miercuri, 7 decembrie 2016

Timpul dinaintea Craciunului

      In nebunia exterioara si in agonia interioara, regasim un filon -fir de argint, calauzitor. Care traseaza o directie. Ca suntem constienti de asta sau nu, mai putin conteaza in fata Vietii.
     Ne imbolnavim, ne indragostim, ne dez-indragostim, ne cuplam,  ne de-cuplam/despartim, aplicam la interviuri cat mai atractive, picam-si castigam experienta !- sau reusim si suntem dezamagiti ca nu este ce ne-am dorit/asteptat; vrem sa "facem" copii/nu mai vrem copii; vrem sa ne luam masina noua dar cat mai scumpa ca de!, finul/nasul/seful/vecinul/colegul si-a luat masina ultimul tip;ma distrez ca doar o data sunt tanar(a) si o viata am, dar vreau sa am si imagine buna, etc. 

          Nu stim ce vrem de fapt, dar toooot cautam. Nemultumirea interioara de a nu gasi in exterior ce ne dorim, ne accentueaza starea de agonie si exteriorizam o agitatie direct proportionala cu supararea interioara. Si am creat cercul vicios perfect. Fara sa stim ca NOI suntem creatorii lui.
         Caut sa fac ceva ce ma multumeste, merg la cursuri de dezvoltare personala, urmez cursurile unei facultati de psihologie (prietenii imi spun ca sunt bun psiholog, ca le dau sfaturi bune -pana unde merg sfaturile? pana la experienta ta de viata de la varsta de 25-30 de ani?-); imi iau o diploma, tin eu la randul meu cursuri, devin coach si ...sunt in trend.

          Si fug. De mine. Fara sa stiu asta. Dar asta fac. Pentru ca nu inteleg ce-i cu mine, de ce nu-mi gasesc linistea, de ce nu sunt multimit(a), de ce nu mai merge nimic din tiparele pe care le cunosteam, ma revolt, ma enervez, acumulez frustrari peste frustrari, ma supar pe parinti/copii (depinde de statutul meu) si merg inainte cu...valul (se poate accepta si "gloata").
          Uit sa gandesc. Uit sa ma ...caut si sa ma gasesc. Cum? Cerand. "Vreau sa stiu CINE? sunt!"
           
          Garantat veti primi indicii catre Calea proprie. 
         

      Opriti-va zbuciumul interior -prin a sta pur si  simplu in loc si a respira de 3 ori, in mod constient, si simtiti cum aerul va inunda plamanii. Veti simti ca pluteste in jurul vostru un ALTFEL DE AER. Nu ca cel pe care il respirati in mod obisnuit. Are o ALTA tarie si va da o stare euforica fara sa fi baut ceva. E Spiritul Craciunului.

           Spiritul ca atare EXISTA. Este un Spirit si deci, exista. Ganditi-va la asta. De ce nu s-a numit altfel aceasta perioada de mai bine de 2000 de ani ? De la inceput i s-a spus Spirit. Pentra ca asta a fost: Un Spirit intrupat.

        Bucurat-va ca ati aflat sau ca vi s-a reamintit. Hraniti-va cu Puterea, Bucuria Lui. Un Spirit nu poate fi invins. Indiferent ca vom canta sau nu colinde, indiferent ca vom face sau nu turte, indiferent ca vom da nuci si covrigi (sau bani) colindatorilor. INDIFERENT. El se va manifesta si va merge mai departe indiferent de ce facem noi.

       Intrebarea este : Ce facem noi fara El?






Astept sa ne Re-vedem In Sfera Iubirii.

sapphires7
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu