintim de importanta acordata lui de catre mosii, stramosii nostri-ai omenirii in general- si am si argumentat alegerea orei si a zilei pentru potentarea efectului. 

       Gandul de recunostinta si dragoste pentru Soare il putem transmite ori de cate ori il vedem rasarind. Sau apunand. Amintindu-ne ca vine un moment si pentru noi, de plecare din acest plan fizic. Usor, discret,  cu dragoste pentru ce lasi in urma (daca ai facut ceva pentru asta cat ai trait) asa cum o face Soarele. Si reamintindu-ne astfel ca si noi ne putem intoarce. In alta viata, asa cum el o face in alta zi. La nivel cosmic, viata noastra nu este oare o zi ?

      Revenind. Am trimis postarea si unui bun si deosebit prieten. Tot un Varsator....Care, ca o confirmare a ceea ce am scris, mi-a trimis urmatorul link pe care vi-l ofer si eu la randul meu. 

      In link se vorbeste de o meditatie pentru Romania ce ar fi bine sa aiba loc la ora 18.00. Tot in zi de duminica! Ce coincidenta!. Din doua surse TOTAL diferite, informatia de baza: o meditatie/rugaciune pentru acest pamant, si ziua aleasa, sa fie aceleasi. 


       Rezultatele unei asemenea  rugaciuni in grup le-ati observat, le-ati trait si voi odata cu rugaciunea catre Ingerul Pamantului sau pentru cei dragi plecati dintre noi si care a fost facuta intr-o zi de sambata, de Mosi.


       Concentrati-va gandul si rugaciunea catre Soare, in ziua de duminica si hai sa vedem ce se intampla in ziua de luni, urmatoare.

Priviti in jur.Credeti ca nu merita sa incercam?

Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.

sapphires7


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu