luni, 5 decembrie 2016

In Ajun de Mos Nicolae

       Mos bun, cald si dulce pentru toti copiii nostri si pentru toti copiii din noi! Iar daca se impune, si o ....nuielusa...........

       Ca un dar din partea mea, cu ..acordul Mosului, va ofer o invatatura. Personala. Am inteles-o dupa cateva saptamani de framantari si ...stomac tocat nervos. Doar el este forja, nu-i asa? La nivelul lui au loc transformarile emotiilor.

         Ati avut senzatia ca va deranjeaza cand ati avut o idee si dupa putin timp constatati ca cineva a...cosmetizat-o putin, a schimbat cate ceva pe ici-colo si o prezinta ca fiind a lui/ ei? Sau ca va copiaza in imbracaminte, accesorii, machiaj, orice este personal?

     Ei, bine, daca ati trecut prin asta, inseamna ca la un moment dat - moment care se poate numara in zeci, sute de ani in urma sau mai mult - ati realizat FURT DE IDEE. 

     Astazi i-am spune plagiat, am folosi proprietatea intelectuala, etc. In esenta, atat reprezinta : ca ati furat ideea sau ideile cuiva.

     In Decalog se gaseste si porunca  " Sa nu furi". Multi dintre noi am spune repede "Eu n-am furat in viata mea un ac!" Poate. Nu in asta. Sau poate nu constient. Dar a fura nu inseamna doar ce vedem/ palpam/ mirosim. Este si ceea ce se afla in mintea noastra.

   Nu cred ca la ultima voastra spovedanie ati marturisit ca ati ..furat ideea cuiva. Totusi, bucurati-va: daca ati trait asemenea sentimente, inseamna ca aveti constiinta suficient de ridicata si suficient de sensibila, incat a scos la suparafata ceea ce sufletul a tinut ca durere.

    Da, bucurati-va ca durerea v-a transmis un mesaj. Si inca unul atat de subtil.

   Considerati aceasta postare o continuare la cea " Despre suferinta". Asa poate prietena mea nu mai este nemultumita ca la acea postare nu am dat un...exercitiu. Exercitiul este insasi atentia personala indreptata inspre tine. 

    Exersati. Ce simtiti cand afirmati cu convingere: "Am furat idei. Am furat o idee." Va strange de gat? Va sufoca? Va doare in dreptul timusului (in "cosul pieptului")? Atunci, da, ati accesat o parte din biblioteca voastra emotionala personala. 

     Acceptati ca ati facut-o, spuneti-va ca va iertati si va iubiti. Va veti simti mai intariti. Chiar daca poate fi dupa un efort.

  Iar daca in ultima saptamana v-ati simtit ca trecut prin masina de tocat carne, nu ma  speriati. Inseamna ca Luna Noua din Sagetator a avut mult de lucru la nivelul sufletului vostru.
   A scos la suprafata cat de multe sentimente de vinovatie a putut -sau ati permis voi- si a cam maturat cu ele. Sau prin voi. Oricu, a asezat bine  amintirile din spatele sentimentului.

Dar asta este o alta discutie.
    
Multe dulciuri si multe minuni sa va aduca in viata Mos Nicolae. El e bland si .....drept.


Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.

sapphires7
   


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu