sâmbătă, 28 ianuarie 2017

La inceput de 2017

      Intentia mea nu este de a elabora pareri, opinii, cunostinte, informatii despre cum va fi anul 2017, despre ce se poate intampla, despre cum ne poate afecta.

Nu. 

     Vreau sa enumar doar niste fapte DEJA petrecute, cu intentia de a va ...pune teleobiectivul pe ceea ce se vede, pentru a trage ulterior singuri concluzia.

     Incepem: S-a vorbit de 2016 ca an de incheiere de ciclu.  S-a simtit duritatea lui in manifestarea din viata noastra.

     S-a spus ca 2017 reprezinta un nou inceput. Ca acum, pe 28 ianuarie, intram si in Anul Cocosului de Foc conform zodiacului chinezesc. S-a spus ce presupune asta.

    Am invatat/aflat in decursul educatiei noastre despre modul in care au disparut civilizatii: Atlantida, Lemuria. 

     Am invatat ca o planeta-gazda, din izvoarele cunoasterii de pana acum,  a riscat de fiecare data sa fie distrusa de insasi locuitorii/chiriasii sai. 

     Am invatat/aflat ca in calitate de oameni si parte a Creatiei, ave/ ni s-a dat Liberul Arbitru.

    Am invatat/suntem invatati ca decizi propriei vieti consta in alegerile pe care personal le facem. (Tot mai des invatam pe cont propriu asta).

     Am vazut de la 1 ianuarie 2017 pana azi, 28 ianuarie 2017, ca s-au petrecut mai multe evenimente purtand amprenta focului/incendii, cat nu am auzit in ultimii ani la un loc. Au ars, au luat foc case, cladiri, masini, in 3 saptamani mai mult decat in 3 ani.

    Vedem/constatam/auzim de morti avand originea in foc, in cateva zile mai mult decat in cateva luni.

   Aflam / auzim ca anul tocmai inceput, isi are denumirea si implicit caracteristica, in zodia Cocosului de Foc.

    Aflam, auzim, vedem, si poate ca........ atat.  Sau, poate, ne acordam o sansa?

   Auzim, vorbim si comentam ca lumea a devenit tot mai rea. Ca fiecare este doar pentru el. Ca egoismul este in floare.

    Ca o contracarare, sunt cei ce cauta asiduu cursuri/seminarii de dezvoltare personala.  Mai sunt cei ce incearca sa se dea ...bine pe langa Divinitate.

    Lumea este rea. Care lume? Eu ce sunt? Tu ce esti? El ce este?

    Toata rautatea parca s-a adunat acum in lume.

    Da,. Poate. Sau pentru ca PREA MULTA LUMINA a patruns pe Pamant, se vede MAI BINE tot. Ca prin ochelari de dioptrie mare cand imi vad fiecare por de pe fata. 

    Sau cand vad structura firului de par la microscopul electronic. 

   Poate ca privind evenimentele actuale din aceasta perspectiva, ne vom ocupa mai mult de noi insine, vom fi mai fericiti pentru noi, mai ocupati CU noi, si mai putin vom vedea ce face vecinul nostru.

     Poate fi? Sau nu?

Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu