luni, 20 iulie 2015

Dintii nostri si parintii

     Am ales cat mai des sa ofer solutii concrete, aplicabile  tuturor- doar acelasi tip de organism biologic si energetic suntem toti-pe situatii diverse. Daca este cineva suficient de scrupulos si motivat, poate selecta si sa-si scoata la imprimanta, rugaciunile date de-a lungul timpului.

       In urma cu vreo 5 saptamani am mers si am facut o extractie pentru  un molar care s-a dovedit a avea radacina sectionata iar sub ea, un chist. Am fost fericita dupa interventie pentru c-am stiut c-am scapat de ceva greu, apasator. Dupa trecerea anesteziei, am simtit o durere care era ALTFEL decat cea inainte de extractie. Am pus-o pe seama traumatismului local cand a chiuretat. Am crezut ca va dispare in timp. Nu. Se accentua, nu puteam manca in partea stanga, durea fiecare apasare pe  maseaua din stanga sus, si ma gandeam ca va trebui sa o scot si pe ea.

   Vreo saptamana a durat situatia. La un moment dat, cineva langa mine, aduce in discutie de relatia tensionata cu mama. In acel moment mi "s-au aprins beculetele" si am realizat ca atat de....sub nas aveam solutia la problema mea, incat n-o vazusem. Uitasem sa fac o curatare mentala a relatiei cu mama - nu conteaza ca erau reprosuri ale unui copil de 2 ani care a suferit datorita unei decizii a mamei.

    M-am dus acasa, mi-am indreptat gandul catre masea si m-am intrebat:"Ce am de rezolvat cu mama?" In acel moment am intrat in apnee; am continuat cu imaginea, am realizat  ca simt furie, am lasat furia sa curga, am acceptat-o constient pentru ca stiam ca nu fac bine sa incerc s-o ascund sub cuvinte frumoase; am exprimat de ce? sunt furioasa pe ea, pe masura ce-am facut, m-am linistit si am putut respira normal.

     Ma simteam istovita dar linistita. Au trecut cateva ore si am constatat ca locul ma doare mai putin. Acum, la o saptamana de la identificare si vindecare emotionala, nu mai doare deloc. Pot manca  si in partea stanga,  ABSOLUT nimic nu mai simt. Nu mai este nevoie sa scot maseaua.

    Ca regula generala, partea stanga a corpului este responsabila cu aspectul feminin al nostru- al meu cu mine sau al meu cu  orice persoana de sex feminin. Partea dreapta - de aspectul masculin. Dar dintii reprezinta radacinile noastre. Parintii nostri. Nu au legatura cu  locul nasterii ci cu relatia cu cei ce au rol de parinti.  


   Nu incercati sa va opuneti sentimentelor negative fata de persoane din viata voastra. Recunoasteti-le. Apoi, VINDECATI-LE. Relatia se va schimba dupa asta. Nu doar ca se detensioneaza dar, ajungeti sa tineti la acea persoana.






Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.


sapphires7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu