joi, 22 decembrie 2016

O scrisoare pentru prieteni

        M-am gandit mult daca sa va trimit scrisoarea pe care am primit-o acum vreo 3 saptamani si care era adresata prietenilor mei: reali sau virtuali. Azi, nici nu mai stii unde este granita..... Apoi, m-am gandit : De ce nu?
       Veti intelege necesitatea perioadei mele de analiza interioara.
"Eu sunt Asociatia Pacientilor Oncologici din Romania, sau mai pe scurt, mi se spune A.P.O.R. Stau in Ploiesti.
       Sunt tanara. Am in actele oficiale, varsta de 4 ani (m-am nascut in vara lui 2012- de! an de referinta pentru omenire!) dar din cate stiu eu, in varsta umana, as avea 28 de ani.
Cam atat cat are Anca, tanara cu cancer de san, pentru care Iolanda -va spun eu imediat ce-i cu "personajul" asta- a facut ceea ce a facut si pentru Daniel (35 de ani); pentru Iulian (38 de ani); Dragos (50 de ani); dar si pentru Gabriela (30 de ani), pentru Anna (15 ani) sau pentru Florin (56 de ani) si mai sunt, dar v-as plictisi: a pus la dispozitie contul deschis pe numele meu, asa incat fiecare dintre cei enumerati au putut primi sponsorizari de la oameni deschisi, sufletisti, dornici si dispusi sa ajute.

      In total, au trecut prin contul meu, peste 80.0000 lei in 2016. TOTI au ajuns la pacientii pentru care s-au dat. Daca eu nu apaream pe lume, cum puteau fi ajutati sau cum puteau ajuta aceste firme?
     Trebuie sa spun ca respect foarte mult o firma care a sponsorizat 4 pacienti si nu doar o data pe fiecare, dar nu vrea sa i se faca numele cunoscut. Imi scot palaria in fata ei.
      Existenta mea a oferit ocazia acestor oamani, sa ajute pe un alt Om, pentru care destinul i-a pus in desaga, incercarea numita CANCER.

   Sa-l ajute sa-si faca o operatie; sau o investigatie in strainatate care sa-i permita un diagnostic cert; ori i-au trebuit banii pentru radioterapie - sunt liste de asteptare! pentru cele 3 clinici din Bucuresti supraaglomerate si suprasolicitate- ori, doar pentru a-si cumpara medicamente.
      Eeeeiiii! Treaba cu medicamentele este foarte interesanta: pe scurt: aici in Romania, pentru oncologie este program national -adica, sunt suportate de stat cheltuielile din sanatate. Dar, asa, pentru "varietate" exista un medicament GRATUIT pentru cancerul de san DAR cu plata pentru cancerul de stomac. Si nu costa o fiola decat 23 800 lei..... Si sunt necesare 4 pentru o cura. ... Dar se fac 4-6 cure .....Puteti verifica.

     Sunt tanara, asa cum am spus, dar nu mint. Intrebati-l pe Daniel. Sau pe prietenii lui care s-au mobilizat sa faca actiuni de strangere de fonduri. Intrebati pe Andreea.
Sau, pentru Anna, de 15 ani pentru care s-au mobilizat prietenii de la Comunitatea Prahoveana.
Da.
      Acum, sa va spun ce-i cu ...Iolanda. S-a gandit ea ca nu e bine sa stea degeaba dupa serviciu -desi tot pentru pacienti lucreaza- fara sa ajute sa nu mai existe atat de multi pacienti.
Si a facut campanie de depistare precoce a cancerului la san. Au facut investigatia asta peste 1000 de persoane. 48,23% aveau probleme diverse ale sanului. Cele mai multe s-au rezolvat.
      S-a gandit ca nu e suficient. A inceput campania de profilaxie a leucemiei la copii. Nu la orice copii. La cei fara parinti sau fara posibilitati financiare. La cei discriminati social ori geografic. Si din primii 71, a gasit 18 cu probleme. Si mai si! 2 fetite au talasemie! Boala genetica.
     Si ce mai face? Gandeste. Gandeste la o clinica sociala. A reusit prin sponsorizare sa cumpere : ecograf portabil si analizor pentru hemoleucograme. Vrea si analizor pentru biochimie.Si mai vrea sa existe centru de zi pentru copii depistati cu probleme hematologice. Asta pentru ca un transplant medular poate costa intre 100 000 -150 000 euro. Pentru un copil. Din suma asta, se poate pune pe picioare o clinica...
    Dar stiti ceva? Are nevoie de sprijinul prietenilor. Iar cine este prietenul Iolandei, este prietenul meu. Al A.P.O.R.
     Iar eu, va invit sa ma cunoasteti- sunt marca inregistrata OSIM pentru ca ma respect si sunt responsabila- si sa ma sustineti sa lucrez pentru prietenii vostri, pentru copiii vostri, pentru mamele sau iubitele voastre.

De aceea, va ofer cateva date de identificare ale mele:
CIF 30338683
Cont IBAN RO 34 BACX 0000 0012 7309 9000, Unicredit Bank Ploiesti.

     Pe 4 februarie cinstim Ziua Internationala pentru cancerul la copii. Vrem sa ne intalnim cu prietenii nostri: ai A.P.O.R. (ai mei adica!) dar si cu prietenii pacientilor.
      Draga prietene -virtual si real- scuza-ma daca te-am plictisit. Dar eu am invatat ca mai bine ascult la inceput cand vorbeste cineva decat sa regret ca nu am ascultat.
    Daca totusi, sufletul tau rezoneaza cu al meu, te astept sa ne intalnim pentru a lucra impreuna pentru ceilalti. Pentru cei pe care-i iubim si-i vrem sanatosi langa noi.
Cu drag, A.P.O.R."

    Imi fac datoria si va ofer scrisoarea de la A.P.O.R. dorindu-va Craciun fericit! si multa caldura si lumina in suflet. Iolanda Gheorghiu

Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.

sapphires7



Un comentariu:

  1. Buna ziua, te iubesc, te iubesc. Ne-am certat și ne-am certat neîncetat încă din ziua în care a fost conceput primul nostru copil, fără dragoste și fără încredere de el, așa că m-a divorțat. Și în toate aceste situații, am încercat toate mijloacele posibile pentru a-l recupera. Am încercat diferite vrăjitori, dar niciunul dintre ei nu mi-a putut aduce soțul înapoi la mine. A fost doar Dr. ODION, care îmi garantează un program magic de 48 de ore urgent și mă asigură că soțul meu vrea să se întoarcă cu mine. Aș dori să-ți exprim recunoștința și recunoștința față de tine pentru respectarea promisiunilor mele și pentru salvarea căsătoriei mele. Am fost încântat să știu că ești specializat în reunirea iubitorilor. Vă mulțumesc, domnule, că m-ați ajutat în cele mai proaste perioade ale vieții mele, că am fost un vrăjitor atât de grozav și că mi-a dat dragoste. Soțul meu s-a întors și promite să nu mă mai lase niciodată. Dacă te îndoiești de capacitatea lui, ai încredere în mine. Ar trebui să îți asumi un risc. Se plătește într-un mod pe care nu-l poți imagina niciodată. Dacă ai nevoie de o vrajă puternică și urgentă de dragoste pentru a-ți reînvia fostul contact, Dr. ODION în acest moment. e-mail (drodion60@yandex.com) sau ce-Aplicați numărul său de telefon +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere