duminică, 26 aprilie 2020

Raspunsul corpului fizic la atitudinile noastre

       Acum catva timp, m-am decis sa astern pe hartie cazuistica stransa de-a lungul timpului.

Am rugat astfel pe cei cu care comunic mai des, cei care la un moment dat au interactionat cu mine in calitate de pacient, sa imi scrie cate ceva despre ce au rezolvat prin intermediul meu. Apoi, m-am gandit ca voi sintetiza pe capitole si le voi da forma unei carti.

     Pentru mine este foarte CLAR faptul ca ceea ce simtim, DAR si ceea ce TRANSMITEM corpului fizic, influenteaza starea lui de existenta.  Ca ceea ce II SPUNEM prin cuvinte corpului, modifica la nivel de structura morfologica si fiziologica. Adica, schimba la nivel de ADN informatia.

Eeeei, dar  sa vedeti CARE sunt sentimentele/ ideile/ cuvintele care pot face acest lucru!

       Cand am inceput sa lucrez individual -unu la unu- m-am rugat ca oamenii cu care vin in contact in calitate de terapeut/consilier, sa devina prieteni ai mei. Relatia noastra sa nu se limiteze doar la nivelul pacient-terapeut.

Si cum se spune :" Ai grija ce iti doresti ca se poate implini",  ruga mi s-a indeplinit. Si ESTE o prietenie frumoasa cu oricare dintre ei. Indiferent de varsta, sex sau localitatea de domiciliu.

      Astazi voi reda doua cazuri prezentate de doua femei tinere. O mamica (A.C.) in varsta de 30 ani si o tanara femeie (A.M.)  in varsta de 27 ani. Pentru acuratetea mesajului, voi reda intocmai cele spuse de persoanele in cauza.

A.C. (30) "Sa stii ca m-am tot gandit la ce mi-ai spus. Mi-a venit in minte o singura chestie foarte importanta, mi se pare mie. 

Dupa nasterea lui Stefan. Cand aveam dereglari de ciclu si m-ai invatat sa ii MULTUMESC UTERULUI. 

        Sa ii CER IERTARE  ca l-am chinuit cu o interventie chirurgicala. 
        Sa ii MULTUMESC ca a fost casuta pentru bebelus. Si sa ii spun ca il IUBESC.

Dupa ce am transmis toate astea, problema s-a rezolvat.

Consider  foarte important acest aspect dupa o nastere. Pentru ca am vazut ca dupa nasterea lui Mihai, am facut asta si mi-am revenit mai repede. M-am simtit bine mai repede. Si lehuzia a trecut usor."

       
       Atat suntem de obisnuiti ca organismul nostru sa functioneze, indiferent ca ii purtam de grija sau nu, incat, nici prin cap nu ne trece ca ARE NEVOIE de RECUNOASTERE a perfectiunii lui. Ca sa fac o analogie cu ceva mai apropiat noua, sa ne gandim la cuplurile in care unul dintre soti - de cele mai multe ori sotia- a preluat toate responsabilitatile familiei. In raport cu sotul, cu copiii, cu administrarea casei, in relatia cu parintii/prietenii, etc. Dar, tocmai pentru ca face CONSTANT aceste lucruri, sotul considera firesti toate astea si nu intelege de ce ar trebui sa  aprecieze,  sa exprime un cuvant de multumire, de incurajare. Si este total nemultumit si contrariat, cand, IN SFARSIT!, 
sotia se decide sa plece de acasa. Drept este ca de cele mai multe ori asteapta se creasca copiii si apoi o face.

     La fel se intampla si cu corpul nostru. Tot ignorandu-l, tot "tragand" de el sa lucreze fara sa ii acordam atentie, fara sa tinem cont de nevoile si semnalele lui, la un moment dat,  ne....lasa. Cedeaza. Se imbolnaveste.


Al doilea caz. 

A.M. (27 ani):" Prima care imi vine in minte este fix cea cu durerile de sold stang. Diagnostic  de  
 "bursita trohanteriana" si tratata o singura data cu 2 infiltratii. Tratament definitiv- a la doamna Iolanda- s-a constatat ca punct de acumulare pentru toata invidia starnita catre persoanele de sex feminin.

Am tratat prin CONSTIENTIZARE, INTELEGERE, ACCEPTARE si IERTARE  si deja sunt in anul 3 post infiltratii, fara revenire la tratament fizic si fara alte dureri.

       A doua care imi vine in minte, este rana pe colul uterin, dar asta a fost cu un tratament continuu si prelungit.
      Cauza a fost LIPSA MEA DE IUBIRE si APRECIERE fata de mine insami si parerea proasta despre mine insami, ca altfel nu stiu  cum sa o explic. Au fost ani la rand de crestere si invatare si  acceptare pana cand mi-a spus doctorita ca rana nu mai exista. NP. La acel moment A.M avea 19 ani. Intre timp, viata sexuala a decurs normal si nici alte afectiuni la nivel genital nu au aparut.

Si imi vine acum in  minte, laringita. Cand am facut laringita si am ramas fara voce, si ati gasit ca si cauza o suparare de-a mea pe care nu apucasem sa o ...dau pe gura, persoanei care era de vina.
M-ati sfatuit sa imi spun tot oful, mi-ati dat 2-3 remedii naturiste si in 2 zile aveam vocea mea de soprana inapoi. Poate e prea simplut, dar mi-a rasarit acum in minte."


      In ambele cazuri, a fost vorba IN PRIMUL rand, de a constientiza ca in spatele manifestarii fizice exista o emotie/ gand/ atitudine gresit exprimata/ directionata.
      In primul caz, cuvinte magice precum imi cer iertare, multumesc, te iubesc, au amprentat atat de puternic, incat au schimbat o stare fizica.  

      In al doilea caz, constientizarea si acceptarea au fost cele care au amprentat pana la schimbarea unei stari.

     Ce este cel mai important in asemenea situatii, este faptul ca o data rezolvat subiectul, o data ASIMITAT si INTELES, nu recidiveaza. Decat, daca, persoana in cauza hraneste acelasi tip de sentimente/ ganduri care initial au provocat afectiunile la nivel fizic. Adica, atunci cand se intoarce la ce a fost odata. Din experienta, stiu ca nimeni nu vrea sa se intoarca la o durere dupa cea  invatat ca se poate trai fara ea.

      Veti spune: dar ce vina are A.M. in situatia in care a fost invidiata de o parte din femeile din viata ei? Are. Nu a stiut sa multumesca Vietii, lui Dumnezeu, Destinului, oricui considera ca reprezinta Sursa tuturor lucrurilor, pentru  modul in care arata fizic, pentru ceea ce isi permite si si-a permis ca femeie sa aiba. Nici macar nu a considerat ca i se cuvine. Doar a ignorat importanta unui asemenea aspect. 

    Cand a devenit constienta de binecuvantarile vietii ei, TOATE aspectele acestei vieti i s-au imbunatatit/imbogatit: relatia de cuplu, serviciul, relatia cu prietenii,cu familia.

      Sper sa va ajute in munca cu voi insiva si sa va inspire sa cautati aspectele necunoscute din spatele starii voastre de sanatate.
       Pot sa va spun ca exista o stransa legatura si intre ceea ce este in interiorul nostru- ceea ce simtim/ gandim/ exprimam- si situatiile de viata prin care trecem. In familie in raport cu parintii, cu copiii, cu sotul sau la serviciu.


Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.
saphires7
       




Un comentariu:

  1. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere