sâmbătă, 10 mai 2014

Mesajul...rinichilor

     Multe s-au intamplat in aceasta saptamana dar aleg sa scriu despre ceva sesizat astazi, sambata.
Am mai spus/scris, ca ziua de sambata este guvernata de Saturn -Inteleptul Cerului - cel care ne reaminteste de ....drumul personal atunci cand ne abatem de la el. De aceea multe "rasturnari de situatie" in privinta evolutiilor starilor de sanatate pentru pacienti, au loc in zilele de sambata- "spaima medicilor".

     De cate ori pot/am timp, imi indrept gandul catre fiecare parte din corpul meu -fiecare organ - si-i multumesc ca ma sustine, imi cer iertare cand imi dau seama ca am ....abuzat de el ( ex. picioarele care ma dor dupa 10 ore de stat incaltata in pantofi cu toc; sau stomacul care isi arata nemultumirea dupa ce seara, la ora 19.00, mananc pentru a recupera mesele de peste zi - chiar daca nu este vorba de cantitate ci este vorba de modul in care mananc (cu viteza trenului rapid) si tot asa, pentru fiecare. In aceelasi timp, le spun si ca le iubesc. Ca o paranteza- ma bucur pentru tanara care mi-a spus ca aceasta practica o aplica in urma uneia dintre intalnirile noastre de miercuri si, nu se abate de la ea in fiecare seara. Concluzia ei era ca  se simte bine.Total. Inca odata ii dores sa-i fie de bine.

     Cand in periplul meu printre organele corpului am ajuns la rinichi, mi-am reamintit de rolul si forma lor care seamana aproape pana la identificare cu alte organe ale corpului uman. 
   Foarte bine seamana cu urechea. Sunt si organe gemene- avem din fiecare dintre ele, cate doua.
     Acolo unde vedeti ceva ca o "caciulita", ca o cupa de ghinda, este una din cele mai importante -toate 7 sunt- glande endocrine. Este vorba de glandele suprarenale. Odata afectate, evolutia bolii este rapida. Si deloc de dorit.

  Dar.... Sa revenim la rolul rinichilor. Dupa forma lor asemanatoare urechilor, intelegem ca au rol de .... a auzi! Da. Dincolo de rolul strict fiziologic-acela de filtrare a lichidelor  corpului- din perspectiva spirituala, rinichiul AUDE. El asculta  sunetul emotiilor pe care le traim, asa cum urechea asculta sunetul  aerului. 
    Rinichiul asculta spiritual iar urechea asculta fizic. Rinichiul ne ajuta sa intelegem  mesajele spirituale, urechea ne ajuta sa intelegem mesajele lumii fizice.
     Si urechea are rol de a filtra. Sunetul aerului. Noi ascultam cu ajutorul urechii si ne orientam in aceasta viata si prin intermediul ei. Cu rinichiul ascultam mesajele subtile. Sa nu uitam ca suntem peste 65 % apa, iar apa este transportorul emotiilor. Revedeti postarea cu mesajele apei sau cititi cartea "Mesajele ascunse din apa". De aceea in cazul afectiunilor rinichilor este bine intai de verificat/cautat/ aflat, care este cauza spirituala ,si apoi de  inceput cautarile prin medicina alopata.

    In afara de aceste doua organe, organismul uman mai are  o parte anatomica -tot pereche!- prin care primeste mesaje. Prin care "asculta". Sunt talpile. Cu ajutorul lor primim informatii odata de la  intreg corpul uman -pe ele regasindu-se in presopunctuta toate organele principale- dar ascultam si  mesajul acestui pamant. Cand suntem bine ancorati in aceasta viata, cand ne regasim locul in cadrul ei, talpile  ne dau semne de sprijin, de ajutor. Cand suntem "rupti" de realitate, ne dau semne de durere. Ne este bine si ne incarcam energetic, atunci cand mergem desculti pe pamant.

     Am ales pentru sustinerea  acestei  informatii, o imagine cu punctele reflexogene din talpa. Aveti si locul si numele organului.

     Inca odata ne arata corpul uman cum este el direct legat de tot ceea ce-l inconjoara, cum face parte din acest imens angrenaj numit Univers. Constienti sau nu, procesele corpului au loc in directa legatura cu elementele Pamantului: Aerul, Apa si insusi el, Pamantul.
   Sper ca postarea aceasta sa va aduca un element in plus  de cunoastere, care sa va faca sa va admirati si sa va ingrijiti propriul corp, pentru minunea si misterul ce-l reprezinta.

    Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.

sapphires7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu