duminică, 15 martie 2015

Despre pofta de mancare naturala sau falsa

      O prietena mi-a cerut sa dau o rugaciune pentru cazurile de prea mare pofta de mancare. Nu m-am gandit la asta pana acum dar am aplicat ca metoda nu de mult.

     Veneam de la serviciu, eram pe strada si deodata am simtit o dorinta apriga de a manca tort de inghetata. Mi-era atat de pofta incat simteam in gat dorinta. Ma indreptam deja catre primul supermarket din drumul meu sa-mi cumpar. In timp ce mergeam, analizam mental ce-ar putea determina o asemenea reactie a organismului. M-am gandit ca de oboseala mi-a scazut glicemia (dar de ce nu simteam dorinta generala de dulce, ci doream concret un anume dulce); ma intrebam ce anume ii lipseste organismului si-mi da atentionari (ex.cand vrei spanac in miez de iarna -si nu numai- inseamna ca fierul tau din organism este la limita de jos sau chiar sub limita; cand vrei branza sau oua, inseamna ca ai o mare carenta de calciu, etc). Nu gaseam nici o explicatie. Si atunci m-am gandit ca pot simti energii fals pozitive care s-au "agatat' de corpul meu si-mi dau senzatia de placere, dar o placere .....exacerbata.

       Atunci, am gandit: "Pe Tine te rog Doamne, daca imi este cu adevarat necesar sa mananc tort de inghetata, lasa-mi dorinta. Daca nu, ia-mi aceasta dorinta. Multumesc." Am simtit ca ...s-a dus gandul si mi-am continuat drumul. Imediat mi-a zburat mintea la altceva. Nu au trecut 30 de secunde si ma intrebam unde ma duc. Uitasem ca merg la magazin. Atunci am realizat nu mi-a disparut total pofta de tort de inghetata iar gandul la el nu ma mai atragea. Nu-mi mai spunea nimic. Nici in ziua de azi nu mai doresc cu ardoare. Imi place, mananc dar nu "omor"pentru el.

      In acest context, puteti cu propriile cuvinte sa adresati rugamintea de a vi se sterge pofta de mancare daca nu va este naturala. Poate ascunde o fuga. O fuga inconstienta de ceva. Poate fi o energie fals pozitiva -un fel de lup in blana de oaie. Sau poate fi o dorinta sincera si deschisa a corpului. Aveti nevoie sa identificati tipul ei.

   Puteti sa cereti unui Arhanghel de care va simtiti voi mai legat, sa va ajute. Sau oricarui alt Sfant/ Entitate Superioara cu care voi rezonati.

     In discutiile mele cu cei ce-mi cer sfatul, de multe ori le spun si facem exercitii de a vorbi direct unui organ bolnav. Intotdeauna da rezultate. Chiar daca pare o afirmatie de om nebun. In seara asta a fost o prietena la mine si mi-a cerut sa-i sugerez ceva de citit. Si am ales cartea "Vindcare spirituala si nemurire" de Patrick Drouot. Inainte de a-i inmana cartea, am deschis-o la o pagina oarecare. Ce era subliniat de mine acolo? (din 1996 )ca organele noastre au memorie. Ca aud cand le vorbim. Ca vibratia cuvintelor folosite de noi se transmite. Atunci, cum ne mai miram ca se modifica in bine, analizele pacientilor cronici atunci cand se gandesc ca-si iubesc organul bolnav?




   Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.

  sapphires7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu