miercuri, 12 februarie 2014

Raspunsul Universului catre noi

     Dupa 9 zile reusesc sa scriu de la calculatorul meu. Speciala senzatie! Ma simt de parca acum scriu prima data. De aceea vreau sa redau din raspunsurile primite in timp, de la Viata.
     In urma cu 2 luni am scris despre raspunsurile primite  la rugaciunile personale. Am vrut sa fie model de urmat, de aplicat, pentru toti cei ce vor sa verifice/sa incerce. Toate cele scrise sunt  realizate/aplicate/verificate in timp, de catre mine.

    Ieri marti, mi s-a intamplat ceva ce mi-a aratat, mi-a confirmat - inca o data! - ca ceea ce gandim are ecou, ca ceea ce trimitem ca gand in Univers, NU ramane fara raspuns; indiferent cand vine acest raspuns.
    M-a sunat o prietena spunandu-mi ca am primit de la Agentia Nationala Anti-drog (ANA) prin reprezentanta din Prahova, o diploma de onoare. Se spune ca se "acorda cu aleasa consideratie titlu onorific PARTENER DE INCREDERE " pentru asociatia " Noi si Ceilalti" Prahova. Este asociatia  pentru persoane seropozitive pe care o conduc.

     In urma cu  aproape 2 ani, am cerut lui Doamne-Doamne (cam multe am cerut dupa cum v-ati putut da seama) sa fiu un om de incredere, un om pe care cineva se poate  baza, un om  despre care poti spune ca este/ poti avea in el incredere. Diploma are importanta pentru ca este acordata de o institutie de stat cu un anumit specific, iar noi suntem o organizatie non-profit care lucreaza pe un domeniu dur si greu digerabil de catre societate. Personal o consider mult mai importanta decat cu aport financiar fara sustinere emotionala de inalta vibratie. 
     
     Anul trecut (acum imi amintesc!) cineva care lucreaza in domeniul ONG-urilor (si sunt destule in Prahova) avea nevoie de un sprijin intr-o activitate. A considerat ca se poate baza pe mine. Si nu mai lucrasem impreuna. Ne-am intalnit la conferintele pe care le-am organizat eu in Ploiesti. Am dat doua exemple diferite despre cum iti raspunde-de fapt cum se intoarce la tine - gandul trimis catre Univers.

     Pe acelasi principiu se manifesta si increderea pe  care o au cei ce vin la mine. Dar ei SIMT asta. Acest sentiment este unul extrem de puternic. Pentru ca leaga oamenii. Energia din spatele lui este cea care face ca lucrurile sa  se desfasoare. Sa se depaseasca  hopuri. Sa se treaca de momente de criza. 

     Manifestati-va, fiti /deveniti oameni de incredere, unii pentru ceilalti. Veti vedea cat de usor se poate desfasura viata. Fara teama de a fi pacaliti. Fara grija de a pacali. Fara controlul exercitat asupra celuilalt. 

     Increderea este  Iubirea exprimata la inalt nivel. La inalt rang. Pentru ca arata ca-l respecti pe celalalt. Respecti munca, viata, fiinta lui. Respecti de fapt....Omul. Ganditi-va va rog la asta. Poate meditati. Analizati. Faceti conexiunile necesare intelegerii. Veti vedea  cum se schimba perspectiva asupra vietii voastre si asupra Vietii in general.

    Va rog sa ignorati greselile de redactare de la  anterioara mea postare. Calculatorul atunci nu-mi era "prieten" si n-am avut posibilitatea sa scriu degajat. Imi cer scuze.





Astept sa na Re-intalnim In Sfera Iubirii.


sapphires7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu