marți, 16 august 2016

De ce este important "Ce? cerem"

        Nu ma consider o persoana publica-desi daca tastezi pe GOOGLE meu, vei afla destul de multe: articole de presa, interviuri, activitati cu asociatia pentru persoanele seropozitive pe care o conduc in Prahova, actiuni ale asociatiei pacientilor cu afectiuni oncologice, etc.; nu am fost un blogger....infocat in a posta de 2-3 ori pe saptamana, nu am "vechime" pe piata bloggeri-lor, si totusi, numarul accesarilor depaseste 40 000. Repet: iau in seama interesul aratat fata de cele scrise de o persoana care nu are statut de vedeta.
       Ma bucura totusi faptul ca postarile mele sunt citite de persoane din strainatate. Am mai multumit-si o fac din nou cu toata sinceritatea- celor de peste hotare care agreeaza modul meu de a scrie si informatiile -destul de personalizate- de pe blog. 
        Am observat in ultima perioada o accesare a articolelor mele venita din zona numita Rusia. Cele mai multe in ierarhia altor tari decat Romania. Sunt romani care se pare ca au nevoie de asta.
      Le multumesc. Si.......scriu.
       
     Am vorbit ultima despre a cere ceva tinand cont de faptul ca cererea ta sa nu fie egoista. Sa nu faca referire doar la tine. Asta pentru a creste considerabil sansele de materializare dar mai ales, de a se materializa fara mult efort, suferinta, cheltuieli de orice fel.
      Cand ceri pentru tine si ceilati, se indeplineste cu mai putin efort,  pentru ca Undvea se inscrie in primul rand, faptul ca exprimi generozitatea din tine si ca la croitor: cu cat faci mai multe camasi cu atat pretul este mai mic. Daca faci una, te poate costa cat altele 5.

      Important este nu atat "Cum ceri?", ci mai ales, "Ce ceri?".
,
     De aceea trebuie ca cererea sa fie /sa aiba un caracter general.

       Ex. Daca tocmai m-am despratit de iubit/iubita sau m-a parasit sotul, nu cer"Da, Doamne sa se intoarca la mine!" Sau " Daca trebuie sa fim impreuna, fa Doamne in asa fel incat sa se intoarca la mine." Sau asemanator.

   De ce este gresit? In primul rand intervii in destinul altcuiva. Impui Universului/Dumnezeu sa indeplineasca o dorinta ce poate incalca liberul arbitru al unei persoane. Poate ca nu el/ea este Scris in Cartea vietii tale sa aiba rol de partener/partenera  de viata a ta. In acest mod obligi niste energii ale corpului tau sa se concentreze intr-un loc in care incurca prin existenta lor, curgerea altor energii.
    Altfel spus, este ca si cum vrei sa te bronzezi, dar vine cineva si te obliga sa te dai cu namol ca stie el ca-ti trebuie. Dar tu vrei doar sa te bronzezi, nu suferi de reumatism. Si corpul tau nu mai prinde bronzul. Asa acopera energiile rugaciunii tale campurile persoanei asupra caruia iti indrepti atentia, iar ea nu are nevoie de ele. Mai mult, o incurca in desfasuraraea propriului program de viata.

      Poti cere:" Te rog Doamne, adu-mi in viata, persoana care trebuie si vrea sa aiba rol de partener de viata, fata de care eu sa-mi implinesc destinul in relatia de cuplu si la fel, ea sa-si implineasca destinul de cuplu alaturi de mine."  Sau asemanator.
      Se apropie toamna, alegem caminul/gazda pentru copilul nostru, e bine de tinut cont CUM? alegem locatia. Nu doar sa fie cat mai in centru sau cat mai ieftin. Ci sa ii stim pe copii in siguranta, ocrotiti.

       Aveti grija Ce? cereti. Apoi, dupa ce obtineti si constatati ca nu este ce ati dorit cu adevarat, sau va provoaca suferinta, nu va plangeti. Universul/Dumnezeu, ne poate implini si dorintele ce ne sunt nenecesare si inutile sau aducatoare de durere, dar, daca suntem prea insistenti -mai mergem si la preoti si le cerem sa se roage pentru noi - ne da. Asa cum si voi ce sunteti parinti, desi stiti ca cererea copilului tau nu este buna pentru el, dar daca nu te poti intelege, renunti si spus:"Daca esti capos, n-ai decat. Fa-o! Dar te priveste. Eu te-am avertizat. Sa nu spui ca nu ti-am spus." Cam la fel functioneaza.

                         
Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.

sapphires7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu