miercuri, 8 iulie 2015

Despre ...magie "alba" sau neagra"

      Indiferent de sfera religioasa in care activam-mai  rasunator sau mai timid- toti am auzit (uneori ne-am temut) de ceea ce se numeste "magie neagra" versus "magie alba".

     Daca tot ne permite Timpul pe care-l traim sa avem informatii DIRECTE primite pe cale sensibil-senzorial, de ce sa nu ne folosim de ele pentru a intelege? Si a  trata ca atare,  fara teama,  acest proces.

        Magie- termenul luat singular, exprima o stare de ceva ce depaseste simturile umane ca traire, intelegere si manifestare. Este o clipa magica. Clipa primului sarut. Momentul primei dragoste. Primul gangurit al bebelusului tau. Prima lui strangere de deget al tau. Sau primul suras. Sunt clipe magice. Sunt trairi. Emotii. Dar asta inseamna ca sunt energii ce ne strabat. Altfel nu le-am simti.

       Si daca sunt energii, inseamna ca putem sa le folosim si-n mod constient. Pe ele. Energiile. 

       Magie "neagra" inseamna a folosi in interes propriu, netinand cont de liberul albitru al celuilalt, gandul tau-o forma energetica- intarit de trairea ta si prin utilizarea cuvintelor. Atunci, toate aceste 3 energii, capata forta si se 'lipesc" de un destinatar caruia ii sunt adresate. In asta constau acele "legaturi" despre care auzim ca le fac sau le-au facut unele persoane.

    La polul opus, este "magia alba" in care folosesti gandul, sentimentul si cuvantul pentru a transmite  mesaje calde, de iubire catre ceva sau cineva. Este "magie alba" daca are loc fara sa tina cont de liberul albitru al celeilalte persoane, insemnand ca este tot gresit. Cand trimit gand de iubire catre cineva rugandu-ma sa-i fie bine oriunde ar fi, atunci, este dovada de dragoste curata, in acord cu legile divine.

      Viata insasi este magie pura, nealterata, netrunchiata, ne-egoista si orice alta forma de magie utilizata reprezinta o flagranta incalcare a legilor spirituale. Iar plata- energetic vorbind- este crunta. Merge pana la transmiterea informatiei de inapoiere mintala, de limitare puternica a capacitatii de intelegere si invatare, pana la a 7-a generatie. De aici si expresia de "blestem pe neam pana la a7-a generatie". Pana cand, se naste cineva pe acel neam, care-si ia ca misiune persoanla sa stearga, sa anuleze blestemul. Dar poate avea o viata grea in plan fizic, tocmai pentru a nu fi atasat de nimic, pentru a fi suficient de pur energetic incat sa aiba puterea sa anuleze/anihileze asemenea energii.

      In urma cu cateva seri am inteles dintr-un vis, un fapt cu totul deosebit (pentru mine!). Tot ce ni se intampla din  partea unor persoane care  au folosit cunoasterea avuta  in scopul practicarii magiei negre (blesteme, farmece, legaturi, etc) s-a putut intampla pentru ca in ADN-ul nostru, sentimentul definitoriu era...FRICA.

     Concret: acolo unde sufletul nostru este acoperit sau  plin de frica, acolo, o persoana care vrea si poate, va avea putere asupra noastra cu expresii ale magiei negre.

       Cand am invatat in urma cu cativa ani ca nu am dreptul sa judec, sa condamn pe cineva ca a folosit asupra mea asemenea practici (nici sa ma revolt pe situatie sau pe Dumnezeu cum de a permis asta?)- am inteles ca de fapt, ASTA a fost maniera necesara mie pentru a-mi echilibra/armoniza legatura cu Divinitatea. M-a "adus aproape de Dumnezeu". Asta imi era necesar . Iau ceea ce mi-a fost de folos, fara sa caut sa dau verdict, intr-un caz in care nu cunosc toate datele. Divinitatea, da. Si va ...regla toate conturile. Eu sa-mi vad doar de...treaba mea.

     Am inteles din vis ca atat timp cat frica este sentimentul meu predominant, sunt -pot fi- o victima usoara a unor asemenea practici.

Exista expresia : "eu nu ma tem de farmece/ nu cred in ele". Nu inseamna ca nu se pot manifesta, ci, inseamna ca o asemenea persoana are un mic grad de frica interioara(luat ca un total). In schimb, daca spune doar de bravada, poate  simti pe propria piele ce inseamna asta. (Sigur ati cunoscut persoane care au afirmat ca : "niciodata (!) n-am crezut in farmece/ legaturi, nu credeam ca mi se va intampla mie". De fapt nu erau atat de puternice interior. Necunoscand ce inseamna, nedocumentate, doar au facut o afirmatie nesustinuta de realitate.


        Ma bucur ca la intalnirea de acum 2 saptamani am ales sa fac acel exercitiu de vindecare de frica. Sa le fie de folos celor prezenti atunci.





  Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.

sapphires7

3 comentarii:

  1. Toate datorită acestui bărbat grozav pe care l-am întâlnit în timp ce citeam câteva comentarii aici, la început mi-a fost frică de așa ceva, dar am nevoie de ajutor pentru a ieși din situația mea, deoarece soțul meu a primit un preaviz de două săptămâni pentru a ieși din casa pentru că testamentul a avut o neînțelegere pe care nu o pot afirma aici, dr. Ajayi a efectuat o vrăjitoare de reconciliere și am reușit să soluționăm diferența în afara instanței, dacă aveți nevoie de serviciul unui puternic jucător de vrăjitoare, contactați-l pe dr. Ajayi pe Whatsapp: +2347084887094 sau prin e-mail : drajayi1990@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. PUTERI SPIRITUALE DRAWN POT AJUTA LA REZOLVEA URMĂTOARELOR,
    WHATSAPP: +2349046229159

    1> Aduceți iubitul pierdut în 24 de ore.
    2>Vraja norocului pentru probleme financiare.
    3>Protecție la locul de muncă.
    4>lucrare neterminată de la alți vindecători și profeți tradiționali.
    5>Problemele de căsătorie pot fi rezolvate, de exemplu, opriți-vă partenerul să înșele.
    6> Vrăji de divorț.
    7> Probleme de concepere la femei.
    8>Legarea iubitorilor.
    9> Promovarea muncii
    10>Atracție de afaceri.
    Luați legătura cu DR DAWN pe Whatsapp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  3. Am încercat mai mult să fac relația noastră să funcționeze, dar soțului meu nu părea să-i pese. și s-a despărțit de mine. Eram confuz și nu știam ce să fac din nou, mai degrabă am luat legătura cu Dr. DAWN. El a făcut o vrajă de dragoste care l-a făcut pe soțul meu să se întoarcă la mine, Acum suntem foarte fericiți de noi înșine. Dr DAWN l-a făcut să realizeze cât de mult ne iubim și avem nevoie unul de celălalt, acest bărbat este pentru REAL și pentru bine. De asemenea, el vă poate ajuta să vă remediați relația ruptă. Contactați-l pe Whatsapp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere