sâmbătă, 7 martie 2015

Un dar de Martisor


      Suntem in luna martie recunoscuta ca luna a "reinnoirii, a inceputului". In luna martie incepe  zodiacul european cu zodia Berbecului, o zodie de foc. 

       Traim intr-un spatiu  fizic in care se manifesta 4 elemente esentiale ce ne influenteaza fundamental propria existenta si evolutie: apa, aerul, pamantul si focul. La fel sunt impartite  cele 12 zodii in  grupruri de cate 3 apartinand celor 4 elemente. 

      Incepand cu 21 martie odata  cu Echinochiul de primavara (ce va avea loc la ora 00:45 dupa calculele astrologice si astronomice) incepem un nou an zodiacal. Vedem ca luna martie este importanta pentru Natura-venirea primaverii, trezirea la Viata a Naturii, "inviorarea" a tot ce-a fost peste iarna  adormit, dar este importanta si pentru noi ca oameni. Pentru ca  toate  aspectele si evenimentele  astral/fizice ne influenteaza. Si asa cum vad si sustin eu lucrurile, este bine sa  valorificam aceste informatii si ORICE informatie pe care o simtim ca rezoneaza cu noi pentru a ne fi  bine. 

      Atunci, daca in martie se trezeste din amorteala orice aspect al nostru (devenim asemeni mieilor lasati liberi sa zburde-chiar daca  doar si mental sau emotional daca nu chiar fizic), de ce nu ne_am aminti si de aspectele ascunse din fiinta noastra si care-si cer dreptul la exprimare in mod constient? Pentru ca tot ce se afla in noi (in mental, in emotional) cu voia sau fara voia noastra (de cele mai multe ori)  se exprima in viata noastra dar, nu intotdeauna in avantajul nostru.

     Ma refer la Arhetipul feminin. Cel care exista in fiecare dintre femei si care, se exprima  sau este inhibat de prejudecati, cultura, necunoastere. Exista 4 arhetipuri sufletesti feminine corespunzatoare celor 4 elemente (vedeti cat de legat este totul in viata noastra?). Acestea sunt: Mama, Fascinatoarea (Curtezana), Eroina( Amazoana) si Initiatoarea (Maestra). Elementele corespunzatoare sunt: Pamant, Apa, Foc si Aer.

    In fiecare dintre noi se exprima la un anumit moment al vietii cate un aspect al unui arhetip. Si totusi, doar unul dintre ele este predominant. Asa cum nu exista 100% aspect feminin ci exista si un procent de energie masculina in fiecare femeie, tot asa nu exista un aspect pur in personalitatea noastra. Tocmai pentru ca nu traim intr-o lume energetica pura in care sa se manifeste  strict deliminat fiecare aspect personal.

   Dar stiind ca in noi exista inca dinainte de nastere asemenea energie si care ne influenteaza deciziile, atitudinile, sentimentele, ne este mai usor sa ne intelegem si mai ales, SA FOLOSIM puterea acestor atribute.

       Care femeie n-a fost in postura in care s-a gandit ca ar fi vrut sa fie mai feminina? Sa poata cocheta putin, sa-si cunoasca limitele? Sau care nu a admirat si ar fi vrut sa fie asemeni unei eroine dintr-un roman sau film in care salva/ajuta  in mod esential pe cineva? Sau cine nu si-a dorit sa se simta mama? Sau cine nu a vrut sa fie considerata motiv de inspiratie pentru un barbat?

    Toate aceste aspecte exista in noi si este timpul-daca nu ati facut-o inca - sa lasati sa se manifeste arhetipul reprezentativ pentru voi. Nu stim-cu ratiunea- care este acesta. Dar il putem activa (de fapt il putem lasa sa iasa la suprafata)  prin realizarea contactului cu el folosind gandul si puterea Cuvantului.

   Cadoul meu de Martisor, de luna martie, este intalnirea fiecarei femei cu ea insasi, asa incat, sa-si exprime cat mai bine feminitatea si astfel sa se simta si sa devina intregita. Este trezirea Arhetipului feminin din interiorul fiecareia dintre voi.

      Va invit ca luni, 9 martie  la ora 18.00, sa ne intalnim la nivel de gand prin recunoasterea Arhetipului propriu. Cand am simtit sa aleg aceasta zi si aceasta ora nu aveam nici o explicatie logica. 
       In timp ce scriam, m-am lamurit: arhetipurile feminine sunt  modulate de energia Lunii. Ziua de luni este guvernata de Luna. Luna ne controleaza si influenteaza emotiile.  Pe data de 9 -simbolul perfectiunii- se cinstesc si cei 40 de Mucenici. Cu semnificatia zilei si puterea slujbelor din aceasta zi. 
Pe 9 martie, luna este luminata in proportie de 77% (de 2 ori 7!) si se afla in zodia Balantei -o zodie de tip feminin- (guvernatorul acestei zodii este Venus-simbolul feminitatii, al frumusetii, al artei si culorilor). Iar ora 18.00 in numerologie da ...tot 9.

   Oare chiar este o pura intamplare faptul ca mi-a dat prin minte sa initiez aceasta intalnire in aceste conditii? 

   De aceea, incercati si veti vedea ce simtiti cand veti spune urmatoarele:


    Eu......(va spuneti numele de botez) femeie  in aceasta viata, accept si permit sa se faca cunoscut si sa se manifeste Arhetipul feminin predominant din mine pentru a-mi onora si trai feminitatea ancestrala. Eu....femeie in aceasta viata, te rog pe tine Guvernator a lui Venus si pe tine Guvernator al Lunii, daruiti-mi energia proprie si necesara manifestarii feminitatii in acord cu Matricea originala. Eu....va transmit voua tuturor stramosilor mei, cu dragoste deplina,  gandul de a  va  recunoaste feminitatea ce v-a fost propie in aceasta viata cand ati fost femei. Va trimit dragostea si recunostinta mea, fiecaruia dintre voi ce faceti parte din neamul meu si care acum nu mai sunteti in acest plan. Va multumesc pentru zestrea energetica pe care mi-ati lasat-o. Va multumesc si va onorez feminitatea pe care ati manifestat-o. Va multumesc ca mi-ati permis sa fiu femeie si sa exprim feminitatea.
   Eu....iti multumesc tie Arhetip feminin al meu, pentru darul pe care mi-l faci. Stiu ca tu esti eu si eu sunt tu si amandoua suntem Eu.






Astept sa ne Re-Intalnim In Sfera Iubirii.

sapphires7


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu