vineri, 12 septembrie 2014

Multumesc, multumesc, multumesc

      In urma cu cateva postari am scris ce reprezinta expresia "Multumesc!"atunci cand o adresam cuiva.

      Acum vreau doar sa accentuez detaliind  prin exemplificare, ce se intampla cand spunem "Multumesc".  Si ma adresez in special mamicilor care au copii la varsta la care interventia lor in viata copilului este covarsitoare prin exemplu.

 Dar nu numai lor.

       Astazi, asistenta cu care lucram , dupa ce i-am multumit ca mi-a dat un cos cu pungi, mi-a spus: "Dvs. multumiti mereu. Pentru orice. Dar n-am facut nimic. Este treaba mea sa fac asta.   Dar asa v-ati obisnuit."

       Da. Asa m-am obisnuit. Este un REFLEX FORMAT. Ne nastem cu POTENTIAL pe unul sau mai multe aspecte ale vietii noastre. Unii il manifestam-daca avem  sansa sa  aiba grija de asta parintii nostri (ex. am inclinatii catre dans. Ma misc pe ritm, imi place muzica. Daca mama/tata se ocupa  de mine si ma dau la o scoala de profil, pot urma un balet, un dans sportiv, sau pot face gimnastica ritmica. Ori, acest potential innascut se va pierde odata cu trecerea  vremii). Se aplica metafora din Evanghelie cu "talantii dati de tata celor 3 baieti ai lui.

      Dar dupa o varsta-16-18 ani- intervine autoeducarea, autoformarea. Si ceea ce simt ca exista in mine -de valoare!- si neexprimat, este de datoria mea sa-l dezvolt, sa-l manifest. Si asa ma dezvolt ca om.

       Spunand "Multumesc"eu am facut-o pentru ca asa ma simteam bine. Si daca la intrarea intr-un magazin, cineva care iese- barbat sau femeie- imi permite sa trec eu prima, multumesc.

       Nu m-am gandit daca merita, daca ma injosesc sau se considera un gest umilitor multumind cuiva care nu este ca mine. Pur si simplu, am multumit. 

      Acum cateva luni-asa cum v-am impartasit- am inteles ca de fapt, a multumi, Ii multumesti Divinitatii ce exista in cel din fata ta. Ii multumesti pentru manifestarea Ei. Atunci, printr-o logica simpla, multumimnd Divinitatii, trimitand gand de recunostinta Divinitatii, conform Legii Atractiei din Univers atrag catre mine binecuvantari! SUB ORICE FORMA ar veni ele! Si nici nu este treaba mea sa contabilizez Darurile primite. Doar sa ma bucur de ele. Daca mai si sunt constienta de semnificatia lor, cu atat mai bine pentru mine.

       Iar binecuvantare este si cand tocmai a trecut razant o masina pe langa mine pe trecerea de pietoni si am scapat teafara; si ca am luat un examen pentru care nu ma-am pregatit-din motive obiective dar imi era necesar rezultatul pozitiv; si ca intr-o zi de sambata cand credeam ca am o multime de lucruri de facut, cineva  vine cu o propunere care-mi modifica tot programul, dar intr-un mod fericit; si cand copilul meu de 3 ani dupa ce a facut o viroza intestinala s-a vindecat fara sa intervin cu medicamente sau cand gasesc sa cumpar EXACT painea care-mi place de la un supermarket si la care nu ajung prea usor. TOATE sunt binecuvantari.


       In urma cu 2 zile ii scriam un mesaj unei prietene -care locuieste in Bucuresti- spunandu-i ca "Totul se petrece intr-o sublima Perfectiune."Nu prea a inteles mesajul cand l-a citit mai ales ca "naviga"in ape tulburi ale emotiilor. Mi-a scris ca va incerca, dar are ganduri negre. Dupa 5 minute revine cu alt mesaj in care-mi spune ca sotul ei a primit o veste buna legata de serviciu. Puteti urmari Perfectiunea? 

Multumiti si pentru incantarea pe care o resimtiti urmarind  imaginile de mai jos.


Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.

sapphires7





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu