vineri, 26 august 2016

Cine ne poate ajuta?

     Lumea incepe sa fie tot mai inspaimantata de ceea ce traieste, ce vede si simte. Oricum, toate aceste simturi sunt atat de interconectate ca este apropae imposibil sa faci o diferentiere -constant- si neta intre ele.
   De jur imprejurul nostru, inlauntrul nostru, in minte, in suflet, la nivel fizic, constatam SCHIMBARI. Nu intotdeauna pe gustul nostru.

     Ex. Am avut 20 de ani o viata liniara, fara crize majore -cele financiare/ de firma/de afaceri nu le iau in calcul pentru ca toti au trecut prin aceeasi experienta - fara boli majore in familie, copilul mi-a intrat la facultate, etc., intr-un cuvant nu am avut esential a ma plange.

     Si deodata universul meu personal sau /si interior mi se clatina/darama. Sotul/sotia imi spune dupa 25/30 de ani ca vrea sa divorteze sau aflu eu ca are o aventura. Si inca din cea consumatoare energetic- a se citi cu importanta sustinere financiara  a noii relatii- si ma dezechilibreaza.

    Sau mi se plange mama/tata/ fratele de dureri de cap, lipsa de somn, atare de confuzie si pierderi  de memorie; le pun pe seama stresului (adevarat!) incerc sa plecam in concediu, nu se  linistesc lucrurile -se agraveaza- mergem la doctor si aflu ca are neo cerebral. Un frumos cancer instalat undeva pe una din emisferele cerebrale. Viata imi este data peste cap. Si intr-un caz si-n celalalt, lista mea de prioritati se schimba fundamental.

    Dintr-o data nu mai conteaza ca nu am recuperat banii de la parteneri de afaceri - fac un targ cu Dumnezeu/ Universul ca ii las, nu-i mai vreau inapoi dar sa fie salvat(a) persoana draga mie.


    Incepe umilinta, constat ca desi am prieteni ministri sau conturi substantiale in euro, sunt la mana unei asistente de care ma rog- promitand un cadou consistent - sa aiba grija de cel drag mie si dupa ce plec, sa -l tina sub observatie. Daca aleg o clinica privata, scot din buzunar cat am platit ultima masina de top, cerand cadrelor medicale sa "faca orice este nevoie dar sa-l salveze. Nu conteaza banii".

     Daca nu am banii, simt, suport umilinta omului neajutorat, apeland la bunavointa unuia sau altuia din sectie.

     In celalalt caz, condamn si arat prietenelor -cele mai apropiate ca sa nu se bucure de necazul meu! - ce am patit si imi plang de mila "pentru cate am facut eu pentru el si uite ce mi-a facut nenorocitul".

    Din noi ne privim pe noi ca cei mai buni, mai fara "pacate" - nu am omorat pe nimeni, nu am inselat (diferentiat aici) , mi-am vazut de casa mea, de ce mi se intampla tocmai mie asta?

    Pentru a VEDEA si dincolo de nasul tau. Pentru a intelege ca nu resimtim doar efectele actiunilor de acum. Ci si a sentimentelor ( "Doamne, pentru mine sexul a fost mereu un calvar. M-am eschivat cat am putut. - Si se va opera de fibrom sau ....va afla ca poate fi important"). Uitam ca NIMIC din ce avem dat prin nastere nu este fara rost sau inutil. Ca o energie oprita/ a nu-i permite manifestarea va conduce la o materializare ca de cremene. 

    Uitam ca aroganta ca "ce destept este! Ii merge mintea mama-mama!" ne separa la nivel energetic de Sursa. De Creator. Si cine intra in suferinta? Capul. Sau agresivitatea interioara pe care incerc s-o tin sub control -"jobu-ul nu-mi permite sa-mi pierd firea"- se va materializa si ea.

   Oricare dintre cele 4 mari religii actuale dau exemple de entitati de lumina- numite diferit- ca sprijin si ajutor pentru oameni.

   Noi romanii, crestini-ortodocsi prin pondere, avem Sfintii, Ingerii alaturi de noi. Subliniez ALATURI de noi. Noi avem nevoie de ajutor-chiar daca nu suntem constienti- ei AU NEVOIE  SA LE CEREM ajutorul.

   Rolul lor este de a ne ghida/orienta/ajuta in fiecare aspect de viata. Dra nu s epot "baga"in viata nostra. Nu pot lucra, nu pot decide in locul nostru, dar ne pot ghida. Cand nu cerem sprijin, si ajutorul lor este minimal.

    Traim vremuri -repet- in care avem nevoie de sprijin de la orice entitate de lumina.

    Cereti-le FARA TEAMA/ JENA- ajutor. Direct. Deschis.
Da, si pentru a ajunge la timp la coafor. Sau sa-ti iasa bine rochia de nasa. Orice. Orice detaliu din viata voastra care nu este/nu iese asa cum va doriti, poate fi un motiv puternic de enervare, suparare, frustrare, stricandu-va  restul zilei.

                                                             Ce alegeti?

     Si nu uitati. Multumiti-le la final.

   Ex. Te rog Jofiel, fii alaturi de mine azi si ajuta-ma sa vad frumosul din jurul meu. Iti multumesc.

  Sau. Te rog Mihail trimite din soldatii tai de Lumina sa-l apere pe fiul meu in aceasta calatorie, de orice fel de durere si suparare. Multumesc.


Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.

 sapphires7


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu