duminică, 9 februarie 2014

Raspuns la ziua de vineri

     Faptul ca am scris atat de rar in ultima saptamana este pentru ca de 6 zile nu s-a rezolvat problema  net-ului. Ca sa trimit invitatia pentru vinery, am apelat la o prietena  care se afla la serviciu. Acum, scriu de acasa de la o prietena. Sper sa se rezolve pana marti seara cel tarziu.
 
     Imi pare rau ca in invitatie nu am scris ca se va desfasura si slujba de Sfantu Maslu. Nu stiam daca va avea loc. Oricum, toti cei prezenti-desi frig afara, destul de rece in biserica (nu a fost timp suficient de incalzit) slujba la care au fost prezenti, I-a legat  prin fire invizibile dar puternice, de toti cei pe care I-au avut in gand, in inima.  Si daca vineri seara - fara motiv apparent -  v-ati simtit mai bine, mai deschisi, mai linistiti sau mai destinsi, a fost pentru ca rugaciunile celor carora le sunteti dragi, v-au atins, indiferent in ce loc  erati si indiferent  de ce faceati.
 
     Intentionez sa incep o serie de seminarii tematice. Primul se va numi "Frica. Partenerul si dusmanul meu". In ce conditii se va desfasura si cand, voi anunta in timp util.
 
      Sa va fie de folos uleiul -simbolul luminii- si faina- simbolul pamantului- tuturor celor ce le-ati luat cu voi.
 
     Vibratia cu care ele au fost impregnate- ca si paniea de altfel (ati vazut ce gust avea dupa slujba?) ajuta la cresterea propriei voastre ,vibratii si a celor ce vor gusta din ce pregatiti cu ele.
 
     Astept sa ne Re-vedem In Sfera Iubirii.
 
sapphires7
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu