luni, 27 octombrie 2014

Despre cum ne putem ajuta copilul mic

      A trecut ziua de Sf.Dumitru, am sarbatorit sau ne-am amintit de cei plecati dintre noi. Oricum am trait zile de sarbatoare.
      
     Vorbeam zilele astea cu prietena mea din Germania ca suntem in plin razboi. La nivel energetic. Si totul s-a desfasurat la masa. Eram eu, ea, sotul ei si copilul de 3 ani  si 9 luni. Venise de la gradinita si era extrem de agitat. Nu-si gasea locul pe scaun, nu-i placea nimic din ce era pe masa, era sa cada, intr-un cuvant : tensiune la masa. 

       Orice incerca sotul ei sa spuna, sau ea, nu avea efect. Incepuse razboiul nervilor. Doar ca ratiunea nu-si gasea locul. Nu la copil. Si le-am povestit cum am inteles eu ca un copil cand este agitat fara un motiv obiectiv, este bine sa cauti in........nevazut cauza.  
      In urma cu vreo 8 ani am cunoscut  o familie cu un copil de 5 ani. Era de-o obraznicie greu de imaginat. Strica tot ce- i venea in fata; tipa, alerga, imbrancea, obositor este un cuvant bland si elegant. Si totul in mai putin de 10 minute. Peste toate, mama nu intervenea in nici un mod: sa-l ia in brate, sa-l alinte, sa-l iubeasca, sa incerce sa-l calmeze/ linisteasca in vreun fel. Am facut uz de toata intelegerea/intelepciunea de care sunt capabila dar nu reuseam sa inteleg ce se intampla. In mijlocul socului meu, la un moment dat am avut ceea ce se poate exprima prin EVRIKA! Din punct de vedere energetic, copilul era "asaltat" de pete negre energetice. Asa cum la lumina vin muste, tantari, tot la fel pe un corp energetic luminos cum este al unui copil, se agata puncte energetice de vibratie joasa. De aici si expresia "sunt arici." Da, arata ca niste tepi. De  atunci nu mai devin iritata in fata neastamparului unui copil. Fac ceea ce stiu si abia apoi ma exprim. Cu cat se va sti mai mult despre asemenea aspecte de viata, cu atat va fi mai bine pentru copii si parinti.

         Revenind la momentul de la masa cu familia prietenei.

     Mi-am indreptat gandul catre ce sau cine poate fi pe corpul copilului  -fara sa ma intreb de ce? este acolo- si i-am transmis c-o iubesc, si vizualizam cum se dizolva in iubire.  In mai putin de 2 minute copilul s-a linistit, a mancat tot, a stat la masa pana la final, s-a dat jos de pe scaun si s-a jucat singur pana am terminat si noi masa. Fara sa folosesc un cuvant, fara sa negociez cu el, fara sa pun mana pe el.


       Dragi mamici, asa cum v-am vorbit de momentele in care copilul vostru are febra sau o viroza; transmiteti-i iubirea voastra, tineti-l strans la pieptul vostru si se va vindeca mult mai uspor si mai rapid, la fel se poatre trage o concluzie de aici: folositi iubirea pentru copil in orice forma puteti.

       Nu este panaceu universal Iubirea; este INSASI vindecarea.  Acest moment s-a petrecut si fata de un barbat mai putin dispus sa accepte  unele lucruri fara o sustinere concreta de argumente. Am facut mai mult: am dovedit practic.

       Ma bucur cand aflu ca ati aplicat din metodele descrise de mine si  ati vazut eficienta. Asa ati experimentat si au devenit parte din viata voastra.

         Folositi-le pana devin parte din voi.  Atunci, chiar vor deveni ale voastre.


Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.


sapphires7






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu