sâmbătă, 24 mai 2014

Este timpul.........

     Bun gasit, tuturor!  Sper ca ati avut timp sa folositi informatiile date despre rinichi, urechi si talpi. Pentru timpurile ce vin, va vor fi de mare folos.

     Am ajuns aproape de mijlocul anului 2014 si daca privim in cele 5 luni ce-au trecut, poate, vom spune ca prea multe lucruri bune nu ni s-au intamplat. 
     Ba, chiar s-au adaugat alte "probleme"-mai mult de lucru la serviciu, cineva din familie s-a imbolnavit- a fost diagnosticat/a cu o afectiune ce se manifesta pe termen lung, copilul nu ma mai asculta, taxele scolare sunt tot mai multe - la fel cele financiare- sotul este tot mai nervos, relatia noastra de cuplu scartiie tot mai tare -relatia sexuala a devenit o problema, o durere, o frustrare, etc.etc.

    Peste toate aceste  aspecte strict personale sunt si cele generale. Pe care si fara sa vrem le constatam: din ce in ce mai multe persoane mai bolnave, cu afectiuni dure, cu debut si evolutie galopanta, tot mai multe decese si simptome atipice pentru afectiunile constatate. Varsta de debut sau chiar de deces a coborat extrem de mult pe scara vietii. 
      Am mai amintit, am mai scris despre aceste aspecte. As vrea sa le subliniez si sa le detaliez. Da. Concret, vizibil, numarabil, in fiecare zi mor din ce in ce mai multi oameni. Da. In fiecare zi creste numarul celor diagnosticati cu asa-numitele "boli incurabile". Da. In fiecare zi tensiunea exterioara, cea invizibila dintre oameni dar SIMTITA de toti, CRESTE. Se intinde dar se si adanceste. Da. Durere, moarte, suferinta.

     DAR CAT TREBUIE sa mai suferim pentru a intelege ca ne afundam? Cand vorbesc cu cei ce vin la mine, le dau un exemplu extrem de expresiv atunci cand imi spun ca "nu vad nici o iesire, simt ca bat pasul pe loc". Le spun ca in aceste conditii, se vor afunda singuri, pentru ca batand pasul pe loc, IN ACELASI LOC, timp indelungat, nu faci decat sa sapi o groapa sub tine. Se face "gaura" si te afunzi. Tot ce poti face, este sa faci un pas intr-o parte. In orice parte. 
     Acum aproape 10 ani, o persoana tare draga mie, mi-a spus :" Ia o decizie. Oricare ar fi ea. Dar nu sta." Si-am inteles. Luand o decizie -la nivel mental sau  fizic- permit energiei acestui spatiu in care traim, sa se miste. Sa circule. N-o blochez si atunci, de undeva, la un anumit moment, se va  ivi ceva ce-mi este necesar. Dar asta, pentru ca EU AM PERMIS. Aivanhov spune ca:" lui Dumnezeu nu-i plac "caldutii". Cei fara opinie. Cei ce nu vor sa decida de care parte se situeaza'". Adevarat. Pentru ca incurca. Blocheaza. Nu inseamna ca sunt cuminti..............
      De obicei nu luam decizii de frica. De frica de a nu pierde ceva; de a nu pierde pe cineva; de a nu supara pe cineva. Netinand cont de faptul ca neluand decizia, gresim. 

Ex: sunt nemultumit de serviciul pe care il am. Sunt nemultumit si de sef pentru ca este partinitor si subiectiv. Ma plang de cate ori pot -dar nu sa auda seful! - si la cine pot -adica la cine ma compatimeste dar nu ma ajuta (nu poate/ nu stie/ nu vrea) in schimb nu fac nimic pentru a schimba ceva. Mi-e frica : daca in alta parte ma da mai repede afara pentru ca sunt nou venit; daca nu ma acomodez, daca...... Asta, la nivel de Univers/ Divinitate se poate traduce: "nu-mi place, dar nu stiu ce vreau si nici daca vreau. Dar nu-mi place".

   In acord cu marea Lege a Liberului Arbitru, Dumnezeu/Universul ne permite sa AVEM OPTIUNE. Atunci, daca mie nu-mi mai place la actualul loc de munca, sa spun/ sa afirm (trimit Intentia mea catre Univers): "Doamne, mie nu-mi place aici. Simt ca mi-ai dat mai multe si nu sunt valorificat asa cum trebuie. Vreau altceva. Tu stii ce este bine pentru mine si cei implicati. Arata-mi drumul pe care sa merg. Multumesc".
Ati constatat ca nu am cerut bani? N-am cerut avantaj material? Dar asta inseamna a cauta "Imparatia  Cerurilor". A cauta ATRIBUTE Spirituale/ divine, cele care NU SE PIERD, nu se devalorizeaza, cele pe baza carora s-au dezvoltat etapele Omenirii. Cautand Imparatia Cerurilor, lucrezi cu atribute de CEA MAI INALTA clasa, inviolabila, indestructibila, si orice altceva este secundar. DAR, vei primi TOT ceea ce ai nevoie pentru ca aceste atribute sunt valabile si in alte Versuri acolo unde Divinitatea se manifesta, iar materialitatea este UN EFECT al manifestarii Divine. Simplu, nu? Aplici Legea Divina, le lasi sub protectia ei si primesti in schimb tot ce-ti trebuie in plan fizic. Cat mai simplu  de atat ati vrea sa fie?

  Si semne se vor ivi. Dar intai, ceri. Si mai ales, esti constient ca nu poti cunoaste ce este cel mai bine pentru tine si cei apropiati tie. Dar la nivel Macrocosmic, aceste elemente sunt cunoscute. Si le permiti sa se materializeze.
     Da, mor tot mai multi si mai tineri dintre noi. Cauza fundamerntala -in afara de faptul ca si-au incheiat misiunea pe Pamant - este ca nu au reusit sa se integreze in noile energii ale Pamantului. Suna prostesc? Fara sens? Ati constat "trecerea timpului"? Ati constat ca "doar ce m-am gandit ca mi-ar trebui asta si nici n-au trecut 2 ore si o colega m-a intrebat daca nu am nevoie". Sau, " voiam sa ajung la Ploiesti dar mai aveam 20 de minute pana sa plece trenul si nu venea un mijloc de transport. A trecut un coleg cu masina pe acolo_ era prima data cand o lua pe strada asta- si am ajuns la timp. Ma gandisem ca daca trebuie sa ajung, voi ajunge. Si am ajuns." Fiecare dintre voi ce cititi acum, sunt sigura ca  v-a trecut prin minte cel putin  un asemenea exemplu. Le numim "noroc/ minune sau intamplare". Dar le TRAIM. Sunt alaturi de noi. Si atunci? Ce trebuie sa se mai intample, pentru a intelege ca ESTE TIMPUL sa schimbi perspectiva asupra lucrurilor? 

     Ce trebuie sa se mai intample pentru a intelege ADEVARATUL sens al expresiei : "Cautati Imparatia Cerurilor si toate vi se vor da voua"?. Pentru a intelege ca Imparatia este locul cel mai profund al sufletului nostru, este locul in care Divinitatea se regaseste. Este ceea ce ne face sa schimbam perceptia si perspectiva asupra  Vietii in general, asupra vietii noastre in particular, cu 180 de grade. Si apoi vom trai cu adevarat, miracol dupa miracol. 
    Va invit sa cautati cartea "Profetiile de la Celestine". Veti intelege toti pasii care ne conduc catre intelegerea semnelor pe care Viata ni le da. 

    Iar cand cautam si lucram cu Imparatia Cerurilor, nici un sef ce se manifesta doar in calitate de om, nici o autoritate -oricum s-ar numi - nu vor avea putere asupra voastra. Dar trebuie -ESTE IMPERIOS NECESAR- sa intelegeti ca Legea functioneaza independent de dorinta personala. Ea este impartiala si dreapta. De aceea nu veti suferi.

       Vreau sa va ofer un videoclip mai cald pentru a "indulci" acest mesaj. Mesaj pe care vi-l ofer cu dragoste si cu toata responsabilitatea ca tot ce-am scris, este verificat de mine de ani de zile si sunt concluzii personale, intelese din tot ce Universul a considerat ca trebuie sa primesc in calitate de om.

       
Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.

sapphires7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu