luni, 17 februarie 2014

Cum imi poate fi mai bine

     Toti simtim, constatam, traim, observam, ca parca totul scapa de sub control. Ca lucrurile merg din "rau in mai rau". Ca atunci cand am senzatia ca am reusit sa am un element de echilibru in viata mea, cand consider ca potinspira o gura de aer, vine peste mine o situatie care imi da peste cap tot echilibrul.

     Vad, observ cum lucrurile se schimba asa cum se schimba imaginea cand sunt in tren, acesta merge, iar imaginile se perinda pe langa mine - le observ dar nu pot interveni asupra lor.

    Ce pot face? Chiar nu pot face nimic? Exista vreo varianta pentru a schimba ceva in aceasta situatie? Pentru ca nu pot sa stau linistita, nepasatoare, pe ideea-  mie mi-e destul de bine, multumesc lui Dumnezeu ca nu am probleme majore, iar problemele altora nu ma pot atinge.  Ba da. Ma ating. Si chiar mai profund si mai grav decat o atingere fizica. Ma ating la nivel energetic. La nivelul sufletului. Si ma simt, sunt indispusa/ depresiva/nemultumita/apatica. Dar tocmai ce-am spus ca nu am probleme majore! Cum de ma simt astfel?

                                    Pentru ca MA ATINGE. Imi atinge sufletul.

     Si atunci? Ce fac?  Intru "in casa sufletului". Si de acolo, imaginea lumii in care traiesc este cu totul alta. De acolo, de la nivelul sufletului se vede ca nu am motiv sa ma grabesc sa fac ceva. N-am motiv sa fug. N-am motiv sa obtin ceva, sa cer ceva. Sau, nu. Am motiv sa cer. Dar nu asa cum cer cand o fac rational. La nivelul sufletului, doar privesc si stiu ca  mi se da. Pentru ca-mi ESTE NECESAR. Si primesc din afara, ceea ce am nevoie pentru a exista in acest plan fizic. Stiti ce-nsemna asta? Sa priviti lucrurile PE DOS decat ati fost obisnuiti.

     Ceream lui Dumnezeu sa ne dea sanatate,  prosperitate, copil destept, nevasta harnica sau sot  iubitor. Si asteptam infrigurati raspunsul lui Dumnezeu. Uneori primeam - si spuneam ca ma iubeste Dumnezeu - alteori nu - si  ne pierdeam increderea in existenta si Puterea Lui.

     Si cum sa cer?! Multumindu-I pentru ceea ce am, si rugand sa-mi dea ceea ce este cel mai bine pentru mine. Sincer crezand si simtind multumire pentru CEVA. Orice. Orice consideram important in viata noastra. Fara teama ca nu vom primi. Acesta-i procesul de care vorbea Mantuitorul.  Aceasta-i credinta. Cu cat mai multi  ne vom gandi si vom simti ca  suntem multumiti de ceea ce avem-fara sa fim ipocriti sau  cu tentatia de a "pacali"  situatia, cu atat mai usor si mai reprezentativ se va schimba situatia din jurul nostru.

     De aceea nu pot fi nepasatoare daca celui de langa mine ii merge rau sau bine. Ma atinge. Bucuria lui, necazul.

     Luati un element din viata voastra. Domeniul in care va merge cel mai greu. In care  suferiti sau pentru care  va straduiti cel mai mult. Si ganditi-va, traind sufleteste (la inceput va fi greu- intervine  ratiunea, neincrederea, este tiparul mental vechi, inradacinat de ani de zile) cat de bine va simtiti avand acel lucru, sau  traind acea experienta. Si multuminu-I lui Dumnezeu/ Divinitatii/ Energiei Universale pentru acel ceva.
     Repetati de 3-4 ori la interval de cateva ore intai, apoi  de o zi -doua. Veti vedea ca se SCHIMBA situatia la care v-ati gandit. Dupa ce vedeti imbunatatirea, repetati o data sau de  doua ori  experienta cu trairea. Veti vedea ca se repeta  situatia dar MAI USOR de asta data.

 Aveti un video cu o muzica ce va va fi de folos in acest exercitiu.




      Incercati. Am verificat.
                 "Si Credinta ta,  te va mantui (te va trezi)". Mi s-a dat ce am nevoie. Ce fac cu ce-am primit?


Astept sa ne Re -vedem In Sfera Iubirii


sapphires7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu